Товарообіг маркетплейсів EVO.company зріс на 64% у I півріччі

Товарообіг маркетплейсів EVO.company зріс на 64% у I півріччі

19.07.2017 11:27
  660
Ukrainian Retail Association

У I півріччі 2017 року українці придбали на маркетплейсах групи компаній EVO (Prom.ua, Bigl.ua) товарів на понад 6,6 млрд гривень, на 64% більше ніж за аналогічний період минулого року.

Водночас середній чек зріс всього на 8% – до 704 гривень, повідомила RAU прес-служба компанії.

Маркетплейси ростуть принаймні вдвічі швидше за ринок електронної комерції України. “Це пов’язано з тим, що маркетплейси за своєю природою універсальні і не бояться перепадів попиту на ту чи іншу категорію товарів. Яка б категорія товарів не зростала, маркетплейси зростають разом із нею, на відміну від інтернет-магазинів, які часто є заручниками однієї-двох категорій” — пояснює директор з маркетингу EVO.company Олексій Філановський.

Так, у попередні роки драйверами росту електронної комерції України були спершу техніка і електроніка, потім — одяг, взуття та аксесуари. У цих категоріях товарів і досі найбільше продажів. Водночас, темпи їхнього зростання уже повільніші за темпи зростання самих маркетплейсів. Це означає, що у найближчому майбутньому вподобання споживачів зміняться.

За словами Олексія Філановського надалі зростатимуть продажі у таких категоріях товарів, як краса і здоров’я (здебільшого — косметика і парфумерія), а також товари для дому і подарунки. Відносно новый масштабний тренд, який з’явився наприкінці 2016 року і активно розвивається у 2017 — істотне зростання попиту на продукти харчування і напої. Споживачі вже готові купувати їжу онлайн — справа за продавцями.

Читайте також – 

Сім ключових трендів українського e-commerce у 2017 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку