
Олена Левченко, Sport City: Плануємо стати №1 мережею одягу та взуття для активного життя в Україні за рівнем сервісу


ТРЦ РайON оптимізує площу супермаркету Сільпо, щоб торговельний простір став ще затишнішим і комфортнішим для відвідувачів. Cупермаркет оформлять у концепті “Суперграфіка”.
Напрям у дизайні “Суперграфіка” виник у 1960-х роках як реакція на функціоналізм модернізму, прагнучи додати емоційності та ідентичності архітектурним об’єктам. Перший мікрорайон Троєщини вирізняється активним застосуванням суперграфіки та використанням білого, червоного, коричневого та жовтого кольорів, які вважалися характерними для Києва.
“У межах оновлення Сільпо у ТРЦ РайON ми переосмислимо цю тему та покажемо суперграфіку в просторі магазину, підкреслимо існуючу архітектуру і створимо настрій завдяки яскравим елементам дизайну”, — зазначили у мережі супермаркетів Сільпо.
До кінця 2025 року tenant mix торговельного центру також поповниться новим орендарем, який розширить можливості шопінгу за демократичними цінами для кожної української родини. Попри війну в Україні та всі поточні виклики, Arricano вдається зберігати вакантність ТРЦ РайON на рівні 0%.
“Arricano працює над вдосконаленням ТРЦ та розширенням пулу орендарів, обираючи бренди, які вигідно урізноманітнять і доповнять його. Раніше ми вже анонсували відкриття ресторану української кухні Пузата Хата восени 2025 року, на яке з нетерпінням чекають мешканці Троєщини, а нещодавно підписали договір про оренду ще з одним fashion-ритейлером на площі понад 1000 кв. м”, — розповіла директорка департаменту торговельних площ Олена Швець.
Під час оптимізації супермаркет Сільпо працюватиме без змін: щоденно з 7:00 до 23:00.