One Price від TA-DA! та Сільпо: партнерство, що рухає ритейл уперед
СьогодніAlviva Group, провідний гравець харчової промисловості України, взяла участь у міжнародній виставці Anuga 2025. На виставці, яка є центральною подією для світової харчової індустрії та традиційно збирає тисячі виробників, імпортерів, дистриб’юторів та представників міжнародних роздрібних мереж, група представила свій перший експортний бренд Alviva, оновлений асортимент та нові продукти брендів Tarta та Київхліб.
Основною метою участі Alviva Group у виставці було укладення нових контрактів з міжнародними партнерами, розширення та зміцнення партнерських відносин з поточними клієнтами та побудова спільних цілей на 2026 рік.
“Участь у ключових міжнародних проєктах, зокрема, Anuga 2025, є важливою для досягнення нашої стратегічної мети – збільшення частки експорту до 25% від загального виробництва протягом п’яти років. Я переконаний, що висока зацікавленість експозицією, понад 200 нових контактів із 60 країн та десятки успішних перемовин забезпечать відчутний приріст експортних продажів групи”, – зазначає директор з експорту Alviva Group Роман Кукушкін.

Запуск експортного бренду Alviva є логічним та послідовним кроком у реалізації стратегії групи, спрямованої на системне розширення обсягів, географії експорту й диверсифікації експортного асортименту. Під новим брендом Alviva виготовлятиметься та експортуватиметься широкий спектр продукції.
“Продукція нашого експортного бренду Alviva викликала високий інтерес серед потенційних партнерів на виставці Anuga 2025, а група вже отримала перші експортні замовлення, – коментує CMO Alviva Group Дмитро Данилович. – Наразі асортиментний ряд нового мультикатегорійного бренду включає 33 види продукції у семи категоріях: вафлі, затяжне і цукрове печиво, круасани, пряники, сендвічний і тостовий хліб, а також снеки. Асортимент бренду сфокусований на форматах, пакуванні та смаках, що мають стабільний попит у Європі та світі. Портфель бренду постійно поповнюватиметься та буде розширений до 100 позицій у дев’яти категоріях”.

Продукція бренду Alviva виготовляється на дев’яти виробничих майданчиках групи в Києві, Київській та Полтавській областях. Підприємства відповідають міжнародним стандартам ISO та HACCP.
У спеціалізованому павільйоні Frozen Food відвідувачам було представлено широкий асортимент тортів і тістечок Tarta, включно з новинками, розробленими спеціально для європейського ринку, — лінійками мусово-йогуртових тортів та еклерів.
Нові продуктові лінійки були створені з урахуванням світових трендів споживання та попиту у категорії м’яких кондитерських виробів. Зокрема, мусово-йогуртові торти Tarta вирізняються рекордно низьким вмістом доданого цукру — лише 13%. Лінійки також пропонують продукти з додаванням фруктів та ягід.

“Стенд Tarta на Anuga 2025 дійсно привернув увагу, і ми надзвичайно задоволені високою активністю та інтересом гостей. Але значна зацікавленість з боку міжнародних партнерів зумовлена, в першу чергу, ключовими перевагами нашої продукції: відповідністю найвищим стандартам якості, інтеграцією сучасних кондитерських трендів та надійними технологіями для тривалого зберігання. Це гарантує, що споживачі отримують свіжий та смачний продукт незалежно від відстані”, — підкреслює заступниця директора комерційного департаменту з розвитку м’яких кондитерських виробів ТОВ “Київхліб” Людмила Константінова.
Бренд Київхліб, лідер хлібобулочної галузі України, зробив вагомий крок у напрямку глобальної експансії та представив нову експортну продукцію. Це найбільше розширення асортименту бренду за останні роки, а серед експортних новинок Київхліб – продукти з абсолютно нових категорій: вафлі, затяжне і цукрове печиво, а також солоні сушки Bagolini та снекова соломка Stiketti.
На виставці також було презентовано низку хлібних інновацій:
Нові продукти невдовзі з’являться на полицях українських торгових мереж.

Участь Київхліб в Anuga 2025 стала другою успішною міжнародною презентацією бренду у складі Alviva Group після виставки SIAL 2024 у Парижі. Незважаючи на зміну країн і міст, незмінною залишається висока зацікавленість відвідувачів – як потенційних, так і давніх надійних партнерів.
“Пишаємося тим, що сьогодні найулюбленіший хлібний бренд українців стрімко набирає популярності поза межами країни. Причому не лише в етнічних каналах, а й у провідних торговельних мережах Європи, – коментує директорка ТОВ “Київхліб” Наталія Кравченко. – Ми з гордістю та великими сподіваннями дивимося у майбутнє. Адже експортуємо не лише продукти, а й українську культуру та історію хлібопечення, наш вільний дух та завзятість. Трансформуючи позиціонування України з країни-експортера сировини на надійного постачальника готових продуктів найвищої якості, серед яких і наш Київхліб”.
Протягом 2 років Alviva Group демонструє позитивну експортну динаміку, підтверджуючи високу конкурентоспроможність української продукції. У 2024 році група експортувала понад 3 000 тонн продукції. А лише за сім місяців поточного року обсяг експорту продуктів бренду Київхліб склав понад 2 000 тонн, що на 33% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Експорт м’яких кондитерських виробів (МКВ) бренду Tarta розпочався у 2021 році, а з початку повномасштабного вторгнення його обсяги зросли майже у вісім разів. Зараз група експортує всі категорії м’яких кондитерських виробів, як у замороженому, так і в охолодженому вигляді. При цьому за перше півріччя 2025 року частка експорту МКВ у загальному експорті групи сягнула 12% і продовжує стабільно зростати.
Продукція групи вже добре відома споживачам із понад 30 країн світу та представлена як в етнічних магазинах, так і в провідних європейських торговельних мережах: Lidl, Maxima, RIMI, Kaufland, Globus, NORFA, Żabka, Linellа, №1, Bonus тощо.