За рахунок чого бренди встановлюють емоційний зв’язок з покупцями
Емоційний зв’язок з брендами встановлюють більше 65% покупців. Більшість чоловіків емоційно прив’язані до брендів електроніки, а жінок – до модної галузі.
Як пише портал MMR, про це свідчать результати дослідження СustomerThermometer. При цьому аналітики відзначають, що 90% емоційного зв’язку носить позитивний характер.
За даними Harvard Business Review, покупці, які мають емоційний зв’язок з компаніями, на 50% більш цінні, ніж задоволені покупці, і схильні купувати більше продуктів і послуг. До того ж такі покупці менш чутливі до ціни і сфокусовані на зовнішньому повідомленні бренду.
Причини, за якими покупці встановлюють емоційний зв’язок з брендом, – турбота про людей (65%), розуміння, що бренд позитивно впливає на світ (55%) і розуміння покупців (45%).
Жінки схильні встановлювати емоційний зв’язок з брендами, які позитивно впливають на світ. Чоловіки вибирають бренди, які змушують їх радіти майбутньому.
Серед топ-емоцій, які асоціюються з емоційним зв’язком з брендом: інтерес, довіра, оптимізм, захоплення і прийняття.
Джерело: MMR
Читайте також –
Аналітика Nielsen: На що витрачає і як економить український споживач