Огляд відкриттів в fashion-рітейлі: нові магазини Cropp, Sassofono, Replay та інші
Які магазини одягу та взуття почали роботу останнім часом, і які бренди готуються до відкриття. fashion
Sassofono
У харківському ТРЦ Французький бульвар відбулося офіційне відкриття магазину Sassofono. Торгова точка розташувалася на площі 106 кв. м в центральній алеї нульового поверху ТРЦ.
Sassofono – це турецький бренд одягу та аксесуарів, представлений в 12 країнах світу. На українському ринку він працює вже 16 років. Мережа магазинів бренду представлена в найбільших містах країни – Києві, Львові, Харкові, Дніпрі та Одесі. У другому магазині Sassofono в Харкові (ще один працює в ТРЦ Дафі) будуть представлені колекції преміум і економ класу, що дозволить покупцям підібрати для себе підходящу цінову категорію.
Lumino
У столичному торгово-розважальному центрі РайON відкрився новий мультибрендовий магазин української мережі Lumino. Як повідомила RAU прес-служба девелоперської компанії Arricano (оператор ТРЦ РайON), площа торгової точки склала 110 кв. м. У магазині представлений одяг та аксесуари для чоловіків і жінок від таких європейських брендів як Rinaschimento, Imperial, Please, Dixie, Susy mix, Kontatto, Mitika, Northland, King Kong, Babylon, My Wendy. При цьому асортимент планують оновлювати кожні три місяці, а доповнювати існуючі колекції – кожні два тижні.
LPP
Відразу два магазини польської fashion-групи LPP відкрилося в ТРЦ Victoria Gardens у Львові. З початку жовтня в торгово-розважальному центрі з’явилися бренди Cropp і Sinsay. Раніше повідомлялося, що магазин Sinsay в Victoria Gardens стане найбільшим у Львові, а Cropp відкриється в в оновленій концепції. В цілому компанія LPP орендувала 2900 кв. м у львoвському ТРЦ. Крім Cropp і Sinsay тут відкриються магазини Reserved та House. Нагадаємо, LPP – найбільший міжнародний гравець сегменту fashion на українському ринку. На початок 2017 року в Україні працювало 75 торгових точок польської групи загальною площею понад 38 000 кв. м.
GIULIA
В кінці вересня в столичному ТЦ Globus відкрився фірмовий магазин виробника жіночих аксесуарів та білизни GIULIA. У колекціях бренду представлені панчішно-шкарпеткові вироби, безшовна білизна, а також широкий асортимент колготок охоплюють повну розмірну лінійку в різних цінових категоріях. Загальна площа магазину, що розташувався на -1-му поверсі ТЦ Globus 1, склала 28,5 кв. м.
«Нам дуже важливо формувати в ТЦ Globus tenant mix брендів, що пропонують якісні товари в демократичному ціновому сегменті. Бренд GIULIA ідеально доповнює і розширює сегмент жіночої білизни та аксесуарів в ТЦ Globus. Магазин вдало розташований в частині ТЦ Globus 1 з великим трафіком», – прокоментувала відкриття менеджер департаменту оренди торгового центру Олена Сємочкіна.
Diesel
У ТРК МОСТ-сіті в Дніпрі відкрився новий магазин всесвітньо відомої торгової марки модного одягу та аксесуарів денім-напрямку Diesel. Він розташувався на першому рівні торгово-розважального комплексу та зайняв площу в 172 кв. м.
Магазин світового бренду, заснованого ще в 1978 році, став четвертим в українській мережі Diesel. Крім торгової точки в Дніпрі, два магазини Diesel працюють в Києві і один в Одесі.
F’91
На початку жовтня компанія Arber Fashion Group відкрила новий мегастор F’91 в Києві. Магазин площею 220 кв. м розташувався в центральній галереї на першому поверсі торгового комплексу Караван. У мегасторі представлені колекції під власним брендом F’91, а також одяг, взуття та аксесуари від провідних українських виробників, брендів і українських дизайнерів.
Як уточнили в прес-службі Arber Fashion Group, це вже другий магазин подібного формату в Києві, перший був відкритий в ТРЦ Lavina Mall. Всього ж мережу F’91 налічує вже 28 торгових об’єктів по всій Україні. При цьому бренд-директор торгової мережі F’91 Анатолій Письменний підкреслив, що в найближчих планах компанії – збільшення кількості магазинів до 30.
REPLAY
У столичному торгово-розважальному центрі Sky Mall відкрився перший в Україні магазин італійського denim-бренду REPLAY. Бренд був створений в 1978 році і спочатку спеціалізувався лише на виробництві джинсів. Пізніше компанія істотно розширила асортимент і мережу магазинів. Зараз товари бренду продаються в 6000 торгових точках більш ніж в 50 країнах.
На український ринок REPLAY вивела компанія MD Fashion. До кінця року вона планує відкрити ще один магазин бренду в Україні. Він розташується в іншому великому ТРЦ столиці – Ocean Plaza. За інформацією компанії UTG, магазин займе 160 кв. м площі на другому поверсі торгового центру.
Marc O’Polo
У столичному ТРЦ Lavina Mall відкриється магазин німецького бренду Marc O’Polo. Бренд позиціонує себе як виробник одягу в стилі premium casual. Його цільова аудиторія – це жінки і чоловіки у віці 25-45 років. Як повідомив брокер ТРЦ Lavina Mall – компанія NAI Ukraine – в асортименті магазину буде представлено жіночий та чоловічий одяг, взуття, сумки, гаманці і портмоне, сонцезахисні окуляри, біжутерія, годинники, білизна і купальники, парфумерія.
Бренд Marc O’Polo був створений в 1967 році. Зараз компанія – один з лідерів серед європейських брендів преміум-класу. Його продукція представлена в більш ніж 1500 фірмових бутиках в Швеції, Фінляндії, Німеччини, Великобританії, Фінляндії, Нідерландах, Данії, Греції, Швейцарії, Австрії, Бельгії, Угорщині, Нідерландах, Латвії та України.
Читайте також –
Огляд відкриттів в fashion-ритейлі: нові магазини Calliope, Falke, Intertop і інші