Призначення в рітейлі: зміни в Цитрус, Фуршет, EVO та інших компаніях
Які зміни відбулися у вересні на керівних посадах українських компаній сфери рітейлу та суміжних галузей. Призначення в рітейлі
Фуршет
Генеральним директором мережі Фуршет призначений Кшиштоф Конрад. Професійну кар’єру в рітейлі Кшиштоф розпочав з посади директора гіпермаркету мережі TESCO POLAND в 1998 році. Згодом він до 2004 року обіймав посаду регіонального директора цієї ж компанії, а в 2004-05 роках керував інтеграцією супермаркетів мережі HIT, поглиненої TESCO.
У 2005-09 роках Кшиштоф очолював мережу convenience stores Savia, після чого повернувся в TESCO POLAND на посаду операційного директора, яку і займав до 2015-го. Останні два роки топ-менеджер провів в Росії, де займався розвитком напрямку гіпермаркетів Карусель, що входять в X5 Retail Group (також управляє мережами Перекресток і Пятерочка).
Власники мережі Фуршет поставили перед новим СЕО стандартні завдання: підвищити ефективність роботи компанії, збільшити виручку та прибуток. Щоб домогтися поставлених завдань, Кшиштоф планує провести реорганізацію управлінських і бізнес-процесів як в керуючій компанії, так і на рівні окремих департаментів та магазинів. У планах рітейлера також провести оновлення ряду супермаркетів, і повернути бренду лояльність споживачів, що похитнулася після декількох років застою в мережі.
Повне інтерв’ю з новим генеральним директором одного з найстаріших українських продуктових рітейлерів можна почитати за посиланням.
Нова пошта
З 25 вересня директором з управління відносинами з клієнтами Нова пошта став Денис Вертелецький. На цій посаді Денис буде курирувати підрозділи маркетингу, продажів, дистанційної підтримки клієнтів, розробки та управління продуктами, комерційного планування та аналітики.
До приходу в Нова пошта Денис працював директором з продажу продуктів споживчого кредитування в УкрСиббанку. Його професійний досвід також включає управління комерційним підрозділом дивізіону взуття та одягу MTI, а також роботу фінансовим директором мереж COMFY, Ашан.
У компанії відзначили, що призначення Дениса Вертелецького – один з ключових кроків у формуванні нової організаційної структури Нова пошта, зумовленої бізнес-стратегією на 2018-20 роки.
Нова пoшта – один з лідерів ринку доставки. Зараз мережа охоплює понад 900 населених пунктів України і налічує понад 2200 відділень, а також понад 1400 почтоматів. У минулому році компанія збільшила кількість відправлень на 40%. Валовий дохід Нова пошта в 2016 році склав 5,4 млрд грн.
Цитрус
Багато кадрових перестановок сталося в мережі Цитрус. З 27 вересня новим СЕО компанії став Віталій Кузнєцов, який до цього 11 років працював в Samsung Electronics Україна. Саме під його керівництвом бренд Samsung повернув собі лідерство на українському ринку в 2014 році.
Коментуючи своє призначення, Віталій Кузнєцов відзначив, що Цитрус має намір розширювати свою діяльність в якості національного роздрібного оператора, а також активно формувати нові формати магазинів і відкривати покупцям інноваційні продуктові лінійки.
Крім цього, в керівному складі Цитрус відбулися й інші зміни. Зокрема, в серпні Цитрус покинув Данило Дубінін, який займав пост виконуючого обов’язки креативного директора. У вересні з Цитруc також пішов Денис Лущишин, який в серпні був офіційно призначений директором з маркетингу компанії. На початку осені рітейлер залишився і без керівника онлайн-просування. З березня 2017 року цю посаду обіймав Олег Вереїтін, який раніше очолював інтернет-маркетинг двох інших великих гравців ринку – Ельдорадо і Фокстроту. Вакантні посади були заміщені людьми, які вже працювали в компанії.
Нагадаємо, в травні з посади директора з маркетингу мережі Цитрус пішов Віктор Шолошенко. Після шести років роботи в компанії він зважився на зміну сфери діяльності, очоливши напрямок маркетингу в ресторанному проекті 4City.
NAI Ukraine
Департамент консалтингу NAI Ukraine очолила Марина Гуревич, яка до цього працювала аналітиком. Марина закінчила Українську академію банківської справи Національного банку України. Понад п’ять років працювала в маркетинзі та дослідженнях ринку, чотири роки – в сфері нерухомості. Займалася консалтингом компаній у співпраці з програмою підтримки малого і середнього бізнесу Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР), а також аналізом ринків нерухомості і менеджментом в компанії FRB – проектному партнері Cushman & Wakefield в Україні (до злиття з DTZ).
Nielsen Ukraine
З 1 вересня новим директором Nielsen в Україні та Білорусі став Вайос Діморагас. На новій посаді Діморагас, який раніше керував підрозділом по роботі з виробниками косметики та алкогольних напоїв в Nіelsen Великобританія, очолить діяльність Nielsen в Україні та Білорусі.
З 2006 по 2009 рік Діморагас працював на посаді аналітика маркетингових досліджень в AstraZeneca, міжнародній біофармацевтичній компанії з вивчення і виробництва засобів первинної медико-санітарної допомоги та спеціального догляду. Після чого в 2010 році Вайос Діморагас повернувся в компанію Nіelsen Греція на посаду керівника підрозділу по роботі з виробниками, де набув великого досвіду у комерційній діяльності. Далі він був призначений генеральним директором Nіelsen в Болгарії.
У 2014 році Діморагас очолив комерційний департамент по роботі з виробниками косметики та алкогольних напоїв в Nіelsen Великобританія.
Danone Ukraine
Генеральним директором Danone в Україні призначена Наталі Алькер (Nathalie Alquier), що змінила на цій посаді Марека Войтину. Останній обіймав посаду генерального директора з 2014 року і залишив Україну, щоб очолити молочний бізнес Danone на ринках Польщі і країн Балтії (Естонія, Латвія, Литва).
Як уточнили в прес-службі компанії, Алькер має більше 20 років управлінського досвіду. Експертиза включає стратегічне планування і розвиток напрямків виробництва в FMCG-секторі. До приходу в Danone в Україні вона займала посаду віце-президента по зростанню європейського регіону Danone, де очолювала розробку і впровадження стратегії зростання бренду Oikos.
Крім Алькер, команда Danone поповнилася Микитою Коваленко, який буде займатися діджитал-маркетингом компанії. Раніше він очолював напрямок діджитал-маркетингу в TARYAN Group, Новій Лінії, Епіцентрі і Баядера Груп. Також він є співзасновником діджитал-бутіка Yellow Fox.
JLL
Керівником відділу послуг рітейлерам компанії JLL в Росії та країнах СНД стала Надія Мартинова. Як повідомили в компанії, досвід Надії в сфері рітейлу становить понад 10 років. Протягом останніх двох вона працювала в найбільшій компанії російського ринку торгової нерухомості – IKEA Centers Russia – і відповідала за формування пулу орендарів в існуючих ТЦ «Мега». У зону її відповідальності входило підвищення прибутковості і поліпшення tenant-mix об’єктів. Раніше Надія займалася реалізацією проектів торгових центрів в Cushman & Wakefield і JLL.
На новій посаді Надія відповідатиме за представлення інтересів рітейлерів на ринку нерухомості. Спектр сервісів включає консалтинг при формуванні стратегії розвитку рітейлера, підготовку компанії до виходу на нові ринки і розширення присутності, надання послуг з підбору майданчиків, оцінку конкурентного середовища, зонування і маркетинг торгових приміщень, супровід угод оренди та купівлі-продажу, оптимізацію діючих орендних договорів.
JLL – компанія, що надає фінансові і комплексні професійні послуги в сфері нерухомості. Входить в список найбільших компаній світу Fortune 500, її оборот в 2016 році склав $6,8 млрд. У СНД і Росії представлена офісами в Москві, Санкт-Петербурзі та Києві.
EVO
Олексій Філановський покинув пост директора з маркетингу EVO.company. Як уточнили в прес-службі компанії, Олексій очолював маркетинг EVO останні три роки.
«За цей час компанія дуже інтенсивно розвивалася. Ми вивели на ринок маркетплейси Bigl.ua та Crafta.ua, а також онлайн-сервіс електронного документообігу Vchasno.com.ua, зробили ребрендинг Prom.ua та Kabanchik.ua. Багато в чому завдяки Олексію відбулася трансформація бізнесу, переосмислення ролі маркетингу в компанії, а також зібралася відмінна команда», – сказав в коментарі RAU директор з розвитку ЕVO.company Денис Горовий.
Філановський покинув компанію на початку вересня, з тих пір посада директора з маркетингу ЕVO залишається вакантною.
«Пропрацювавши в ЕVO майже три роки, я брав участь у всіх змінах, які відбувалися в компанії, допомагаючи вибудовувати сучасний маркетинг. Сьогодні, коли наші проекти стали вже куди більш самостійними з маркетингової точки зору, я, можна сказати, виконав свою місію», – пояснив причини свого звільнення Олексій Філановський.
У той же час він зазначив, що в подальшому має намір продовжити співпрацю з ЕVO.company вже в якості консультанта.
Нагадаємо, група компаній ЕVO – лідер в сегменті маркетплейсів України. До складу компанії входять п’ять торгових майданчиків, які працюють на український ринок: prom.ua, bigl.ua, zakupki.prom.ua, kabanchik.ua, crafta.ua, а також сайт для закупівлі товарів і послуг на тендерній основі rialto.ua. Також компанія розвиває портал для продажу активів НБУ, ФГВФО і ФДМУ ProZorro.Продажі і онлайн-сервіс електронного документообігу Vchasno.com.ua.
У I півріччі 2017-го товарообіг маркетплейсів EVO перевищив 6,6 млрд грн, що на 64% більше ніж за аналогічний період минулого року.
Meest Express
Генеральним директором Meest Express призначений Володимир Ковальчук, який раніше обіймав посаду комерційного директора компанії. Як відзначили в прес-службі Meest Express, Ковальчук має значний досвід роботи в області продажів, маркетингу, виробництва, постачання, логістики, фінансів в FMCG і B2B сегментах бізнесу. Обіймав керівні посади в компаніях, які розвивали такі торгові марки як АВК, Золотий урожай, Майский чай, Nestle, Gallina Blanca, Моя Сім’я.
Коментуючи ключові завдання на новій посаді, Володимир підкреслив, що серед пріоритетних напрямків роботи Meest Express буде впровадження нових технологій, інновацій та реалізація нестандартних рішень.
Логістична компанія Meest Express представлена в 13 країнах світу. Meest Group належать 14 міжнародних логістичних хабів в Канаді, Китаї, Греції, Німеччині, Італії та інших країнах. В Україні працює 610 офісів і 1200 одиниць транспорту.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: зміни в NOVUS, MD Group, WOG, VARUS та інших компаніях