Подвоєння можливостей: що чекає орендарів та відвідувачів після запуску другої черги ТРЦ Подоляни (+презентація)

Подвоєння можливостей: що чекає орендарів та відвідувачів після запуску другої черги ТРЦ Подоляни (+презентація)

Сьогодні
  254
Костянтин Симоненко

Директор з розвитку тернопільського ТРЦ Подоляни Тетяна Чубак розповіла про розвиток, переформатування й оновлення tenant-mix, а також другу чергу будівництва та нові можливості торгівельного центру.

Шлях довжиною більше 17 років

ТРЦ Подоляни, що знаходиться в Тернополі, продовжує активно розвиватись. До кінця 2025 року один із найбільших багатофункціональних торгівельних комплексів на заході України планує запустити в роботу другу чергу. В результаті чого загальна площа ТРЦ Подоляни становитиме 91 000 кв. м, а торгівельна – 57 500 кв. м.

Перша черга була відкрита 15 грудня 2007 року і нині загальна площа ТРЦ складає 50 000 кв. м, а торгова – 38 000 кв. м. За більш ніж 17 років команда подолала шлях від реконструкції закинутого заводу до регіонального торгово-розважального центру, куди приїздять жителі сусідніх областей. Загалом ТРЦ відвідують понад 6 млн людей на рік.

Зокрема, ТРЦ відвідують не лише жителі Тернополя та області, де налічується близько 1 млн жителів, а також Чернівецької та Львівської областей, бо їм ближче дістатися в Тернопіль, ніж, наприклад, до Львова.

Стимули для розвитку

Будівництво другої черги почали більш ніж півтора роки тому, виходячи з простого розрахунку: хто розвивається в важкі часи, той буде мати успіх і в кращий час. Та й загалом, щоб залишатися на плаву і бути успішним усі ці 17 років, потрібно постійно змінюватися, переформатовуватися і розвиватися. Особливо це важливо тому, що в Тернополі працює аж чотири вищих учбових заклади (медичний університет, Західноукраїнський національний університет, політехнічний та педагогічний університети). Відтак, у місті багато молоді. І до останнього часу це було відносно безпечне місце.

Аби максимально відповідати вимогам сучасних споживачів, в ТРЦ завдяки більш ніж 180 орендарів представлені понад 1000 національних і міжнародних брендів.

Зокрема, торгова галерея представлена магазином Сільпо в ексклюзивному форматі на 8000 кв. м, а також торговими точками відомих мереж електроніки та побутової техніки таких як Фоксторот, Moyo, Алло. У сегменті fashion-брендів варто відзначити магазини польського ритейлера LPP (Reserved, Cropp, Sinsay та House), LC Waikiki, Colin’s та багато інших.

Приблизно 30% площ ТРЦ займає розважальна частина, в складі якої працюють льодова арена, боулінг, більярд, кінотеатр Miromax та дитячий розважальний центр Мадагаскар.

Чого не вистачає

ТРЦ Подоляни – не лише центр торгівлі, але й місце, де проводяться різні масові заходи як культурні так і спортивні, фестивалі, конкурси, виставки та концерти. Для цих подій працює концерт-хол. Додатково існують маркетингові проєкти, які так само збільшують прохідність і впізнаваність торгового центру. І серед них є ті, що стали традиційними й проводяться більше 15 років. Наприклад, парад вертепів, студентський турнір з боулінгу та знакові танцювальні конкурси.

Аби краще зрозуміти, що можна покращити та куди розвиватися, в ТРЦ постійно відслідковують враження та очікування відвідувачів. Згідно з опитуванням за десятибальною шкалою, близько 50% респондентів дали оцінку 10. Загалом 70% респондентів дали оцінку від 8 до 10.

Проте треба постійно удосконалюватися. Так, все подобається лише 24% відвідувачів. Приблизно п’ята частина хотіла би більше магазинів, а 15% – ремонту приміщень та оновлення ТРЦ як ззовні так і в середині. На думку опитаних, не вистачає як торгівельних магазинів, так і закладів харчування, розважальної складової.

Заплановані та реалізовані зміни

У відповідь на запити споживачів команда ТРЦ постійно покращує сервіси, працює над безбар’єрністю доступу, що зараз дуже актуально, та посилює енергонезалежність. Так, на даху буде розміщена сонячна електростанція з потужністю 745 кВт, що забезпечить 70% незалежності ТРЦ від центрального енергопостачання.

І звісно, команда ТРЦ працює над покращенням tenant-mix. За час повномасштабного вторгнення рф в ТРЦ Подоляни значно підсили сегмент торгівлі спортивними товарами, залучивши таких операторів як Sport City, New Balance, Megasport та інших. Також підсилили сегмент торгівлі товарами для дітей за рахунок магазинів Будинок Іграшок та Чудо острів. Останній відкрився тут у травні 2025-го.

Так само за 2022-25 роки були підсилені сегменти fashion, товарів для дому та інших. Додатково в ТРЦ оновили вхідні групи та встановили спеціальний підйомник для маломобільних груп населення.

Які проблеми вирішує друга черга

Попри всі вдосконалення лишалася проблема нульової вакантності при наявності постійних нових запитів від потенційних орендарів. Також, попри збільшення паркомісць, актуальною була проблема парковки та відсутність сучасного укриття. Вирішити ці проблеми має саме будівництво другої черги, яке триває майже безперервно, в режимі 24/7. Як уже було зазначено, після завершення будівництва (за планом – у грудні 2025 року) ТРЦ матиме GBA 91 000 кв. м, а GLA – 57 500 кв. м.

Вже в липні компанія анонсувала відкриття дворівневого безбар’єрного паркінгу площею 13 000 кв. м, що додасть ще 700 паркувальних місць, забезпечуючи загалом комфортний доступ до ТРЦ для відвідувачів на 1700 авто. Побудований підземний перехід безпосередньо з’єднує новий паркінг з другою чергою – Podolyany Mall, забезпечуючи зручне та безпечне пересування для пішоходів, незалежно від погодних умов.

В оновленому комплексі також буде сучасне укриття – одне з найбільших у регіоні – на 3000 кв. м, де може перебувати близько 4500 осіб. І це перше велике укриття на заході України, що є протирадіаційним. Тут є навіть душ та санвузли.

Відкриття Podolyany Mall обіцяє не лише  розширення торговельних площ, але й залучення нових міжнародних та українських брендів, збільшення кількості закладів харчування та розважальних об’єктів. Вже підписано ряд угод з провідними мережевими  операторами. Зокрема, підписано контракт з компанією Fly Kids, яка займе 4000 кв. м для дитячого розважального центру. Цей ДРЦ на третьому поверсі буде дворівневим і згори буде розташовано ресторан. Також на третьому поверсі заплановано тренажерний зал і фуд-корти.

Матеріал підготовано на основі виступу спікера в ході RAU Expo 2025.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Яр Бірзул, CEO Checkbox: в липні 2025 року лише 27,8% кас обслуговували «залізні» касові апарати, хоча рік тому таких було 34,4%

Яр Бірзул, CEO Checkbox: в липні 2025 року лише 27,8% кас обслуговували «залізні» касові апарати, хоча рік тому таких було 34,4%

Директор компанії Checkbox про переваги сучасних рішень програмних РРО, особливості переходу та можливості системи.
time icon  
  177
Подвоєння можливостей: що чекає орендарів та відвідувачів після запуску другої черги ТРЦ Подоляни (+презентація)

Подвоєння можливостей: що чекає орендарів та відвідувачів після запуску другої черги ТРЦ Подоляни (+презентація)

Директор з розвитку тернопільського ТРЦ Подоляни Тетяна Чубак розповіла про розвиток, переформатування й оновлення...
time icon  
  254
Усі новини ринку