Підсумки Workshop “Цифрові технології та аналітика в рітейлі” (+ фото)

Підсумки Workshop “Цифрові технології та аналітика в рітейлі” (+ фото)

05.10.2017 08:00
  232
Ukrainian Retail Association

Асоціація рітейлерів України провела фокус-групу, присвячену актуальним питанням просування товарів і послуг в інтернеті і використанні аналітичних інструментів.

Захід відбувся 3 жовтня 2017 року у конференц-холі Co-working партнера Асоціації рітейлерів України – UBI Fashion Center. Workshop пройшов під егідою партнера RAU – однієї з провідних світових консалтингових та аудиторських компаній Deloitte.

Фокус-групи відвідали представники таких компаній як Salateira, MIRAtop recruiting, RDA, АГРОМАТ, ВОЛЯ, UBI, RedHead Family Corporation (мережа супермаркетів дитячих товарів Антошка), ARINA, Цитрус, ARGO Retail Network, Yves Rocher, Must Have, VOVK, Будинок Іграшок , Фішки ЮА.

Захід проходив у форматі Workshop – в першій частині експерти розповідали про те, як технології роботизації та інтелектуальної автоматизації використовує рітейл і інші компанії, а друга частина носила практичний характер. Учасники груп по 6 чоловік аналізували сфери роботи своєї компанії і називали технологію і завдання, яку вона допомагала б вирішити.

Спікерами першої панелі були Андрій Красний, старший менеджер департаменту консалтингу Deloitte Ukraine, і Гліб Бабіюк, старший консультант департаменту консалтингу в сфері інформаційних технологій Deloitte Ukraine.

Перед більшістю керівників сервісних організацій завжди ставиться завдання домогтися підвищення продуктивності і поліпшити показники без збільшення штату.

Вона реалізується, але з умовою глибокого аналізу процесів, які можна “віддати” роботам. А вивільнені людські та часові ресурси можна направити на більш складні, креативні завдання.

На роботів можна перекласти функції, які вони виконають завдяки robotics і когнітивним технологіями:

  • Імітація дій користувачів – використовуються в процесах, заснованих на правилах, наприклад, обробка інвойсів;
  • Імітація прийняття рішень – процеси, що вимагають експертної оцінки, наприклад, аналіз умов контракту;
  • Наслідування інтелекту – використовується для прийняття рішень на основі прогнозу, наприклад Amazon Echo and Alexa;
  • Імітація інтелекту – системи, що повністю імітують людські взаємодії.

Спектр застосування цих технологій досить широкий: вони можуть використовуватися і при автоматизації операцій з електронною поштою, управлінні контентом, в Digital фронт-офісі, здійснювати моніторинг ризиків ланцюжка поставок і обробку запитів.

Гліб Бабіюк назвав сім навичок роботів, які знайдуть застосування в бізнес-процесах підприємств:

  1. Збір, перевірка і верифікація інформації, синтез і аналіз структурованих і неструктурованих даних;
  2. Запис і передача інформації і даних;
  3. Обчислення (позиції або значення) і / або прийняття рішення (грунтуючись на правилах);
  4. Взаємодія і підтримка користувачів і клієнтів;
  5. Координація та управління діями (як роботів, так і людей);
  6. Відстеження, визначення та повідомлення про показники продуктивності;
  7. Навчання і прогнозування (поведінки або результату).

У Deloitte Ukraine роботи збирають новини з відкритих джерел і роблять розрахунок заробітної плати, лікарняних і відпускних. У Deloitte СНД вони здійснюють обробку первинних документів (інвойси) і роблять повідомлення про відпустки.

Колеги з підрозділу компанії в Мілтон Кейнс (Британія) використовують роботів в трьох основних бізнес-функціях:

  • Персонал – онбордінг співробітника в системі SAP; підготовка контракту; обробка запитів на надання референс-листів;
  • Управлінська звітність – підготовка щомісячного звіту по WIP;
  • Проектне управління – закриття проекту в SAP; внесення змін до інформації про проект в SAP.

Гостям фокус-групи було нескладно після виступу спікерів в групах називати завдання, які в їхніх компаніях можуть виконувати роботи. Найбільш активну участь в обговоренні взяли представники мереж Salateira, RedHead Family Corporation, Цитрус, ARGO Retail Network, Must Have.

Як відзначили в Deloitte Ukraine за результатами дискусії, найбільш актуальним використання роботизованих і когнітивних сервісів представники компаній бачать в питаннях логістики і таргетування, а саме спрямованої маркетингової активності, яка має на увазі максимально персоніфікований підхід до клієнтів.

Після кави-брейк почався другий блок зустрічі – Аналітика в ритейлі: міфи, поточні тренди і чому варто задуматися про неї. Михайло Крістянсен, фахівець з візуалізації даних, інтелектуального аналізу даних і моделювання Deloitte Ukraine розповів про те, що більшість даних, накопичених людством, було отримано за кілька останніх років, тому аналітика в компаніях змінюється з космічною швидкістю, і дані, які генерують все системи компанії , необхідно використовувати в максимально повному обсязі.

Поточні глобальні тренди в аналітиці рітейлу схиляються до більшого розуміння клієнтів і своєї компанії. Тим не менше, більшість з компаній не використовують потенціал своїх даних.

Про «проривні» технології в ритейлі розповів Дмитро Баценко – менеджер по інтеграції технологій, експерт цифрового досвіду, компанія Deloitte Ukraine.

Він розповів про те, як еволюціонував ритейл і які технології вплинули на те, яким він є зараз.

фокус-группа РАУ

На ринку з’явилися нові технології: чат-боти, дрони, роботи, аналітика великих даних і штучний інтелект (приклад Amazon Tap), візуальний пошук (розпізнавання осіб і інших об’єктів), доповнена і віртуальна реальність, був запущений магазин без кас і черг AmazonGo, з’явилася величезна кількість мобільні гаманців – NFC / Paypass / Apple Pay / Google Wallet.

Використання цих технологій змінює ритейл, замінюючи людську працю машинними технологіями.

Саме тому фокус компанії повинен бути спрямований на поліпшення досвіду споживача з використанням всіх останніх розробок.

Фотозвіт з події:

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку