
Клієнтський досвід 2.0: як інтерактивні технології Intboard допомагають ритейлерам поєднати фізичний магазин та асортимент складу


Бренд Київхліб, один з лідерів хлібобулочної галузі України, зробив вагомий крок у напрямку глобальної експансії. У рамках експозиції Alviva Group на виставці Anuga 2025, поруч із провідними світовими виробниками, було представлено нову експортну продукцію бренду.
Це найбільше розширенням асортименту бренду за останні роки, а серед експортних новинок Київхліб – продукти з абсолютно нових категорій: вафлі, затяжне і цукрове печиво, а також солоні сушки Bagolini та снекова соломка Stiketti.
На виставці також було презентовано низку хлібних інновацій:
Нові продукти невдовзі з’являться на полицях українських торгових мереж.
“Участь у ключових міжнародних проєктах, зокрема Anuga 2025, є важливою для досягнення нашої стратегічної мети – збільшення частки експорту до 25% від загального виробництва. Я переконаний, що висока зацікавленість експозицією, понад 200 нових контактів із 60 країн та десятки успішних перемовин забезпечать відчутний приріст експортних продажів групи”, – зазначив Роман Кукушкін, директор з експорту Alviva Group.
Участь Київхліб в Anuga 2025 стала другою успішною міжнародною презентацією бренду у складі Alviva Group після виставки SIAL 2024 у Парижі. Незважаючи на зміну країн і міст, незмінною залишається висока зацікавленість відвідувачів – як потенційних, так і давніх надійних партнерів.
“Пишаємося тим, що найулюбленіший хлібний бренд українців стрімко набирає популярності поза межами країни. Причому не лише в етнічних каналах, а й у провідних торговельних мережах Європи, – коментує Наталія Кравченко, директорка ТОВ “Київхліб”. – Ми з гордістю та великими сподіваннями дивимося у майбутнє. Адже експортуємо не лише продукти, а й українську культуру та історію хлібопечення, наш вільний дух та завзятість. Трансформуючи позиціонування України з країни-експортера сировини на надійного постачальника готових продуктів найвищої якості, серед яких і наш Київхліб”.
Протягом двох років Alviva Group демонструє позитивну експортну динаміку, підтверджуючи високу конкурентоспроможність української продукції. У 2024 році група експортувала понад 3000 тонн продукції. А лише за 7 місяців поточного року обсяг експорту продуктів бренду Київхліб склав більше ніж 2000 тонн, що на 33% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Продукція групи вже добре відома споживачам із понад 30 країн світу та представлена як в етнічних магазинах, так і в провідних європейських торговельних мережах, як то: Lidl, Maxima, RIMI, Kaufland, Globus, NORFA, Żabka, Linellа, №1, Bonus тощо.