
Кейс WR Group: події для громади як додатковий трафік ТРЦ (+фото)


Український меблевий ритейлер Дубок став першим в історії, хто представив Україну та українських виробників на найбільшій міжнародній виставці меблів та інтер’єру For Interior у Празі.
На стенді компанії відвідувачі мали змогу побачити кухні, шафи, ліжка від провідних українських фабрик. Сотні гостей стенду зацікавилися сучасними рішеннями та якістю українських меблів.
«Ми чудово розуміємо, що для роботи на європейському ринку нам потрібна сильна прокачка бренду – і де, як не на виставці, можна отримати найбільший фідбек, живе спілкування з клієнтами, дотик до їхніх очікувань?
До того ж ця виставка орієнтована переважно на роздрібного клієнта, а саме це для нас було найважливіше – познайомити клієнта з брендом і одразу побачити реакцію», — зазначає CEO компанії Дубок Віталій Бєлєнький.
Участь у виставці стала важливим кроком для формування впізнаваності бренду на міжнародному рівні, а також дала можливість зібрати зворотний зв’язок від європейських споживачів. Це дозволить ще краще зрозуміти їхні потреби та вдосконалити продукт.
Дубок наголошує: це лише початок шляху. Компанія планує активно розвивати присутність на європейському ринку, відкривати нові можливості для українських виробників і ще масштабніше представляти країну на світових меблевих подіях.