Огляд новин в fashion-рітейлі: ARGO, Lacoste і новий магазин Інтертоп

Огляд новин в fashion-рітейлі: ARGO, Lacoste і новий магазин Інтертоп

17.07.2017 09:01
  1344
Виктор Нагорский

Які магазини одягу та взуття почали роботу останнім часом, і які бренди готуються до відкриття.

Read in English

LC Waikiki 

Турецький бренд LC Waikiki відкрив перший магазин в Полтаві. Торгова точка розташувалася на другому поверсі торгового центру «Київ» і зайняла площу в 852 кв. м. Раніше менеджер з маркетингу і розвитку мережі LC Waikiki в Україні Наталія Бивалова в коментарі RAU розповідала, що вибір торгового центру «Київ» для відкриття першого магазину в Полтаві був обумовлений високим трафіком і хорошим місцерозташуванням ТЦ, який знаходиться в самому центрі міста і в трьох хвилинах ходьби від вокзалу.

Раніше в компанії заявляли про плани до кінця 2017 розширити українську мережу магазинів до 27 торгових об’єктів. Зараз в країні працюють 19 магазинів LC Waikiki, в тому числі, торговий об’єкт формата Outlet, який відкрився в березні цього року в столичному ТРЦ New Way.

Franttini

У столичному торгово-розважальному комплексі Проспект відкрився новий магазин сорочок від італійського бренду Franttini. Як уточнили в прес-службі девелоперської компанії Arricano (керуюча компанія ТРК Проспект), торгова точка зайняла площу в 45 кв. м.

В асортименті магазину представлені як класичні сорочки для суворого офісного дрес-коду і світських виходів, так і сорочки в стилі casual стриманих фасонів, а також моделі більш яскравих кольорів.

 ARGO

В кінці минулого місяця відкрився новий магазин італійської дитячого одягу OVS Kids, представлений в Україні компанією ARGO. Друга торгова точка бренду в країні відкрила двері для відвідувачів у столичному торгово-розважальному центрі Lavina Mall. Товари в магазині розбиті на 4 вікові категорії від народження до 14 років: новонароджені, малюки, діти і підлітки. Загальна площа магазину – понад 260 кв. м.

В Україні OVS Kids присутній з 2012 року, коли був відкритий перший магазин в ТРЦ SkyMall в Києві.

Barcelona

У криворізькому торгово-розважальному комплексі Сонячна Галерея відкрився новий магазин ексклюзивного жіночого одягу Barcelona. Торгова точка зайняла площу в 45 кв. м. У ній представлені стильне люксове вбрання, взуття, сумки та аксесуари.

LACOSTE

В кінці червня в київському ТРЦ Lavina Mall відкрився шостий в Києві і дев’ятий в Україні бутік французького бренду LACOSTE. У новому магазині представлена жіноча і чоловіча колекція весна-літо 2017, лінійка LACOSTE L!VE і капсульні колекції LACOSTE Sport. В асортименті також представлене взуття, аксесуари і візитна картка бренду – фірмові сорочки-поло.

Дизайн магазину площею 146 кв. м виконаний в стриманих і стильних графітових тонах. Архітектори зробили акцент на естетику мінімалізму з чистими лініями в якості головних візуальних елементів. Особливою інтер’єрної деталлю бутіка є стенд із зображенням знакових для бренду алігаторів – незмінного символу бренду з 1933 року.

У компанії також повідомили, що магазин в Lavina Mall починає нову хвилю відкриттів. LACOSTE не тільки збільшує кількість магазинів, але і розширює географію присутності в Україні. Як раніше писав RAU, зовсім нещодавно французький бренд вийшов на ринок Одеси, відкривши перший в країні магазин в форматі street-retail.

InComer

У ТРЦ Lavina Mall також відкрився дитячий магазин InComer. Він зайняв площу 37 кв. м поруч із зоною розважального парку Galaxy. Асортимент торгової точки складається з одягу для дітей від шести місяців до 12 років.

Skechers

Ще одне відкриття в найбільшому торгово-розважальному центрі України анонсувала компанія Інтертоп Україна. В рамках планів з розвитку в Україні глобального бренду Skechers компанія планує у вересні відкрити магазин взуття в ТРЦ Lavina Mall.

Торгову точку площею 135 кв. м планується реалізувати в останній концепції бренду. Дизайн магазину буде виконаний в сучасних синьо-сірих кольорах з чітким поділом на групи асортименту бренду, де покупець зможе легко знайти потрібне йому взуття. Додатковою перевагою стане окрема панель з аксесуарами. В асортименті буде представлено ​​як спортивне взуття сегменту Performance, так і широкий вибір кросівок на кожен день в сегменті lifestyle.

Читайте також – 

В Україну заходить головний конкурент Nike і Adidas – Under Armour


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  764
Усі новини ринку