Оновлення та розширення Рукавичка: фокус на якість і зручність (+фото)
СьогодніМережа супермаркетів Рукавичка продовжує системний розвиток, удосконалюючи існуючі формати та відкриваючи нові торгові точки у максимально зручних локаціях. У вересні та жовтні компанія відкрила нові магазини у Теребовлі, Ворохті, Підбужі, а також оновила популярні об’єкти у Бродах, Кам’янці-Бузькій та у центрі Львова — на проспекті Шевченка та на вулиці Мельника.
Кожен магазин має власні акценти відповідно до локальних потреб:
![]() |
![]() |
Під час оновлення та відкриття магазинів мережа приділяє особливу увагу зручності та доступності: облаштовуються комфортні входи, простір для пересування та встановлюються каси самообслуговування, які підвищують ефективність обслуговування.
![]() |
![]() |
Рукавичка — мережа, що уже 22 роки інвестує у якість, сервіс і розвиток сучасного українського ритейлу.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Довідка. Рукавичка – один із найбільших ритейлерів на заході України. Мережа була заснована в 2003 році й швидко стала однією з провідних в Україні. Зараз компанія працює з понад 3600 співробітниками та має більше 200 магазинів по всій країні. Вона посідає п’яте місце серед національних продовольчих мереж за кількістю торгових точок. Асортимент товарів у магазинах налічує від 2000 до 9000 товарних позицій. Завдяки цьому мережа може запропонувати товари як для щоденного кошика покупця, так і для тих, хто шукає особливі продукти.
Що робить Рукавичка ще більш особливою, так це те, що вона є частиною холдингу Львівхолод. Це компанія з власними виробничими потужностями, що включають хлібопекарські, кондитерські та м’ясні цехи. Це дає змогу контролювати якість продукції і швидко постачати її до магазинів.