Як MasterZoo разом з Getpin заощадив 60+ годин щомісяця та збільшив на 68% кількість конверсій з онлайн-мап

Як MasterZoo разом з Getpin заощадив 60+ годин щомісяця та збільшив на 68% кількість конверсій з онлайн-мап

28.07.2025 10:43
  69
rau

Співпраця платформи Getpin та найбільшої мережі зомагазинів України MasterZoo по автоматизації публікацій на онлайн-мапах дозволила значно зменшити обсяг ручної роботи, підвищила швидкість викладення постів, актуалізувала наявну інформацію та допомогла залучити більше клієнтів.

Вихідна точка: масштабування проти ручної рутини

У 2022 році MasterZoo – найбільша мережа зоомагазинів України – мала понад 200 магазинів по країні. І кожен з них мав свій профіль на мапі Google. Ситуація по локаціям була доволі хаотична, одні підтверджені, інші – дублікати, деякі – взагалі неактуальні.

Іван Бірченко, Head of SEO MasterZoo, зробив перші кроки організації роботи з профілями. Він створив структуру управління магазинами на мапі, згрупувавши за критеріями: відкриті та працюючі магазини, на підтвердженні або верифікації, та третя група – закриті, тимчасово неактивні або проблемні профілі. Вийшла таблиця з даними по кожному магазину: адреса, контактний номер, статус профілю, менеджер, UTM-мітки тощо.

«Це дало нам структуру, але не вирішило головного: обсяги ручної роботи були колосальними»,згадує Іван.

В MasterZoo розуміли важливість мап для залучення клієнтів. Мова йшла не лише про присутність магазинів на онлайн-мапах, а й про активність в профілі кожної локації, підтримку актуальності інформації та своєчасну взаємодію з клієнтами.

  • Публікація однієї новини займала 2 хвилини. При 200 точках – це понад 6,5 годин на одну публікацію. А таких постів було до 5 на місяць. Майже робочий тиждень одного співробітника тільки на пости.
  • MasterZoo відповідали на відгуки двічі на місяць, і кожного разу процес займав близько 14 годин, це було виснажливо. Разом – приблизно 4 робочі дні.
  • Проблема дублікатів і фейкових профілів – потрібно було вручну шукати, скаржитись, видаляти, перевіряти знову. Постійна рутина та витрати часу.

“Навіть проста задача – публікація посту на 200 локацій, займала день. А відгуки? Це було пекло”, – згадує Іван Бірченко.

Команда вручну оновлювала атрибути, перевіряла фейкові профілі, відповідала на відгуки і витрачала понад 60 годин щомісяця лише на рутину. Бажання автоматизації та ефективного управління часом та людськими ресурсами привело Івана до пошуку ефективніших рішень.

«Ми розглядали десятки варіантів – від фрилансерів до агентств, від напівручних платформ до кастомних скриптів. Але жоден не вирішував задачу повністю і не масштабувався на 200+ точок. У результаті єдиним сервісом, який повністю закрив наші потреби, стала платформа Getpin», – розповідає він.

Співпраця почалась, Getpin підключився до Google-акаунтів MasterZoo та синхронізував дані. В результаті, команда отримала зручний інтерфейс, де можна:

  • Масово додавати та редагувати атрибути і категорії бізнесу
  • В один клік публікувати новини та акції на всі 200 профілів
  • Відповідати на відгуки з одного вікна, без постійного логіну/виходу.

Приємним бонусом стала прискорена верифікація, адже Getpin, як сертифікований партнер Google, допомагав підтверджувати точки за кілька днів, замість тижнів як це було раніше.

«Окрім Google Maps, ми з’явились на Bing Business, OpenStreetMap та інших картографічних платформах. Це значно збільшило видимість і охоплення», – коментує Іван.

Етапи реалізації та співпраці

1. Початкове налаштування

В липні-серпні 2023 року було додано логотип до всіх активних локацій для уніфікації візуального стилю. Далі, проведено оптимізацію основних і додаткових категорій, а також описів локацій з урахуванням SEO.

2. Розширення та автоматизація (лютий квітень 2024)

Базові роботи з налаштування були завершені, тож наступним етапом було додано товари до локацій, що покращило інформативність і релевантність для пошуку.
Також, для покращення взаємодії з клієнтами, до профілів компанії на мапах додали лінки на соцмережі. Наступним етапом, з метою покращення якості сервісу, налаштували автовідповідачі на відгуки клієнтів, що позитивно вплинуло на швидкість та частоту обробки відгуків.

3. Контентна підтримка та аудит (липень грудень 2024)

З кабінету Getpin, регулярно публікувались пости. У цьому процесі активно допомагала колега Івана – Олена Борисик, яка координувала оновлення контенту та перевірку даних по локаціях.

  • Далі було проведено аудит локацій (перевірка інформації, виявлення дублів, оцінка якості профілів).
  • Для покращення видимості магазинів на мапах, було змінено стратегію публікацій: впроваджено розгорнуті описи та ключові слова.
  • Наступним кроком, Getpin запропонували розміщення інформації про магазини також на платформі Here Maps, процес розпочався.

4. Порівняльний аудит (квітень 2025)

  • Проведено глибокий аудит локацій з порівнянням до практик закордонних зоомереж.
  • Оцінено конкурентоспроможність та визначено напрями для подальшого розвитку.
  • Протягом усього періоду надавались регулярні звіти по аналітиці: динаміка рейтингів, кількість взаємодій, перегляди, дії користувачів тощо.

Економія шляхом автоматизації

Раніше, щомісяця йшло 63 години лише на публікацію постів в профілі магазинів на онлайн мапах та на роботу з відгуками. Зараз, з використанням платформи Getpin, співробітники MasterZoo витрачають менше 3 годин/місяць. Економія понад 60 годин або ~95% часу.

Getpin – це не просто про зручність. Це про масштаб. Ми більше не витрачаємо час на рутину. Ми фокусуємось на розвитку”, – каже Іван Бірченко

Результати демонструють ефективність комплексної стратегії управління локаціями. Завдяки поетапній оптимізації, розширенню присутності на платформах, автоматизації процесів і постійному контентному супроводу вдалося значно підвищити залучення клієнтів, покращити пошукову видимість та зміцнити репутацію компанії онлайн.

«З MasterZoo завжди легко – вони включені, ініціативні й реально хочуть розвитку. Ми на одній хвилі, і це відчувається в усьому: від щоденної комунікації до спільних рішень. Коли обидві сторони рухаються до спільної цілі – виходить крутий результат. І з командою MasterZoo саме так і відбувається», – підкреслює Head of Customer Success getpin.com Олексій Бочковський 

Автоматизація як стратегічне рішення

Автоматизація – це не чарівна кнопка. До Getpin ми будували процеси, тестували, помилялися, і тільки тоді знайшли ідеальний інструмент. Якщо ви керуєте десятками або сотнями локацій і хочете системно керувати локальною присутністю, автоматизація – це не опція, а необхідність.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку