Огляд відкриттів в fashion-рітейлі: Timberland, Superdry, Columbia і новий бренд з РФ

Огляд відкриттів в fashion-рітейлі: Timberland, Superdry, Columbia і новий бренд з РФ

25.09.2017 08:45
  469
Виктор Нагорский

Які магазини одягу та взуття почали роботу останнім часом, і які бренди готуються до відкриття.

VOVK

Український бренд одягу VOVK відкрив новий магазин в криворозькому торгово-розважальному комплексі Сонячна Галерея, оператором якого є девелоперська компанія Arricano. Торгова точка відкрила двері для відвідувачів 23 вересня і стала вже 24-ю в мережі магазинів VOVK в Україні.

Попереднє відкриття нового магазину бренду відбулося в іншому ТРЦ Arricano – запорозькому City Mall.

Cinque

Магазин Cinque в столичному ТРЦ Ocean Plaza провів ребрендинг і тепер називається СinqueBenvenuto. Про це повідомила компанія UTG. «Так як ми володіємо ексклюзивними правами на ТМ Cinque і Benvenuto, було прийнято рішення об’єднати їх в назві. І це перший в Україні магазин з таким асортиментом», – пояснила перейменування магазину директор з розвитку компанії Анна Труба.

Roy Robson

Оновлює концепт в ТРЦ Ocean Plaza і бутік відомої торгової марки Roy Robson. В рамках оновлення концепту магазинів в Україні, Roy Robson розширить колекцію представлених в магазині брендів Maerz, Jaques Britt, MAC, доповнивши її міжнародним модним брендом Digel.

Цей бренд представляє свої колекції в більш ніж 40 країнах і тепер вперше буде презентований українським поціновувачам якісного чоловічого одягу. У магазині Roy Robson в Ocean Plaza, площею 300 кв. м, ексклюзивно будуть представлені дві лінії бренду: Digel і Move Fashion Digel.

Imperial

На другому поверсі Ocean Plaza на місці бутика Denny Rose відкрився перший в Україні монобрендовий магазин італійської ТМ Imperial. За словами Сергія Неберекутіна, генерального директора компанії «Глобал трейд компані», що розвиває в Україні італійські бренди Gilda Tonelli, Denny Rose, Roncato і RINASCIMENTO, рішення про переформатування магазину було прийнято в зв’язку з тим, що Imperial не тільки добре зарекомендував себе в інших країнах , але і показав позитивні результати роботи в українському мультибрендовому магазині.

Timberland

У столичному ТРЦ Lavina Mall відкрився магазин відомого американського бренду Timberland. В асортименті магазину – чоловіче та жіноче взуття, одяг та аксесуари. Торгова точка оформлена відповідно до міжнародних стандартів бренду і дає можливість користуватися всіма перевагами системи мультиканальних продажів і резервування взуття.

Skechers

Ще один взуттєвий магазин відомого міжнародного бренду в ТРЦ Lavina Mall відкрила компанія Intertop Ukraine. Мережа одного з найбільших в країні взуттєвих рітейлерів поповнилася торговою точкою американського бренду Skechers.

Дизайн магазину площею 135 кв. м виконаний в синьо-сірих кольорах з чітким поділом на групи асортименту бренду, де покупець зможе легко знайти потрібне йому взуття. Додатковою перевагою стане окрема панель з аксесуарами. В асортименті буде представлено ​​як спортивне взуття сегментату Performance, так і широкий вибір кросівок на кожен день в сегменті lifestyle.

Superdry

У ТРЦ Lavina Mall також відкрився магазин британського бренду Superdry, нещодавно виведений на український ринок компанією Ultragroup. «Lavina Mall – новий, перспективний і найбільший ТРЦ в Україні, саме тому було прийнято рішення відкрити флагманський магазин Superdry площею 350 кв. м саме тут», – прокоментував маркетолог Ultragroup Максим Добронецький.

Нагадаємо, перша торгова точка Superdry в Україні з’явилась в столичному ЦУМ. Раніше в Ultragroup заявляли про плани до кінця року відкрити п’ять монобрендових торгових точок Superdry, а також розвивати продажі e-commerce.

Спортмастер

Компанія Спортмастер Україна, франчайзинговий портфель якої включає в себе проекти Columbia, Weekender і Спортландія, почала осінь відкриттям відразу трьох магазинів. У торговому центрі АМСТОР в Кременчузі відкрився 26-й франчайзинговий магазин Columbia в Україні. У ТЦ Фуршет в Умані почав роботу магазин Спортландія, який став вже 16-м в українській мережі. А в Ужгороді розпочала роботу п’ята за рахунком в країні торгова точка мультибрендової мережі Weekender.

Таким чином франчайзингова мережа Спортмастер Україна зросла до 47 магазинів. У той же час, вже цієї осені рітейлер планує довести кількість торгових точок, що працюють по франшизі, до 50, відкривши два нових магазини Columbia в Миколаєві та Чернівцях, а також Weekender в Вінниці.

Волчок

У Києві на вул. Татарській відкрився магазин російського бренду Волчок. За інформацією порталу The Village цей російський бренд вуличного одягу був створений в 2014 році дизайнером Василем Волчок-Русаковичем. Основна продукція марки – світшоти і футболки.

F’91

У дніпровському ТРЦ Караван вже 1 жовтня відкриється новий мегастор українських виробників F’91. У новій торговій точці мережі традиційно буде представлений широкий асортимент чоловічого і жіночого одягу, взуття та аксесуарів власної торгової марки та сучасних українських брендів.

Нагадаємо, мережу F’91 в Україні розвиває Arber Fashion Group – один з найбільших вертикально-інтегрованих fashion-холдингів в Україні. Компанія представлена торговою мережею з більш ніж 110 магазинами в усіх регіонах України під брендами Arber, Gregory Arber, F’91 і КОКОН.

Читайте також – 

ТОП-10 fashion-рітейлерів України за площею (зарубіжні бренди)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку