Comfy з льодом: мережа відкрила флагманський магазин в ТЦ Городок (фоторепортаж)

Comfy з льодом: мережа відкрила флагманський магазин в ТЦ Городок (фоторепортаж)

11.07.2017 09:00
  1606
Микола Маранчак

Зона інновацій та електротранспорту, доступний для всіх IT-сервіс, сектор тестування новинок і віртуальна полиця, — як пройшло відкриття оновленого Comfy.

Поява мережі Comfy в Києві історично пов’язана з Петрівкою. Вперше Comfy був відкритий тут в ТЦ  Альта-Центр ще в 2009 році і став першим для мережі в Києві. Пропрацював магазин аж до лютого 2016 року, коли Альта-Центр після продажу був закритий. У грудні того ж року Comfy переїхав на місце City.com в ТЦ Городок. Через кілька місяців в торговому центрі почалася реконструкція. Скориставшись наданою можливістю магазин техніки та електроніки зайняв нову, ще більшу локацію в Городку і через два місяці, 8 липня, відкрив новий флагманський магазин. Що змінилося в оновленому Comfy і що в ньому представлено – в репортажі RAU.

Магазин розташувався навпроти центрального входу і зайняв площу 950 кв. м. Він став 84-ю торгової точкою мережі в Україні та шостим Comfy в Києві, відкритим у новому форматі. Як раніше писав RAU, новий формат розроблявся Comfy спільно з компанією IDNT. Відмітна особливість формату — інноваційний дизайн і планування торгового простору, в основі яких лежить спрощення здійснення покупки та збільшення швидкості обслуговування. Зокрема, формат передбачає зону видачі замовлень, зроблених через інтернет, а також збільшення продажів за допомогою технології віртуальної полиці.

За допомогою умовної віртуальної вітрини покупець може самостійно або з продавцем знайти і замовити будь-який товар (у тому числі той, якого немає в магазині) або оформити доставку додому.

Для цього призначений великий відділ видачі інтернет-покупок. Тут же розташований IT-сервіс, де можна налаштувати телевізор, гаджет, поклеїти плівку на екран телефону або встановити додаток. За налаштуваннями смартфона або смарт-годинника можна звернутися незалежно від того, зроблена покупка в Comfy чи ні.

У магазині також розміщена велика зона оформлення кредитів, поруч з якою – столик для дитячого дозвілля.

Відразу за входом в магазин розташовано три зони, що привертають увагу покупців. Перша з них — велика зона інновацій. Тут представлені дрони, фітнес-браслети, смарт-годинник, а також товари для активного способу життя, занять спортом і розваг.

Друга окрема зона навпроти входу – електротранспорт, який можна тестувати прямо в магазині.

Третя – зона аксесуарів і смартфонів, де представлені всі останні новинки, а також лідери продажів Comfy.

Далі знаходиться спеціальна виділена частина торгового залу, яку в Comfy називають experience zone – тут кожен покупець може не тільки протестувати інноваційні товари, але і безкоштовно зарядити свій гаджет або скористатися інтернетом. На одному з представлених в цій зоні кавових апаратів можна пригоститися чашкою підбадьорливого кави.

В окремому секторі представлені тестові зразки 3D-ручок і 3D-принтерів, де дорослі і діти можуть безкоштовно їх протестувати.

Представлено в магазині чимало і іншої сучасної електроніки, типу квадрокоптерів і зразків робототехніки.

Велика частина простору приділена традиційній побутовій техніці: від телевізорів до кухонного посуду.

Основну розважальну програму в Comfy приберегли на другий день відкриття. У компанії вирішили повторити нашумілу акцію з ванними на Хрещатику і розіграли три Samsung Galaxy S8, влаштувавши «Льодові ігри». Ведучими свята виступив дует Сен-Тропе.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку