
Фільми у форматі ScreenX повернулися до кінотеатру Multiplex в ТРЦ Retroville


Тютюновий ринок України вимагає від виробників професіоналізму та стратегічного мислення, особливо з огляду на значну конкуренцію з боку міжнародних гравців. Ефективні стратегії продажів і правильне розташування товарів у магазинах є ключовими для досягнення значних результатів у цій сфері. Успішний мерчендайзинг забезпечує високу якість обслуговування клієнтів та допомагає реалізувати амбітні плани продажів.
У цій статті разом з менеджером з інформаційних технологій BAT Україна (колишнім менеджером із розробки та впровадження обладнання) Володимиром Василевським розглянемо досвід компанії у співпраці з мерчендайзинговою агенцією ПРОМО СЕРВІС.
В умовах зростаючих викликів на ринку праці та потреби в ефективних рішеннях у сфері викладки товарів, компанія в 2022-му році розпочала партнерську співпрацю з мерчендайзинговою агенцією ПРОМО СЕРВІС. Ця співпраця стала важливим інструментом для посилення представленості брендів British American Tobacco Україна в торгових точках та оперативного реагування на динаміку ринку. Уже з другого місяця співпраці результати роботи демонстрували стабільно високий рівень та позитивну динаміку — зокрема, підвищення ефективності виконання завдань і досягнення цілей проєкту. Агенція є надійним партнером компанії вже протягом трьох років, незмінно підтверджуючи професійність та стабільний рівень виконання KPI.
Однією з ключових переваг співпраці є здатність якісно розгортати проєкти в стислі терміни та ефективно реалізовувати їх в національному масштабі. Спеціалісти агенції впроваджують стандарти ВАТ в торгових точках і оперативно виконують складні завдання, що виникають у межах проєкту. ПРОМО СЕРВІС також надає повну підтримку реалізації задач на місцях та швидко реагують на потреби кожної торгової точки. Регулярні звіти та зворотний зв’язок від команди мерчендайзерів дозволяють не лише коригувати поставлені цілі, а й глибше розуміти реальні потреби торгових точок. Співпраця також забезпечує ефективне використання бюджету — як для виготовлення обладнання, так і для реалізації проєкту із максимальним охопленням торгових точок.
Команда агенції системно використовує аналітику показників продуктивності та інструменти контролю досягнення цілей проєкту, що забезпечує високу результативність. Завдяки використанню цифрових технологій, зокрема платформи Effie, ВАТ Україна отримує достовірну інформацію про хід виконання проєкту майже в режимі реального часу, що забезпечує прозорість та якість співпраці. Effie підсилює контроль за дотриманням внутрішніх стандартів та підвищує ефективність виконання запланованих завдань.
Компанія і надалі планує розширювати реалізацію проєктів з ПРОМО СЕРВІС. Це дозволить підтримувати високий рівень сервісу ВАТ Україна в торгових точках, відповідати стандартам мерчендайзингу та забезпечувати зростання обсягів продажів.