Від маркетплейсу до екосистеми: Kasta презентувала ребрендинг, нову стратегію розвитку та власний банкінг

Від маркетплейсу до екосистеми: Kasta презентувала ребрендинг, нову стратегію розвитку та власний банкінг

Сьогодні
  234
Оксана Дудка

Kasta оголосила про ребрендинг і трансформацію з мультикатегорійного маркетплейсу в екосистему щоденної вигоди. Екосистема реалізована як багатофункціональний застосунок (SuperApp), який об’єднує знайомий користувачам маркетплейс та власний банкінг, створений у співпраці з Банк Кредит Дніпро та Visa.

Щоб посилити свої позиції, Банк Кредит Дніпро та маркетплейс Kasta починають довгострокове партнерство, першим кроком якого стало створення інноваційного SuperApp. Це стратегічний крок, який дозволяє синергійно використовувати аудиторію, технології та фінансові інструменти, створюючи нові можливості як для покупців, так і для бізнесу. 

Для постачальника товарів суперзастосунок Kasta — це операційна система для зростання, адже екосистема масштабуватиме бізнес кожного, хто до неї підключається. Паралельно, для клієнта процес вибору і покупки стає ще швидшим, зручнішим та вигіднішим завдяки Visa та Kasta Visa Card. Тож у трикутнику «партнери – клієнти – Kasta» відбувається win-win-win.

Kasta Visa Card — це повноцінна банківська картка, яка доступна до відкриття в застосунку Kasta і надає:

  • До -30% додаткової знижки на товари Kasta.
  • До -20% кешбеку на покупки за межами Kasta.
  • До 100 000 грн кредитного ліміту на покупки.
  • Миттєве повернення коштів.
  • Безкоштовне відкриття, обслуговування та поповнення.

«Роздрібний напрям має колосальний потенціал завдяки високому рівню диджиталізації. Ми активно працюємо  в напрямку Embedded finance — це безшовна інтеграція цифрового банкінгу разом з фінансовими продуктами у платформи інших компаній. Банк нарощує експертизу та динамічну розбудову проєкту зі стратегічним партнером — маркетплейсом Kasta. Ми хочемо бути банком нового покоління: технологічною платформою, яка розуміє потреби клієнтів і створює для них безшовний фінансовий шлях», — зазначає голова правління Банку Кредит Дніпро Сергій Панов.

Ребрендинг Kasta в «екосистему щоденної вигоди» відбувся за результатами досліджень українських ринків ритейлу та банкінгу. Вигода — це не тільки знижки, але й економія часу, економія зусиль, простота і «безшовність» сервісу, один простір, в який інтегровано все.

Новим слоганом екосистеми щоденної вигоди Kasta став слоган «Завжди більше». В контексті маркетплейсу це означає збільшення кількості категорій і унікальних товарів, в контексті банку — більше доступу до грошей (платіжні картки та BNPL), більше гнучкості (умови для бізнесу), більше фінансової вигоди (кешбеки, бонуси, персональні пропозиції), швидші операції, більше можливостей масштабуватися (кредитування).

«Наша місія — дивувати та створювати нові екстра, тобто завжди давати більше. Нам нецікаво просто бути частиною українського ринку — ми прагнемо змінювати його, і за 15 років Kasta довела, що ми здатні це робити. Компанія пройшла еволюцію від модного маркетплейсу до інноваційної цілісної екосистеми. І ми завжди будемо відкриті до нових кроків», — розповідає засновник і CEO Kasta Андрій Логвін.

Окрім ребрендингу і нового слогану, Kasta також оновлюється візуально. Ребрендинг і редизайн компанії створила креативна агенція Banda.

«Ми будували цей бренд як екосистему вигідної дії. “Завжди більше” — це не просто слоган, це філософія руху вперед: більше вигоди, більше контролю, більше можливостей для кожного. “Бета-каротиновий” колір у центрі нового бренду — це колір енергії, рішучості, бажання жити повним життям. А знак “плюс” у логотипі — це не про математику. Це про те, що в екосистемі Kasta все з’єднується: покупки, банкінг, доставка. Це про те, що людина тут не обирає “або-або”, а отримує “і ще, і ще, і ще”. Ми хотіли, щоб бренд сам став жестом підтримки: простим, потужним і зрозумілим» — ділиться Іван Філіппов, директор зі стратегії Banda.

Нагадаємо, що протягом 2024-2025 років компанія відійшла від концепції виключно модного маркетплейсу, реалізувавши партнерства з лідерами ринку у різних категоріях: Фокстрот (техніка та електроніка), E-ZOO (товари для домашніх улюбленців), Pampik (дитячі товари), Intertop (одяг, взуття та аксесуари).

Довідка. Kasta — екосистема щоденної вигоди, в якій одночасно можна придбати одяг, взуття, електроніку, аксесуари, усе для дому тощо та скористатися вигодами внутрішнього банкінгу. Вже 15 років Kasta розробляє сервіси, які змінюють український ринок і дають досвід ще зручніших, ще швидших, ще більш вигідних онлайн-покупок. Місія Kasta — дивувати та створювати нові екстра, тобто завжди давати більше.

АТ “Банк Кредит Дніпро — український комерційний банк, що працює на ринку з 1993 року та входить до однієї з найбільших фінансово-промислових груп – компанії DCH. Один з лідерів обслуговування корпоративних клієнтів, підтримує агросектор та малий бізнес. Активно розвивається на роздрібному ринку. Інвестує у створення банківських сервісів, залучаючи партнерів, використовуючи вбудовані фінансові послуги, щоб забезпечити клієнтів інноваційними та зручними інструментами. Входить в ТОП-20 банків України за активами. Ліцензія НБУ №70 від 22.10.2018. Зареєстровано в НБУ за номером 180 від 07.07.1993 року.

Visa — світовий лідер індустрії електронних платежів. Обробляє платіжні транзакції між споживачами, бізнесом, фінансовими та урядовими установами у понад 200 країнах. Місія Visa — об’єднати світ за допомогою найбільш інноваційної, зручної, надійної та безпечної платіжної мережі, щоб сприяти благополуччю споживачів та процвітанню бізнесу і економіки.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку