Як кияни обирають місце для шопінгу – опитування маркет-молла Даринок (інфографіка)
Маркет молл Даринок провів опитування серед мешканців столиці, в якому з’ясував, що 80% киян при виборі місця для шопінгу в першу чергу звертають увагу на низькі ціни і розпродажі.
Як повідомила RAU прес-служба маркет молла Даринок, в опитуванні взяли участь 820 осіб. До числа інших важливих чинників респонденти віднесли таке, як поради друзів – 70,9%, близьке розташування до будинку – 67,7% і широкий вибір брендів – 50,6%.
Менше половини опитаних для шопінгу вибирають моли, де є фут-корт або кафе (43,7%). Можливість торгуватися важлива для 41,6%. Найменш значущими факторами у виборі місця для шопінгу стали наявність розваг (важливі для 25,5%) і приваблива реклама (важлива для 26,3%).
Відзначимо, що більше половини відвідувачів, які взяли участь в опитуванні (52%), відповіли, що стали купувати менше одягу за останні півроку, 38% повідомили, що їх купівельні звички не змінилися, а всього 9,8% стали частіше оновлювати свій гардероб.
Економить на одязі в основному жіноча аудиторія – 57,4 %, а відсоток чоловіків, які стали купувати менше речей, склав 45,9%.
У виборі одягу найважливішими факторами для українців є якість (55,6%), ціна (52,2%) і зручність одягу (41,5%).
До критеріїв, які не впливають на вибір одягу, більшість респондентів віднесли: її відповідність ділового дрес-коду (96,2%), популярність бренду (92,9%) та стиль (88,5%).
Довідка. Market-mall Даринок – великий торговий об’єкт, симбіоз великого шопінг-молу і ринку. На площі 68 000 кв. м. розташоване декількох торгових залів, де працює понад 3 500 магазинів і торгових місць. Крім того, market mall вибрав для себе унікальний формат роботи «retail+entertainment».
Читайте також
Маркет мол Даринок у 2016 році збільшив відвідуваність на 10% – до 11 млн осіб