
Плюс один: Novus відкрив новий супермаркет у Софіївській Борщагівці (фотоогляд)


Українська рада торгових центрів (Ukrainian Council of Shopping Centers) закликає долучитися до першої в Україні професійної маркетинг-премії для ТРЦ – UCSC MRKTNG Awards.
Реєструвати заявки на конкурс можна до 14 вересня 2025 року, а нагородження кращих відбудеться під час урочистої офлайн-церемонії у столиці в листопаді цього року.
«Для нас UCSC MRKTNG Awards – не просто відзнака, а спроба змінити підхід до оцінки маркетингу у торгових центрах. Сьогодні маркетинг у ТРЦ це не лише про промоакції чи сезонні знижки, а й про створення цілого середовища, яке впливає на емоції людей, формує їхній досвід і навіть стиль життя. Ми хочемо, щоб ця премія стала інструментом, який надихає команди шукати нові формати, сміливі рішення та нестандартні ідеї. А ще, щоб вона допомагала ринку бачити й визнавати тих, хто не просто виконує свою роботу, а творить майбутнє індустрії. У складні часи це особливо важливо, адже саме креатив та інновації дають галузі шанс рости і розвиватися», – наголошує голова УРТЦ (UCSC) Максим Гаврюшин.
До участі в першій премії допускаються рекламні кампанії, що проходили в період з 1 березня 2022 року до 30 травня 2025 року, тобто майже за всі три роки повномасштабної війни. Позмагатися за першість можна у чотирьох номінаціях:
Для того, щоб представити свої маркетинг-кейси на міжнародному рівні, необхідно обрати номінацію і подати заявку з відповідним проєктом.
У заявці розкрийте історію рекламної-кампанії, покажіть вимірювані результати, підкріпіть якісним візуалом та медіа-матеріалами.
Важливо: Кількість поданих заявок необмежена, а участь повністю безкоштовна.
Також на сайті премії можна знайти інструкцію та шаблон форми заявки.
Судитиме конкурсантів професійна колегія журі, що складається з українських та міжнародних експертів маркетинг-галузі.
Зауважимо, що журі оцінюватиме передусім відповідність цілям і стратегії, креативність та інноваційність, досягнуті результати, ефективність використання бюджету (ROI). Тож розмір ТРЦ чи бюджет не впливають на оцінку – важливі лише ідея, реалізація та вплив.
Також весь процес аспекти подання заявок та оцінювання контролюються відомими консалтинговими компаніями Arzinger та Baker Tilly