Ольга Шевченко, Eva: Магазини закриваємо лише тоді, коли працювати стає повністю неможливо

Ольга Шевченко, Eva: Магазини закриваємо лише тоді, коли працювати стає повністю неможливо

Сьогодні
  300
rau

Чому цьогоріч компанія Eva запустила новий формат – “Eva поруч”, і чи немає конкуренції серед різних форматів. На початку 2025 року мережа Eva мала 1109 магазинів, а станом на кінець вересня – 1140. У I півріччі було відкрито 29 торговельних точок. План на цей рік був – 65-70 магазинів, і поки мережа його дотримується. 

Проте 11 точок довелося закрити через різні причини: ребрендинг, переїзд на кращу локацію або воєнні дії. В інтерв’ю УРТЦ Ольга Шевченко, виконавча директорка мережі магазинів Eva та eva.ua розповіла про різні формати Eva, розвиток електронної комерції, споживацькі тренди та поділилася планами. RAU публікує основні тези.

Про закриття магазинів

В Україні немає безпечного міста, проте мережа Eva закриває магазини лише тоді, коли працювати стає неможливим. Так, через просування російських військ закрився магазин у Добропіллі, а через постійні ракетно-дронові атаки – магазин в селі Межова Дніпропетровської області.

Про формат магазинів Eva Beauty та Eva поруч

Формат Eva Beauty розрахований на просторі локації з високим трафіком в топових ТРЦ великих міст. Попри те, що ідеальні місця знайти непросто, в планах цьогоріч відкрити ще два нових Eva Beauty. Цей формат допоміг залучити нову аудиторію, яка не була клієнтами Eva. Конкуренції форматів в компанії не бояться. Перетин асортименту Eva Beauty та Eva складає всього 30-35%. Проте завдяки асортименту та сервісному підходу, у преміальному форматі збільшили середній чек у 2,5 раза в порівнянні зі стандартним київським магазином мережі. 

До того ж в столичному ТРЦ Respublika Park представлені обидва формати, які добре один одного доповнюють.

Все для краси: як виглядає та що пропонує новий магазин Eva Beauty із салоном краси у столичному ТРЦ Respublika Park (фоторепортаж)

Влітку 2025 року компанія представила ще один формат – “Eva поруч”, який дозволить заходити на невеликі площі – в ті локації, де є попит, але немає достатньо просторих приміщень, щоб відкрити стандартну Eva. У кожному такому магазині буде точка видачі посилок з eva.ua і можливість зробити замовлення в інтернет-магазині на спеціальному планшеті, за потреби навіть з допомогою продавця.

До кінця року у планах відкрити загалом 10 магазинів Eva поруч, а подальшу долю формату вирішать після оцінки експерименту в 2026-му.

Про тренди

Успіх будь-якого ритейлера визначається тим, наскільки він близький до споживача, як у фізичному вимірі, коли магазин знаходиться поруч із домом, так і у сервісному – швидко отримати товар онлайн чи офлайн з компетентним обслуговуванням.

Найважливіші три речі – доступність, актуальний асортимент і демократична цінова політика. Люди зараз дуже чутливі до співвідношення ціни та якості. Також покупці раціональні, шукають вигідні пропозиції.

Про ecommerce

Електронна комерція – це стратегічний напрям для компанії. Динаміка росту трафіку eva.ua в І півріччі 2025 року порівняно з аналогічним періодом 2024-го склала 26%, динаміка збільшення числа замовлень – 35%, а росту товарообігу – 56%. У 2024 році було запроваджено повноцінно модель маркетплейсу. Наразі eva.ua вже пропонує понад 160 000 власних товарів та ще асортимент від понад 160 продавців-партнерів. 

В компанії вкладаються у розвиток цього напряму, зокрема на початку року придбали новий розподільчий центр у Броварах, щоб згодом, після ремонту та переобладнання, перевести туди склад роздробу, а потужності існуючого РЦ повністю спрямувати на обслуговування e-commerce.

Про цілі

Ключова ціль – збереження стабільності бізнесу. Також масштабування мережі, розвиток нових форматів та e-commerce. Працюватимуть над вдосконаленням сервісів – це власне той процес, який в компанії не припиняється ніколи.

Крім того, компанія буде продовжувати активну соціальну діяльність. З початку повномасштабного вторгнення компанія вже реалізувала 27 проєктів допомоги Силам оборони та постраждалим від російської агресії. Разом із клієнтами спрямували на ці ініціативи понад 117 млн грн.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку