
Клієнтський досвід 2.0: як інтерактивні технології Intboard допомагають ритейлерам поєднати фізичний магазин та асортимент складу


Перший магазин Pandora в Кропивницькому, Золотий Вік розірвав співпрацю зі співачкою Настею Каменских, бренд Zarina відсвяткував 27 років, а Укрзолото став переможцем у премії «Вибір Країни 2025» та інші новини ювелірного ритейлу.
Вона стала ювелірним продовженням двох колекцій бренду Frolov — «Ivasyk» та «Брудна як ангел». Центральні образи у колекції — Лебідка та Змія — переосмислені персонажі з казки про Івасика.
Ще один напрям колекції — панк-естетика: хрести, шипи, ланцюги та заклепки, що успадкували зухвалий, бунтарський дух нульових та дев’яностих. Серед прикрас — масивні підвіси-хрести на ланцюжках із срібних кульок, чокери, моносережки, персні-печатки, браслети, брошка, а також мінімалістичні сережки для багатошарової стилізації.
На початку жовтня 2025 року новий простір міжнародного бренду Pandora запрацював в Кропивницькому в ТРЦ Depo’t center. Бренд Pandora має данське походження та представлений в понад 70-ти країнах світу. Офіційним дистриб’ютором прикрас в Україні є ТОВ «Амадео». В Україні працює понад 40 магазинів.
Співачка Настя Каменских з 2021 року була обличчям бренду Золотий Вік. Проте наприкінці серпня в компанії прийняли рішення достроково завершити з нею співпрацю. «Ми відкриваємо нову сторінку у комунікації з клієнтами і наша команда вже працює над новою креативною концепцією. Ми готуємо ідеї, які поєднують емоції, почуття та натхнення, щоб наші клієнти відчули Золотий Вік по-новому. Оновлена рекламна кампанія вийде вже цього року та стане яскравим етапом у розвитку нашого бренду», – повідомив бренд на в дописі на сторінці Facebook.
Переглянути цей допис в Instagram
Dukachi – український ювелірний бренд, що пропонує концепцію «Культурної інтерпретації». Його створено сестрами Анною та Єлизаветою Книженко у 2018 році. Засновниці стали інноваторами в цьому напрямку завдяки прикрасам у вигляді ляльок-мотанок. Асортимент магазину пропонує чимало алегоричних виробів, що поєднують традиції, мистецтво та бачення команди.
27 червня відкрився перший флагманський бутик бренду в столиці на Хрещатику,1 4. А вже наприкінці літа запрацював і другий простір у Львові за адресою: вул. Театральна, 24. Обидва бутики розвиваються у стріт-ритейлі. Також нагадаємо, що раніше точки були в столичному ТРЦ Gulliver на першому поверсі та ЦУМ на третьому поверсі, проте наразі вони не закриті.
У вересні цього року бренд Zarina відсвяткував 27 років. Це український бренд, створений жінками родини Нетовкіних. Позиціонує свої прикраси як втіленя жіночності, сили та ніжності. Багато колекцій натхненні українською культурою, традиціями та орнаментами, але подані у сучасному, мінімалістичному виконанні. Наразі в Україні працює 21 власний бутик та 24 франчайзингових, йдеться на сайті бренду.
Переглянути цей допис в Instagram
Вже другий рік поспіль бренд Укрзолото став переможцем у премії «Вибір Країни 2025» у номінації «Мережа ювелірних магазинів року». «Ми зростаємо разом, вдосконалюємо кожен процес і створюємо сервіс, який перевершує очікування. Саме тому премія «Вибір Країни» — це не лише оцінка експертів, а передусім вибір наших клієнтів, які обирають Укрзолото для своїх найцінніших моментів життя», – написав бренд в дописі в Facebook.
Люксоптика продовжує розширювати свою мережу.
У вересні відбулось довгоочікуване відкриття третьої оптики в Івано-Франківську – у ТРЦ Veles Mall. Оптика розташована на першому поверсі торгового центру неподалік від головного входу. Люксоптика у ТРЦ Veles Mall стала п’ятою оптикою в мережі, де доступна послуга Vision Test. Це комплексна діагностика зору на інноваційному обладнанні та за дистанційної участі провідних лікарів Люксоптика. Під час візиту клієнт проходить одразу комплекс діагностик, у тому числі понад 50 автоматизованих тестів, що робить аналіз зору надзвичайно точним.
Перша Люксоптика з’явилася у Горішніх Плавнях Полтавської області за адресою: вул. Героїв Дніпра, 43. Оптика площею понад 100 кв. м розташована у сучасному ТЦ Loft Mall у центрі міста, де кожен магазин має окремий вхід для зручності відвідувачів.
Відкриття першої Люксоптика відбулося також у Коростені. Магазин формату street розташований у самому центрі міста, тож дістатися сюди зручно кожному. Для відвідувачів також передбачено місце для паркування.
Мережа продовжує розвивати формат «оптика біля дому», відкриваючи магазини у житлових комплексах, аби бути ще ближчою до своїх клієнтів. Ще одна оптика мережі відчинила свої двері у ТРЦ Sofia Mall та стала вже третьою у Софіївській Борщагівці.
Також Люксоптика продовжує оновлювати магазини: відбуваються релокації у торгових центрах, а оптики стають просторішими, сучаснішими та ще зручнішими. Після оновлення відкрилася Люксоптика у ТЦ Панорама в Одесі. Тепер магазин розташований на першому поверсі та пропонує ще більший асортимент брендових оправ і сонцезахисних окулярів.