
Цифровий асистент Help-bot від Епіцентр отримав новий функціонал


Кожен день сучасні програми та техніка роблять наше життя зручнішим та простішим.
Штучний інтелект допомагає у роботі та навчанні, навігатори допомагають не заблукати, а шопінг «перед сном» забезпечують маркетплейси. Все це стало для нас буденністю в побуті і на роботі, дискомфорт ми відчуваємо тільки тоді, коли «розумні девайси» не можуть вирішити наше завдання або на рішення потрібно багато часу.
Такі незручності зазнають працівники вузьких галузей підприємництва, коли їм потрібний простір для торгівлі чи обміну.
На багатосторінкових сайтах з оголошеннями товар втрачається миттєво, а реклама коштує дорого. Продаж сільгоспобладнання, особливо підтриманого, не витримує конкуренції з легковими авто, так що фермеру доводиться набратися терпіння.
Виникає питання: чи є щось на теренах українського інтернету для аграрних користувачів?
Відповідь ствердна. У 2023 році, незважаючи на всі зовнішні та внутрішні перепони в нашій країні, з’явився аграрний маркетплейс VAS.
Як працює маркетплейс?
Ви не зіткнетеся з чимось надтехнологічним або розумним. Сайт схожий на всі звичні дошки оголошень з поправкою на поглиблення в сільське господарство. Порядок дій на сервісі звичний кожному користувачеві – реєстрація особистого облікового запису або юридичної особи, а далі можна публікувати оголошення або здійснювати підбір товару.
Які товари можна опублікувати?
VAS – це великий каталог зі своїми розділами:
Під час публікації оголошення сайт сам вибирає розділ. Там же користувач вказує стан товару, ціну, місцезнаходження та багато іншого.
Чи потрібно вносити якусь плату за використання сайту?
Ні. Повний функціонал сервісу доступний користувачам з моменту реєстрації та не вимагає платежів та оплат. Платним на сайті можуть бути лише функції просування. Можна виділити вашу публікацію кольором, підняти її нагору та додати стікер «гаряче», «розпродаж» та багато різного.
Ви можете не тільки купити сільгосптехніку онлайн, а ще й здавати в оренду. Опт і роздріб також доступні в будь-якому розділі сайту. Суворих правил лише кілька: товар повинен відповідати фото і відео в публікації, інформація достовірною, а контактні дані доступними для зв’язку.
На кожній сторінці маркетплейсу є кнопка допомоги, яка приведе вас до поштивої та компетентної служби підтримки. І зовсім неважлива відстань та час доби – підтримка працює цілодобово. Так можна сміливо робити крок у невідомість і знайомитися сайтом самостійно, адже це вже півдороги до вдалої купівлі чи продажу.