Новини drogerie&health: Makeup, Blisk, Eva, Fabo house та Люксоптика

Новини drogerie&health: Makeup, Blisk, Eva, Fabo house та Люксоптика

Сьогодні
  257
Дарія Осіїк

Нові відкриття мереж Blisk та Люксоптика, поштомати від Makeup, мережа Eva серед найкращих роботодавців України, перший фізичний магазин інтернет-ритейлера Fabo та інші новини.

Makeup запускає власну мережу поштоматів

Онлайн-ритейлер косметики Makeup запустив власну мережу поштоматів, інвестувавши у проєкт понад 2 млн грн. Компанія планує розширити мережу по всій країні до 2026 року.

У жовтні цього року в Києві запрацювало 20 поштоматів. Вони розташовані у житлових районах — біля супермаркетів, кафе та інших точок міської інфраструктури, повідомила PR&Marketing директорка Makeup Ольга Кузнєцова.

Вартість одного поштомату становить 100 000 грн, включаючи розробку, виробництво, програмне забезпечення та логістичну інтеграцію. За словами Кузнєцової, протягом 2025–26 років Makeup планує розширити мережу поштоматів по всій Україні, фокусуючись на обласних центрах та великих містах.

Ритейлери активно інвестують у власні поштомати, оскільки тренд на такий вид доставки зростає у світі та буде лише прискорюватися. Клієнтам це дає можливість швидко забрати посилку без очікування кур’єра, а бізнесу – зменшення витрат, швидке обслуговування, а також формування передбачуваної моделі собівартості “останньої милі” у довгостроковій перспективі. Крім того, поштомати підвищують впізнаваність бренду в публічному просторі.

Інвестиція в логістику має дати Makeup ключову перевагу у зростаючій конкуренції з найбільшою drogerie-мережею Eva, після того як остання запустила маркетплейс Eva.ua у 2024 році та досягла 33 млн відвідувань за перші шість місяців 2025 року.

Компанія Eva відзначена серед найкращих роботодавців України

Мережа магазинів Eva та еva.ua увійшла до переліку найкращих роботодавців України, сформованого виданням NV та міжнародною компанією з пошуку й оцінки керівників Odgers Ukraine.

За словами організаторів, проєкт покликаний стати орієнтиром для працівників, інвесторів та суспільства, демонструючи, які компанії забезпечують реальну підтримку своїм командам і країні в умовах війни.

Компанії аналізували за чотирма напрямами:

  • підтримка ветеранів та їхніх родин;
  • розвиток інклюзивності та різноманіття;
  • підтримка працівників у кризові часи;
  • інвестування в розвиток талантів.

Збір даних та оцінювання здійснювались на базі анкетування компаній, опитування ветеранів – безпосередньої оцінки програм з боку працівників, а також експертного аналізу.

Наразі команда Eva налічує близько 14 000 працівників, серед яких 420 мобілізованих. 

Серед компаній зі сфери ритейлу до рейтингу також увійшли Metro, Аврора, Епіцентр та Сільпо.

Продажі декоративної косметики в мережі Eva на 35% вищі за довоєнний рівень

Мережа магазинів Eva фіксує значне зростання попиту на косметичні та парфумерні товари, перевищуючи показники, зафіксовані до початку повномасштабної війни.

Ключові показники зростання (порівняно з 2021 роком):

  • Декоративна косметика: Продажі зросли більш ніж на 35%;
  • Парфумерія: Обсяги продажів збільшилися на 26%;
  • Догляд: Також відзначається помірне зростання у категорії товарів для догляду за обличчям та тілом.

Виконавча директорка мережі Eva Ольга Шевченко в інтерв’ю Liga.net пояснила це зростання результатом “системної роботи з категоріями”, зокрема, активним наповненням асортименту якісними продуктами у доступному ціновому сегменті.

Нові відкриття мережі Blisk 

У жовтні роздрібна мережа Blisk відкрила п’ять нових магазинів. 

  • 3 жовтня нова крамниця відкрилась у Софіївській Борщагівці за адресою:  провулок Академіка Амосова, 32/2. Магазин працює 09:00-21:00.
  • 10 жовтня відкрився новий Blisk у Вінниці. Адреса торгової точки: вулиця Олекси Новаківського, 27 (перемичка). Розклад роботи магазину: 09:00-20:00.
  • 17 жовтня запрацював магазин мережі у Чернігові (проспект Перемоги, 100 А), який працює відтепер з 09:00-20:00.
  • 24 жовтня відкрився магазин у Вінниці (вул. Центральна, 10). Розклад роботи магазину: 09:00-20:00
  • 24 жовтня також відкрився магазин у Києві на проспекті Оболонський, 1 Б ТРЦ Dream, який працює щодня з 10:00 до 21:00.

Нагадаємо, що drogerie-мережа Blisk працює на ринку України з 2003 року і вже налічує майже 200 крамниць, розташованих в 96 містах 18 областей України. 

Fabo house

Онлайн-ритейлер преміальної косметики Fabo 25 довтня відкрив свій перший фізичний магазин — Fabo House у Києві. Адреса магазину: вулиця Антоновича, 118 (ЖК Atlantic Residences). 

Цей простір створено для того, щоб клієнти могли відчути атмосферу бренду, познайомитися особисто з командою та класно провести час.

Історія Fabo розпочалася у 2014 році як невеликий магазин у Instagram. Засновниця, Аліна Бабешко, була однією з перших beauty-інфлуенсерокв, яка почала надавати персоналізовані консультації щодо доглядової рутини, що швидко привернуло аудиторію та сформувало довіру. Хобі перетворилося на повноцінний бізнес. У 2017 Аліна відкрила магазин Professional Care в Харкові. А у 2021 році офіційно запрацював інтернет-магазином Fabo. У 2022 році ритейлер здійснив масштабний ребрендинг і модернізацію платформи. Було проведено важливе розділення B2B та B2C напрямків.

Наразі Fabo позиціює себе як один із найбільших онлайн-ритейлерів преміум-косметики в Україні та “синонім якості, інновацій і турботи про красу”.

Відкриття та оновлення Люксоптика у вересні

У вересні Люксоптика продовжила розширювати свою мережу. Зокрема, минулого місяця відбулось довгоочікуване відкриття третьої оптики в Івано-Франківську – у ТРЦ Veles Mall. Оптика розташована на першому поверсі торгового центру неподалік від головного входу.

Особливістю цієї оптики є наявність послуги Vision Test. Це комплексна діагностика зору на інноваційному обладнанні та за дистанційної участі провідних лікарів Люксоптика. Під час візиту клієнт проходить одразу комплекс діагностик, у тому числі понад 50 автоматизованих тестів, що робить аналіз зору надзвичайно точним. Зазначимо, що Люксоптика у ТРЦ Veles Mall стала п’ятою оптикою в мережі, де доступна послуга Vision Test. Як і в кожній Люксоптика, тут доступний широкий вибір товарів для краси та здоров’я очей, а також працює кабінет лікаря, оснащений сучасним обладнанням. 

Адреса: м. Горішні-Плавні, вул. Героїв Дніпра, 43, ТЦ Loft Mall
Графік роботи: 10:00-19:00, щодня

Відкриття першої Люксоптика відбулося також у Коростені. Магазин формату street розташований у самому центрі міста, тож дістатися сюди зручно кожному. Для відвідувачів також передбачено місце для паркування.

Для клієнтів оптики доступний широкий вибір брендових оправ та окулярів: Luxoptica, Casta, Sunderson, Polaroid, Vogue, Guess, Furla, Emporio Armani, Police, Carrera, Armani Exchange, Marius Morel, Ray-Ban, Swarovski. Окрім цього, тут можна придбати аксесуари та засоби догляду за окулярами й контактними лінзами. І звісно, як і у кожній Люксоптика – перевірити зір в облаштованому сучасним обладнанням кабінеті лікаря.

Мережа продовжує розвивати формат «оптика біля дому», відкриваючи магазини у житлових комплексах, аби бути ще ближчою до своїх клієнтів. Ще одна оптика мережі відчинила свої двері у ТРЦ Sofia Mall та стала вже третьою у Софіївській Борщагівці. Магазин розташований з фасадної сторони торгового центру, тож відвідувати його зручно як для планових візитів, так і для швидких покупок.

Адреса: Софіївська Борщагівка, пр-т Героїв Небесної Сотні, 24/83, ТРЦ Sofia Mall.
Графік роботи: 10:00-20:00, щодня

Мережа продовжує оновлювати магазини: відбуваються релокації у торгових центрах, а оптики стають просторішими, сучаснішими та ще зручнішими. Після оновлення відкрилася Люксоптика у ТЦ Панорама в Одесі. Тепер магазин розташований на першому поверсі та пропонує ще більший асортимент брендових оправ і сонцезахисних окулярів. 

Адреса: Одеса, пл. Незалежності, 1, ТЦ Панорама
Графік роботи: 10:00-21:00, щодня

Нагадаємо, що мережа Люксоптика налічує вже 244 оптики у різних містах України. У більш ніж 120 оптиках доступний широкий дитячий асортимент. В Люксоптика також працюють дитячі офтальмологи та представлені засоби корекції зору для наймолодших клієнтів.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку