lifecell модернізував мережу, перейшовши з SDH на сучасні технології

lifecell модернізував мережу, перейшовши з SDH на сучасні технології

Сьогодні
  164
Оксана Дудка

Мережа компанії на базі SDH (Synchronous Digital Hierarchy) почала будуватися у 2004 році і вже до 2010 року налічувала понад 500 мультиплексорів. Вона використовувалася для передачі трафіку між вузлами мережі, національних і міжнародних з’єднань, і частково навіть для Ethernet. Завдяки їй оператор десятиліттями забезпечував стабільний зв’язок мільйонам абонентів.

Проте зі зростанням обсягів інтернет-трафіку та переходом ринку до IP-рішень технологія SDH поступово втратила актуальність. Вона мала обмежену пропускну здатність, ставала неефективною в масштабуванні та потребувала значних ресурсів на підтримку.

Проєкт фінального згортання SDH-мережі з переходом до IP/Ethernet/MPLS/OTN-технологій тривав поетапно від початку 2023 року та успішно завершений. Технічна команда провела масштабні роботи й здійснила повний перехід на IP/MPLS та оптичні транспортні технології, які дали змогу покращити якість зв’язку для абонентів й масштабувати мережу  під зростання трафіку.

«Вимкнення SDH – це не лише технічний крок. Це важливий етап у розвитку нашої мережі. Ми звільняємо ресурси для впровадження нових технологій і робимо зв’язок для наших абонентів ще швидшим, надійнішим і гнучкішим. І я вдячний всій нашій технічній команді, а також партнерам, які забезпечили цей перехід без жодних перебоїв у роботі послуг для абонентів», — зазначив Сергій Терещук, технічний директор групи компаній DVL.

Відмова від застарілої технології SDH відкриває мережі lifecell можливості для розвитку сучасної мережі, здатної працювати ефективніше й надійніше навіть у складних умовах. 

Довідка. lifecell – український постачальник електронних комунікацій, який надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних на основі швидкісного інтернету. lifecell пропонує вигідні тарифи та послуги для користувачів смарт-пристроїв. Компанія розвиває екосистему для реалізації проєктів зі створення «розумних» міст та надає широкий спектр рішень для B2B-сегменту: інструменти на основі Big Data, універсальні рішення для автоматизації маркетингових кампаній, сервіси із кібербезпеки, дистанційного моніторингу бізнесу та IP-телефонії. Станом на кінець 2 кварталу 2025 року lifecell обслуговує 9,6 мільйона абонентів.

Група компаній DVL – це платформа, що об’єднує бренди електронних комунікацій Датагруп, Volia і lifecell та пов’язані з ними компанії. У вересні 2024 року NJJ Holding під керівництвом французького інвестора Ксав’є Ніеля завершила придбання цих компаній, створивши нового динамічного гравця на українському телеком-ринку. Синергія експертизи, досвіду та інфраструктури трьох операторів комунікацій забезпечує повний спектр послуг зв’язку: мобільний, фіксований доступ до інтернету (включно зі супутниковим зв’язком), а також телебачення. Наявність у складі групи компаній DVL постачальника мереж, який надає послуги з оренди веж та компанії, що спеціалізується на аутсорсингу контакт-центрів, сприяє високій якості обслуговування та ефективним інвестиціям в розвиток мережі. Об’єднана група Datagroup-Volia-lifecell відкриває нові можливості для приватних клієнтів і бізнесу завдяки розширеному портфоліо послуг та конвергентних сервісів, побудованих, зокрема на технологіях IoT, Big Data, штучного інтелекту (AI), цифрового та OTT-телебачення, хмарних рішень, можливостей дата-центрів в Україні та за кордоном. Компанії групи є роботодавцем для понад 5 000 професіоналів, які обслуговують близько 11 мільйонів клієнтів у сегментах B2C, B2B та B2G. Вони регулярно входять до рейтингів інноваційних компаній, кращих роботодавців, найбільших інвесторів, лідерів української економіки, найстійкіших компаній, а також отримували міжнародні телеком-премії, зокрема Excellence Awards від TM Forum та The Global Mobile Awards (GLOMO).


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Клієнтський досвід 2.0: як інтерактивні технології Intboard допомагають ритейлерам поєднати фізичний магазин та асортимент складу

Клієнтський досвід 2.0: як інтерактивні технології Intboard допомагають ритейлерам поєднати фізичний магазин та асортимент складу

У сучасних реаліях, коли фізичні торгові площі обмежені, а очікування клієнтів щодо асортименту постійно зростають,...
time icon  
  186
Усі новини ринку