Алло святкує 27 років роботи на українському ринку ритейлу

Алло святкує 27 років роботи на українському ринку ритейлу

Сьогодні
  108
Оксана Дудка

Алло святкує 27 років довіри українського споживача. З 1998 року компанія зросла з двох магазинів побутової техніки до маркетплейсу інноваційних товарів. Тепер Алло – це топ-бренд українського ритейлу, що має понад 270 магазинів у 114 містах України, і який перебуває у п’ятірці лідерів e-commerce в Україні за версією Forbes Ukraine.

Компанія продовжує працювати та постійно удосконалює сервіс з метою спрощення українцям покупки потрібних товарів – щоб зробити їх вигідними, швидкими та зручними.

Алло запрошує приєднатися до святкування та дарує вигідні пропозиції й подарунки. Традиційно, на честь свого Дня народження Алло дарує клієнтам 27 мільйонів знижками та Алло Грошима, які можна витратити на майбутні покупки. Також маркетплейс запускає розіграш 27 мультипечей серед тих клієнтів, які з 11 до 29 вересня 2025 року зроблять покупку в Алло та зареєструються для участі в акції.

Якщо порівняти 27 років з віком людини, то це період, коли людина ще молода, але вже має життєвий досвід. Так само й Алло – зберігає драйв і енергію, при цьому має досвід надійного сервісу, який щодня дає змогу масштабуватися, розвивати нові напрямки й підтримувати клієнтів. За 27 років компанія чітко визначила цінності: результативність, відповідальність, довіра, повага, простота та ефективність. Ці принципи є рушієм та основою для досягнення результатів, якими Алло пишається.

Цікаві факти про компанію:

  • 4,5+ млн товарів на сайті;
  • 5 форматів магазинів: Алло Express, Алло, Алло Мах, Mi Store та магазини під брендами телеком-операторів;
  • 40 000+ співробітників – стільки людей були частиною команди в різні періоди за всі 27 років;
  • 19 років Алло пропонує й забезпечує зручний онлайн-шопінг;
  • 9 років існування мобільного застосунку, який має 8+ млн завантажень;
  • в середньому 1000+ клієнтів щодня звертаються до контакт-центру Алло;
  • до 94% виріс індекс підтримки клієнтів (NPS);
  • лише за тиждень команда Алло запустила унікальний сервіс відеоконсультацій «Експерт Онлайн»;
  • 4 місяці від ідеї до запуску нової категорії електромобілів.

«27 років для Алло – це більше, ніж цифра. Подібно дереву, яке роками нарощує міцний стовбур, кожен рік додає нам міцності, досвіду й сили. Це роки щоденної праці, зусиль, пошуків, рішень і перемог. Наш шлях витримки й розвитку. Ми вистояли там, де інші не змогли.  Сьогодні завдяки досвіду ми продовжуємо зростати, відкривати нові напрямки та робити покупки наших Клієнтів ще комфортнішими й швидшими. Дякую команді за довіру, професіоналізм і спільну енергію рухатись вперед!» – коментує Дмитро Деревицький, співзасновник маркетплейсу Алло.

 Довідка. Алло – маркетплейс інноваційних товарів від електроніки та інструментів до меблів та електромобілів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку