Ukrnafta розвиває мультиканальність сервісів та нарощує непаливні продажі

Ukrnafta розвиває мультиканальність сервісів та нарощує непаливні продажі

3 дні(в) тому
  408
Оксана Дудка

Мережа автозаправних комплексів Ukrnafta продовжує розвивати мультиканальність клієнтських сервісів та нарощує показники.

«Наразі державна мережа входить в тов-3 мереж України за проливами, – зазначив виконувач обов’язків голови правління АТ «Укрнафта» Юрій Ткачук. – Триває модернізація: відкриваються сучасні мінімаркети, розширюється асортимент, оновлюється обладнання. Дякую команді Ukrnafta за стабільний розвиток, що забезпечує найкращий сучасний досвід для наших клієнтів».

Непаливні продажі у І півріччі 2025-го зросли майже на 75% порівняно з аналогічним періодом 2024 року. По групам товарів: гарячі та холодні напої +100%, хотдоги +50%, омивачі власної марки Ukrnafta +80%, оригінальний AdBlue +35%.

Картками та талонами Ukrnafta вже користується більше ніж 8300 клієнтів. Загалом з 2023 року, коли з’явилася власна B2B програма компанії, емітовано 170 000 карток, якими можна скористатися на 1503 АЗК, як наших, так і партнерських.

Розроблений та запущений наприкінці 2023 року застосунок Ukrnafta зараз має 1,5 млн активних користувачів та знаходиться в топ PlayMarket та AppStore. Щоденно його встановлюють 3000-4000 людей.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Юлія Подолянко, CMO Viatec: Система відеонагляду – це вже не просто камери та охорона, а джерело аналітичної інформації

Юлія Подолянко, CMO Viatec: Система відеонагляду – це вже не просто камери та охорона, а джерело аналітичної інформації

В сучасному ритейлі, де цифровізація та персоналізація виходять на перший план, важливо ідентифікувати кількість...
time icon  
  108
Усі новини ринку