У мережі супермаркетів Рукавичка напрям власних торгових марок — це не просто інструмент оптимізації асортименту чи ціноутворення. Це — світогляд, сформований на основі довіри, професіоналізму та любові до справи.
«Пишаємося тим, що в Рукавичка ВТМ — це справжня історія про любов до справи та повагу до покупця», — коментує Ліля Швайка, керівник відділу власних торгових марок компанії мережі.
Напрям ВТМ активно розвивається вже понад 15 років — перші кроки були зроблені ще у 2010 році з запуском марок «Рукавичка» і «Кухарочка». Зараз портфель власних брендів налічує вже 9 торгових марок та понад 600 SKU, кожна з яких займає чітко визначену нішу в товарному міксі мережі.
Понад 600 SKU і безперервний рух вперед
ВТМ у компанії формують більше 10% загального обсягу продажів. Команда ставить амбітну, але реалістичну мету, – за п’ять років подвоїти цей показник, адже розвиток private label означає вигіднішу ціну для покупця (на 10-15% дешевше, ніж аналогічна продукція відомих брендів) і унікальний асортимент на полиці.
Вже зараз продукція під ВТМ демонструє хорошу динаміку, зростаючи як у натуральному, так і в грошовому вираженні. Покупці впізнають і повертаються — це найкращий маркер довіри.

Географія постачальників ВТМ – від Європи до локальних виробників
ВТМ для Рукавичка виготовляють як у Європі – продукція для ТМ Bliss, так і в різних куточках України. Постачальницька мережа власних торгових марок охоплює практично всю України: від Львова до Дніпра, від Київщини – до Закарпаття та інших регіонів. До співпраці залучаються виробники, які демонструють стабільність, відповідність стандартам якості та надійність у логістиці.
Попри безпекові виклики, жодне з підприємств-партнерів, на щастя, не зупинило виробництво. У складних умовах війни вони продовжують забезпечувати безперебійне постачання.
Як працює система ВТМ у Рукавичка
Кожен товар — результат системної роботи: від ідеї та пошуку постачальників — до розробки дизайну, запуску та регулярного контролю якості.
У цьому процесі задіяна не лише команда відділу ВТМ, а й лабораторія якості, маркетинг, логістика, аналітика та операційні підрозділи. Зокрема, керівник лабораторії Галина Романець відповідає за багаторівневу перевірку продукції перед потраплянням на полиці.
«Наша ціль — це якісні, доступні та унікальні товари, для покупців різного віку та фінансової спроможності, за якими стоїть довіра. Саме тому ми розвиваємо не лише SKU, а й відносини з покупцем», — додає Ліля Швайка.

Родина торгових марок Рукавичка
У Рукавичка власні торгові марки — це спосіб говорити з клієнтом мовою якості, локальності та доступності. Мережа просуває ВТМ через магазини, цифрові канали, персоналізовані пропозиції в мобільному додатку та власний контент про контроль якості й новинки. Ефективними залишаються дегустації, додаткова викладка, CRM-пуші та освітні інтеграції у соцмережах. Оцінюють успіх не лише продажами, а й часткою ВТМ у категоріях, повторними покупками та впізнаваністю брендів серед клієнтів. У 2025 році заплановано запуск нових продуктових і non-food лінійок, гейміфікацію в додатку та крос-медійний контент із локальними інфлюенсерами.
- ТМ «Кухарочка» — перший бренд, створений у 2010 році із найбільшою кількістю позицій (186 SKU): крупи, олія, цукор, консерви, масло та інші товари повсякденного попиту. Орієнтований на доступну якість. Зірка цієї торгової марки солодковершкове масло 73% — символ «Львівхолоду», продукт, з якого почалася його історія: фасування цього масла розпочалось ще у 2003 році під назвою «Львівхолод». Тепер цей продукт знайомий споживачам під маркою «Кухарочка» — з незмінним смаком, якістю та довірою. Щороку воно підтверджує свою популярність рекордними обсягами продажів.

