Привіт, сенс! В Україну виходить китайський бренд техніки і електроніки Hisense
Hisense представлений більш ніж в 80 країнах і займає третє місце в світі за обсягом продажів телевізорів.
У п’ятницю, 23 червня, пройшла урочиста презентація продукції китайського виробника техніки і електроніки Hisense, яка незабаром почне продаватися в Україні. Як запевняють в компанії, бренд займає почесне третє місце в світі за обсягом продажів телевізорів, і є безперечним лідером в цій категорії в Китаї, Австралії і ПАР. Крім телевізорів, Hisense виробляє дуже великий асортимент продукції: смартфони і гаджети, медичне обладнання, техніку для «розумних будинків» і «розумного міста», а також багато іншого. Виручка корпорації за минулий рік склала $14,5 млрд, але до сих пір бренд не був представлений в Україні. Вихід в нашу країну компанія вирішила почати з продажу телевізорів, але, як запевняє Ненсі Жанг, регіональний директор Hisense в країнах Східної Європи, можливість продажу іншої техніки в Україні виробники з Піднебесної уважно вивчають. Про плани бренду на українському ринку, особливості продукції та каналах продажів, потенційних покупців RAU розповів комерційний директор офіційного дистриб’ютора Hisense в Україні – компанії Smart Line – Владислав Волжин.
– Які цілі ставите перед собою на українському ринку, чого хочете досягти?
– Hisense займає третє місце в світі за обсягом продажів телевізорів, також наша глобальна мета, як би це амбітно звучало – увійти в топ-3 продавця телевізорів і в Україні. Потенціал є, тому впевнені в успіху.
– Чому вирішили виходити в Україну саме зараз?
– На ринку України склалася сприятлива ситуація: є корейські бренди (на мій погляд, переоцінені), і є китайські виробники, представлені в нижньому ціновому сегменті. А середня цінова категорія, в зв’язку з ослабленням позицій таких гравців як Phillips, Sharp, ряду корейських компаній, залишається порівняно вільної і дає можливість виходу на ринок нових гравців.
– В якому ціновому діапазоні будете представлені?
– З плоских телевізорів наша найдешевша модель буде коштувати близько 6500 грн, з аналогових – ще дешевше, 5500 грн. Верхньої межі не назву – є дуже багато преміальних моделей, що відрізняються по функціоналу і іншим характеристикам. Але всі наші моделі будуть на 15-20% дешевше, ніж аналогічні за можливостями телевізори корейським виробників.
– Тобто ви вважаєте, що в Україні вже відновився платоспроможний попит, оскільки навіть найдешевша ваша модель коштує більше, ніж середня зарплата по Україні?
– Не можу сказати, що попит відновився повністю – Україна переживає дуже важкий період своєї історії. Але впевнений, що за співвідношенням ціни, якості та функціоналу продукція Hisense швидко придбає собі прихильників серед українців. В цьому відношенні ми помітно випереджаємо наших конкурентів. Тому і вирішили виводити бренд саме зараз.
– Де буде представлена ваша продукція?
– Ми розглядаємо три основні канали продажів. По-перше, це великий мережевий рітейл, такі магазини як Comfy, Фокстрот, Ельдорадо, не варто забувати і про Епіцентр. По-друге, це найбільші інтернет-магазини, такі як Rozetka і Алло. По-третє, це регіональний роздріб, роль якого, на мою думку, часто недооцінюють. З усіма цими напрямками ведемо переговори.
– А власний інтернет-магазин відкривати будете?
– Ні, в Україні ми будемо представлені тільки інформаційним сайтом, де буде розміщена вся інформація про нашу продукцію. Безпосередньо торгувати ми не плануємо.
– Цінова політика для традиційного рітейла і онлайн-напрямку буде відрізнятися?
– Ми не можемо і не будемо диктувати ціни нашим партнерам. Максимум – давати поради і рекомендації, щоб забезпечити максимум продажів. Але не більше. Що стосується вашого питання: то цінова політика для онлайну і офлайна буде однакова.
– Кожна з мереж отримає весь асортиментний ряд?
– В онлайн-магазинах буде представлений весь наш асортимент, ввезений в Україну. Що стосується мережевих операторів, то, можливо, деякі моделі будуть ексклюзивно представлені в тому чи іншому магазині. Все вирішується в переговорах.
– Чи не боїтеся, що, спробувавши Hisense, українці стануть купувати телевізори в закордонних інтернет-магазинах?
– Не боїмося. По-перше, функціонал техніки для кожної країни налаштовується по-своєму, і далеко не факт, що телевізор, призначені для Німеччини зможе повноцінно працювати в Україні. По-друге, виникають неминучі проблеми з розмитненням, доставкою, налаштуванням, гарантією. Тому не думаю, що споживач сильно виграє, купивши, наприклад, на Amazon, техніку Hisense, розроблену для США.
– Крім телевізорів, будете представляти іншу техніку бренду?
– Поки сконцентруємося на телевізорах: в цьому сегменті наші позиції найсильніші. Що стосується іншої техніки: будемо дивитися, оцінювати перспективу, аналізувати. Поки можу сказати, яким буде наступний крок: будемо поставляти холодильники і кондиціонери, іншу велику і дрібну побутову техніку. Решту асортименту – smart-системи для дому та міста, медичне обладнання – поки виводити не плануємо: немає сформованого ринку.
– Які канали просування бренду плануєте використовувати?
– Наш досвід показує, що найефективніше для збільшення продажів працюють два канали – in store, тобто реклама безпосередньо в магазинах, і digital – тобто просування в інтернеті. Основну увагу приділимо їм, а до зовнішньої і ТБ-реклами, яка більше важлива для впізнаваності бренду, звернемося, можливо, пізніше.
– На кого орієнтуєтеся: на бізнес-клієнтів або споживачів?
– На споживачів. Вибудовування відносин з сегментом b2b вимагає часу, тому поки що ставимо за мету завоювати лояльність кінцевих споживачів.
– Smart Line буде в Україні представляти тільки Hisense, або можна очікувати виходу і інших брендів з КНР?
– Щоб успішно вивести Hisense будемо поки що концентруватися тільки на ньому. А далі – подивимося, можливо, будемо представляти та інших виробників, чиї інтереси не перетинаються з нашим нинішнім партнером.
Читайте також –
Рейтинг Forbes-2000: найдорожчі рітейл-компанії світу (інфографіка)