
Don’t push the horses: ритейлери жартували з фрази Усика, яка вже стала крилатим виразом


Компанія Kiddisvit, лідер українського ринку іграшок, запустила власний бренд POP TOP. Він поєднує тренди азійської естетики, поп-культури та колекціонування.
Прем’єра бренду відбулася на головному фестивалі гік-культури України – Fancon, який проходив в Києві. Стенд POP TOP став справжнім магнітом для відвідувачів.
BE POP. BE TOP. LET’S BE KIDULTS! – саме так звучить гасло бренду.
Це суміш азійських колекційних дизайнерських фігурок та аксесуарів, де мистецтво, попкультура й емоції створюють власний світ. POP TOP – це відповідь на світовий тренд kidult-іграшок, який активно набирає обертів у Європі, США та Азії. Українські споживачі теж дедалі частіше шукають унікальні продукти. І POP TOP розширює цю можливість новими яскравими колекціями.
POP TOP взяв за основу продукти з категорії Blind Box – це коробка-сюрприз, вміст якої залишається невідомим до моменту відкриття. Цей формат є частиною глобального тренду, що зростає з неймовірною швидкістю, оскільки додає розпакуванню захопливий елемент несподіванки.
POP TOP – це на 100% оригінальні колекційні фігурки, м’які іграшки-підвіси, м’які іграшки, сумки крос-боді:
“Ми починали з дитинства. Тепер зростаємо разом з нашою аудиторією – у світ кідалтів. Це нова хвиля споживачів, яка прагне грати, колекціонувати й виражати себе. Саме для них створено POP TOP. Це не просто розвага, це культура. Ми переконані: дорослі можуть захоплюватися, бо щирі емоції не мають віку”, – коментує Павло Овчинніков, СЕО KIDDISVIT.
POP TOP закриває відразу кілька потреб: побавити свою внутрішню дитину, колекціонувати, вражати, створювати контент і дарувати.
Бренд вже доступний у ритейл-мережах України та на сайті – збирайте свою колекцію.