- ТМ «Рукавичка» — non-food товари:сірники, серветки, пакети.
- ТМ «Сірко» — продукти для дітей і усієї родини: морозиво, попкорн, соломка, палички, а також мийні засоби без алергенів. Це бренд з фокусом на безпеку та простоту.
- ТМ «То є Просто» — асортимент першої необхідності за найнижчою ціною. Ідеальний вибір для раціонального споживача. Мінімалізм у дизайні — максимум доступності.
- ТМ «Bliss» — продукти виготовленні за кордоном або з імпортної сировини: тунець, оливки, оливкова олія, макарони, консервовані овочі. Середній+ сегмент для тих, хто цінує європейський смак.
- ТМ «Традиція» — охоплює понад 180 SKU у середньому ціновому сегменті. Тут молочна продукція, ковбаси, заморозка, консерви, а також унікальна мінеральна кремнієва вода з корисними властивостями для імунної системи, серця та травлення.
- ТМ «Гальба» — пиво і снеки — класика до відпочинку.
- ТМ «Глянц» — побутова хімія: мийні засоби, пральні порошки, гігієна, товари для дому. Створено з фокусом на ефективність і безпечний склад.
- ТМ «То є файно» — пропонує фасовані фрукти, овочі, горіхи й сухофрукти, де головне — свіжість і натуральність..
Погляд у майбутнє
У Рукавичка переконані: ВТМ — це не лише про вигідну альтернативу брендам. Це — інструмент, який дає можливість гнучко реагувати на потреби покупця, гарантувати якість і формувати унікальний продуктовий мікс.
Команда планує й надалі розширювати портфель, вдосконалювати позиціонування брендів, розвивати дизайн та впроваджувати нові категорії, працюючи над кожною баночкою, етикеткою і рецептурою.

Відгуки постачальників про співпрацю з компанією «Львівхолод» по ВТМ:
- Маргарита Лисичкіна, ТОВ «РИФ» (м. Дніпро): «Уже шість років ми успішно співпрацюємо з компанією «Львівхолод», постачаючи широкий асортимент продукції — від кондитерських виробів до бакалії. Уся продукція реалізується під торговою маркою «Традиція», «Сірко», «Кухарочка» і ми приділяємо велику увагу її якості. Співпраця з мережею — це завжди конструктивний діалог, чітке розуміння спільних цілей і довіра. Разом рухаємось пліч-о-пліч на ринку роздрібної торгівлі».
- Володимир Курта, керівник продажів ТОВ «Хлібтрейд» (Львівська обл., с. Сокільники): «Ми співпрацюємо з мережею магазинів «Рукавичка» вже понад 13 років, виготовляючи снеки під власною торговою маркою: грінки, сухарі, соломку, рисові чипси. Комунікація з командою — прозора та ефективна: нас чують, розуміють і підтримують у розвитку. Уже незабаром вийдуть сім нових позицій під ВТМ — це результат спільної праці та довіри».
- Олександра Яремко, заступниця директора з продажу молочного підрозділу ТОВ «Агропобутсервіс» (Львівська обл., с. Надичі): «Мережа Рукавичка цінує партнерство, засноване на прозорості, відкритості та відсутності зайвої бюрократії. Бажаємо компанії подальшого розвитку та зміцнення позицій ВТМ на ринку. Ми ж, зі свого боку, гарантуємо стабільне постачання якісної молочної продукції».
- Олександр Бережний, регіональний менеджер ТОВ «Оліяр» (Львівська обл., с. Ставчани): «Ми забезпечуємо мережу Рукавичка олією під ТМ «Традиція» та «То є просто». Співпраця базується на гнучкості, взаєморозумінні та високих стандартах. Наша компанія має повний цикл виробництва — від вирощування соняшнику до фасування продукції, що дозволяє гарантувати якість на кожному етапі. Пишаємося тим, що успішно пройшли аудит і продовжуємо розвивати партнерство з однією з найнадійніших торговельних мереж».
- Геннадій Петровський, керівник відділу регіональних продаж ТОВ ВК «Пластік Пак» (м. Дніпро): «Наша співпраця з Рукавичка розпочалась 15 років тому — і весь цей час ми відчуваємо стабільність і професійний підхід. Постачаємо пакети для прикасової зони — продукт, який хоч і не на першому плані, але надзвичайно важливий для зручності клієнта. Ваша команда уважна до деталей та глибоко розуміє специфіку ринку. Це дозволяє формувати якісний ВТМ-продукт».