Оновлення та розширення Рукавичка: фокус на якість і зручність (+фото)
СьогодніЯкі зміни відбулися за останній місяць у топ-менеджменті українських і міжнародних компаній сфер ритейлу та суміжних галузей: хто отримав нову посаду, змінив чи залишив компанію.
З 6 жовтня мережу електроніки і побутової техніки Фокстрот очолив Юрій Поліщук – топ-менеджер із багаторічним бекграундом у ритейлі та значним досвідом роботи всередині компанії. Він змінив на посаді Олексія Зозулю, який керував компанією протягом шести років.

Співзасновники бізнесу подякували екс-СЕО за плідний й результативний період роботи з брендом. «Заслуга команди на чолі з Олексієм Зозулею – успішна цифрова трансформація бренду та розвиток мультиканального продажу товарів, збереження дієвості бренда в часи COVID, а особливо – в часи Великої війни за незалежність України, – зазначив Геннадій Виходцев, співзасновник бренда Фокстрот. – У складні часи бізнесі зберіг стійкість, довіру покупців, перспективи росту і утримання лідерства».
Зміни в компанії пов’язані з новим етапом розвитку ритейлера – з підвищеним акцентом на цифровізацію, подальшим зміцненням омніканальної екосистеми для клієнтів та посиленням конкурентних позицій бренду як лідера ринку електроніки та побутової техніки в Україні.
Юрій Поліщук добре знайомий із бізнесом Фокстрот. У 2019-20 роках він обіймав посаду комерційного директора компанії, а до цього 14 років працював у мережі, з яких шість років – на посаді фінансового директора.
Кар’єра Юрія Поліщука охоплює понад 10 років досвіду на керівних посадах у роздрібній торгівлі (зокрема, фінансовий директор, директор з комерційних продажів, виконувач обов’язків генерального директора) та 15 років у сфері фінансового менеджменту. Серед його ключових досягнень – успішні кейси підвищення рентабельності інвестицій (ROI) на капітал, оновлення бізнес-моделей компаній та повернення їх до сталого зростання.
Він має значний досвід роботи з роздрібними компаніями у сферах фармацевтики, побутової техніки та електроніки. Його експертиза охоплює фінанси, маркетинг, логістику, електронну комерцію, а також керівництво командами й реорганізацію бізнесу.
Основні компетенції Юрія Поліщука у Фокстрот будуть спрямовані на вдосконалення бізнес-моделі з фокусом на ефективність, прибутковість та подальше впровадження інновацій. Важливим напрямком стане мотивація команди, а також поєднання потреб клієнтів із бізнес-цілями.
Директором департаменту операційного управління мережі Prostor призначено Сергія Редька. Він має понад 20 років досвіду у роздрібній торгівлі. За цей час він пройшов усі ключові етапи кар’єри – від продавця до топ-менеджера, керуючи ключовими напрямами роботи ритейлу: від аналітики та ціноутворення до мерчендайзингу і запуску програм лояльності.
Професійний досвід Сергія сформований у провідних національних компаніях – Ельдорадо, Магро, Технополіс, Leroy Merlin. Він очолював відділи продажу, керував командами менеджерів різних напрямів: продажі, ціноутворення, мерчандайзинг товарів та їх виділення на полицях.
«Мої завдання завжди охоплювали не лише тактичне управління процесами, а й побудову систем, які дозволяють мережі масштабуватися та досягати стратегічних цілей», – підкреслює Сергій.
Наразі Сергій Редько зосереджений на аудиті операційної ефективності роздрібної мережі Prostor. Його сфера відповідальності включає:
«Ми дивимося на ефективність не лише з точки зору фінансових показників, а й крізь призму організаційної культури, командної роботи та відповідності викликам ринку», – зазначає Сергій.
Серед ключових завдань Сергія – розробка плану розвитку, що спиратиметься на глибокий аналіз внутрішніх показників компанії та конкурентного середовища.
«Ринок drogerie динамічний і конкурентний. Наше завдання – не лише утримувати позиції, а й пропонувати клієнтам нові формати, які відповідатимуть їхнім очікуванням і потребам», – додає директор департаменту операційного управління.
Prostor активно розширює свою присутність на ринку, відкриваючи нові торгові точки та зміцнюючи систему управління. Саме в цій трансформації Сергій Редько відіграє ключову роль, забезпечуючи баланс між операційною ефективністю і довгостроковим розвитком.
СЕО Нова пошта став Євген Тафійчук, який працював в компанії операційним директором. Офіційно до керівництва компанією він приступить з 1 січня 2026 року.

До кінця року компанією продовжить керувати чинний СЕО Олександр Бульба. У найближчі два з половиною місяці обидва топменеджери працюватимуть разом за моделлю selected & acting CEO для плавної передачі повноважень.
“Конкурс на посаду був відкритим. Ми розглядали понад 20 кандидатів, включно з управлінцями з міжнародних компаній. У фінал вийшли троє: два зовнішніх кандидати і один внутрішній. Ми пишаємося, що лідер, якого ми обрали, зростав разом із компанією. Євген знає всі процеси до найдрібніших деталей і має амбітне бачення майбутнього”, — зазначив співвласник Нової пошти Вячеслав Климов.
Євген Тафійчук приєднався до Нової пошти у 2012 році як вантажник, а вже через рік його підвищили до першої керівної посади. Він має 10 років успішного досвіду та глибоку експертизу в логістиці. Під його керівництвом відбулася трансформація кур’єрської доставки, мережа відділень Нової пошти подвоїлася, а швидкість доставки стала найвищою на українському логістичному ринку. З 2021 по 2024 роки обіймав посади операційного директора Нової пошти як в Україні, так і в Європі.
“Я продовжу концентруватись на головних стратегічних векторах розвитку компанії: FAST, EASY, SAFE. Моїми пріоритетами стануть безкомпромісна якість сервісу та зростання компанії в Україні та за її межами. Вірю, що саме те, як ми поводимо себе в деталях і як ставимось до клієнтів, визначає нашу якість та рівень сервісу”, — запевнив Євген Тафійчук.
Наприкінці жовтня керівник департаменту корпоративних комунікацій ОККО Ярослава Полякова оголосила про завершення своєї співпраці з компанією, де вона пропрацювала понад вісім років. Про це вона повідомила на своїй сторінці у Facebook. “Вісім років досвіду беру з собою на згадку і рушаю далі: за новими професійними пригодами”, – так прокоментувала своє рішення.

Ярослава Полякова працює у сфері корпоративних комунікацій понад 15 років та має досвід управління репутацією, public affairs та антикризовими комунікаціями в енергетичному, промисловому та FMCG-секторах. Зокрема, вона має експертизу у сфері стратегічних зовнішніх та внутрішніх комунікацій, взаємодії зі стейкхолдерами, а також у напрямах КСВ та ESG-звітності.
До ОККО Полякова працювала керівником департаменту дирекції з корпоративних комунікацій у Corum Group (понад 3 роки) та менеджером зі зв’язків з громадськістю в українській кондитерській компанії КОНТІ (6 років).
Компанія Монделіс Україна призначила Костянтина Старосилу директором Тростянецької кондитерської фабрики. До виконання посадових обов’язків Костянтин приступить з 1 листопада. Євген Ігнатов, який очолював фабрику з 2019 року та під керівництвом якого було успішно завершено відбудову та відновлено виробництво продукції, отримав підвищення на нову посаду в Mondelēz International.

Костянтин Старосила має понад 20 років досвіду роботи у великих міжнародних компаніях, зокрема й на керівних позиціях. Протягом останніх п’яти років Костянтин відповідав за ключові напрямки на фабриці в Тростянці, зміцнюючи стабільність та ефективність виробництва. Його професійні та лідерські якості, а також досвід та вміння досягати високих результатів сприятимуть подальшому розвитку Тростянецької фабрики та виробництва компанії Монделіс Україна.
Костянтин закінчив Національний університет харчових технологій за спеціальністю «Обладнання харчових виробництв», отримавши кваліфікацію інженера-механіка, а також здобув ступінь магістра в галузі управління бізнесом (MBA) в Університеті Святого Ксаверія (США).
Тростянецька кондитерська фабрика – виробничий підрозділ Монделіс Україна. На фабриці виготовляється продукція таких відомих брендів, як Milka, Oreo, Корона, Барні та інших. Продукція фабрики постачається на український ринок та експортується до країн Європи, Центральної Азії та Кавказу.
Компанія ПрАТ Монделіс Україна працює в Україні з 1994 року та представлена на ринку брендами шоколадної продукції Milka, Toblerone, Корона, Picnic; печива Oreo, TUC, Belvita; бісквітних тістечок та випічки Ведмедик Барні, Milka Choco bakery, 7Days; чипсів Люкс, жувальної гумки Dirol та льодяників Halls.
На виробничих потужностях компанії в місті Тростянець Сумської області та в селі Старі Петрівці Київської області працюють близько тисячі співробітників. Уже понад 30 років Монделіс Україна є одним із провідних роботодавців, великих платників податків, експортерів та інвесторів в економіку України.