
Ролики тижня: Cher’17, Будинок іграшок, UAnimals, Сільпо та McDonald’s Ukraine


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
Український модний бренд Cher’17 у співпраці з креативною агенцією Drama Queen презентує новий інста-шоу проєкт під назвою «Енциклопедія дорослих дівчат». Шоу позиціюється як іронічне та відверте продовження популярного в минулому видання «Енциклопедія юних леді», яке пропагувало стереотипні уявлення про “правила життя” для дівчат.
Проєкт фокусується на викликах та відкриттях, з якими стикаються сучасні жінки, переходячи від юності до дорослого життя, де старі інструкції вже не працюють.
Як зазначають представники Cher’17, доросла реальність суттєво відрізняється від дитячих настанов:
Шоу підіймає важливі питання, зокрема, як протистояти тиску ідеальності, розпізнавати “червоні прапорці” (редфлеги) у професійних та особистих стосунках, а також у самосприйнятті.
Проєкт відходить від повчального тону, пропонуючи чесні розмови та дискусії. Замість традиційних епізодів шоу поділено на розділи, кожен з яких завершується закликом до спільноти: «Дівчат, давайте розбиратись!»
У ролі героїв та спікерів виступили Тетяна Парфільєва (співзасновниця Cher’17), Даша Майорова (співачка), Діва Монро (телеведуча та блогерка), Борис Давиденко (головний редактор Forbes Україна).
Команда Cher’17 наголошує, що мета шоу — не моралізувати, а аналізувати та дискутувати з гумором. «Енциклопедія дорослих дівчат» позиціюється як жива розмова зі спільнотою, яка спільно переосмислює, що цінність жінки не визначається зовнішніми показниками чи досягненнями (розміром грудей, кількістю побачень чи бізнесів).
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Будинок Іграшок та UAnimals об’єдналися, щоб нагадати: тварини — не іграшки. Вони не мають бути несподіваним подарунком під ялинку чи обʼєктом для гри.
На медіафасадах у найбільших містах України зʼявилися меседжі: «Лише іграшковий собака може бути антистресом», «Тільки іграшковий ведмідь обожнює танцювати під музику», «Тільки іграшковий єнот в захваті від обіймів».
У рамках кампанії Будинок Іграшок спільно з UAnimals також створили благодійну розмальовку «Чи люблять зайці обійматись?» У ній — 12 історій, які допоможуть батькам через гру говорити з дітьми про відповідальне ставлення до тварин.
Кожен з розворотів розмальовки нагадує: «Лише іграшкова кішка любить, коли її підкидають. Справжня — любить відпочивати»; «Іграшковий заєць обожнює обійми, а справжній — живе у полях та степах сам»; «Лише іграшковий дельфін купається з людьми, а справжній — плаває у відкритому морі».
Придбати розмальовку можна на касах у магазинах мережі Будинок Іграшок по всій Україні та на сайті ритейлера. Весь прибуток від продажу йде на порятунок тварин, які постраждали від війни та жорстокості.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Благодійна організація UAnimals у партнерстві з командою “Підпільний Стендап” розробили унікальний альбом рингтонів, призначених для підвищення відповідальності власників котів та собак.
Цей креативний проєкт має на меті допомогти власникам домашніх тварин регулярно виконувати важливі обов’язки, які часто ігноруються чи забуваються, як-от своєчасне годування та вигул, прибирання лотка, грумінг, надання ліків та заохочувальних смаколиків, нагадування про необхідність донатів на підтримку інших тварин під опікою UAnimals.
Тексти та музичний супровід для альбому створила комікеса Лана Чубаха. Голосами рингтонів стали відомі учасники “Підпільного Стендапу”: Олександр Качура, Свят Загайкевич, Женя Коротков, Ганна Кочегура, Антон Тимошенко та Катерина Федоркова.
Рингтони поширюються на благодійній основі. Отримати доступ до альбому можна, зробивши цільовий донат на підтримку “Клубу рятівників тварин UAnimals”. Таким чином, проєкт поєднує креативний підхід до розв’язання побутових проблем власників тварин із важливою благодійною місією.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Мережа Сільпо запустила незвичайну казкову рекламну до гарбузового сезону у Сільпо. Кампанія створена у форматі казкового сторітелінгу, де в кожному новому розділі розповідається маленька історія, яка логічно пов’язана з попереднім епізодом. Головним героєм кампанії став актор Григорій Бакланов. Серія роликів промотує сезон осіннього фестивалю, перетворюючи паркінг супермаркету на тематичну зону розваг та дегустацій.
Особлива атмосфера у відео створюється завдяки образам осені, затишку та Хелловіну, а помаранчевий колір гарбуза є основним візуальним акцентом. А теплі казкові сюжети мають викликати відчуття свята та радості.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
McDonald’s Ukraine випустила ролик під назвою “Вдома — найсмачніше!”, присвячений сезону українських бургерів у McDonald’s.
Рекламна кампанія використовує глибокі емоційні асоціації, пов’язані з відчуттям дому та національною ідентичністю. Ролик створює теплу, патріотичну атмосферу, використовуючи образи свободи та затишку: “вдома небо синє-синє” та “в небі воля дихає”. Акцент робиться на тому, що вдома “все відчувається по-особливому”, поєднуючи поняття дому з “своїм знайомим смаком”. Фінальний слоган “Вдома найсмачніше” слугує мостом між емоційною цінністю дому та продуктовою пропозицією.
Кампанія має на меті стимулювати продажі, запрошуючи аудиторію “на сезон українських бургерів”. Це позиціює спеціальну пропозицію як частину національного, рідного та комфортного досвіду.