
Компанія Armar Solutions стала партнером Асоціації ритейлерів України


Rozetka святкує 20-річчя і підбиває підсумки за 6 місяців 2025 року, Meest China запустила послугу комерційного викупу для бізнесу, Нова пошта в Молдові відкрила сім нових відділень за перше півріччя 2025 року, мільйон роботів на складах Amazon, а також інші новини сфери електронної торгівлі та доставки.
Як повідомляє Ain.ua, у середині червня Ощадбанк запустив мобільний застосунок Samo — власний маркетплейс для самовивозу товарів. Тут клієнт може обрати товари від партнерських бізнесів, а потім забрати у зручному магазині або закладі. Застосунок надсилає сповіщення про статус замовлення та дозволяє оплачувати все онлайн. Наразі сервіс об’єднує понад 700 локацій по всій країні — серед них як регіональні мережеві заклади й магазини, так і великі гравці ринку. Наразі до Samo долучилися мережі Okwine, Winetime, Socar, WOG та локальні бізнеси у Києві, Дніпрі, Кропивницькому й Чернігові. Ідея полягала в тому, щоб надати клієнтам малого та середнього бізнесу готовий канал продажу, зокрема тим, хто не може собі дозволити власний застосунок.
Нова пошта стала логістичним партнером чеського онлайн-ритейлера Footshop
Згідно з повідомленням РБК-Україна, Нова пошта стала офіційним логістичним партнером чеського онлайн-ритейлера Footshop. Це дозволить напряму замовляти популярні бренди вуличного одягу та взуття з Чехії в Україну. Оплатити можна онлайн або при отриманні. Повернення товару можливе безкоштовно протягом 30 днів. Нова пошта відповідає за весь логістичний маршрут: від складу Footshop у Празі, митне оформлення та доставку в Україну. Нова пошта також веде переговори з іншими чеськими онлайн-магазинами, які планують вийти на український ринок.
Як повідомили RAU в прес-службі компанії, у першому півріччі 2025 року Нова пошта у Молдові відкрила сім нових відділень, три з яких — партнерські: у Ніспоренах, Дрокії та Варниці. Компанія оголосила про масштабне розширення партнерської мережі та запросила підприємців стати частиною міжнародної групи компаній Nova.
За цей період було оброблено 4,6 млн відправлень, що на 305,2% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Також Нова пошта, яка вже понад 10 років працює в Молдові під брендом Nova Poshta, змінила назву на Nova Post та розпочала інтеграцію в єдину європейську систему компанії, яка вже функціонує в 15-ти країнах Європи. Загалом мережа компанії у Молдові станом на липень 2025 року налічує 37 відділень, 83 пункти видачі, 260 поштоматів та 3 сортувальні термінали.
Varus успішно інтегрував штучний інтелект у свою систему клієнтської підтримки e-commerce напряму. За даними внутрішньої аналітики varus.ua, AI-помічник самостійно обробляє майже 44% усіх звернень у чаті підтримки. При цьому рівень задоволеності клієнтів (CSAT) залишається стабільно високим — 4,5 бала з 5 можливих. За словами е-сommerce директора мережі Varus Олега Спіріна, AI-агент вже знімає реальне навантаження з команди підтримки і дає відчутний результат для бізнесу. AI-помічник обробляє типові запити: статус замовлення, умови доставки, інформацію про товари, базові скарги. Складніші кейси, що потребують емпатії або нестандартних рішень, все ще передаються людям.
Маркетплейс повсякденних штук Maudau представив нову функцію — спільний кошик, яка дозволяє клієнтам формувати одне замовлення разом із партнерами, друзями, колегами або родичами. Збираючи кошик покупок, можна натиснути кнопку «Спільний кошик» і створити посилання. Людина, яка його отримає, може переглянути вміст кошика та додати свої товари. Замовлення при цьому оформлює тільки власник кошика — це дає змогу уникнути дублювань і неузгоджених покупок.
Міжнародна технологічна компанія Glovo цього року святкує 10 років з дня заснування. Стартап, що розпочався у 2015 році в Барселоні з команди у шість осіб, нині є глобальною платформою з 3000 співробітників у 23 країнах та 1800 містах Європи, Африки та Центральної Азії. За час роботи компанія доставила понад 1 млрд замовлень, згенерувала понад 18,5 млрд євро додаткового доходу для бізнесів та 3,1 млрд євро доходу для кур’єрів.
У 2018 році, Україна стала 20-ю країною, де Glovo присутня у 40 містах і налічує понад 225 співробітників у трьох офісах: у Києві, Львові та Дніпрі. Тепер Glovo фокусується на розвитку Q-Commerce (швидкої доставки з магазинів, супермаркетів та аптек). Зокрема, в Україні вже кожне п’яте замовлення – саме з магазину. Також у червні 2025 року Glovo вперше запустила Glovo Academy в Україні. За роки присутності в Україні Glovo інвестувала понад 120 млн євро в розвиток локального ринку.
У червні 2025 року компанії Rozetka виповнилося 20 років. Фахівець з маркетингу Rozetka Олена Распутная на своїй Facebook-сторінці надала інформацію по нових локаціях Rozetka. Так, станом на 1 липня в мережі офлайн працює 546 магазинів Rozetka в 165 містах. За 6 місяців 2025 року було відкрито 32 магазини, з яких 21 власний і 11 франчайзингових. За цей час також запущено 91 точку видачі в партнерських локаціях та встановлено 67 власних поштоматів.
Тільки у червні додалося шість нових магазинів Rozetka за адресами:
Разом з відкриттям власних і франчайзингових магазинів в першому півріччі ритейлер розвивав нові формати – точки видачі в закладах локальних партнерів та мережу власних поштоматів.
Крім того, було оновлено бізнес модель співпраці по відкриттю франчайзингових відділень, завдяки якій власний франчайзинговий магазин Rozetka тепер можна відкрити з інвестиціями близько 200 000 грн, а отримувати гарантований дохід вже з першого місяця і щомісячний прибуток від 20 000 грн. Станом на 1 липня найбільший онлайн-ритейлер країни вже має 91 поштомат і 91 точку видачі в партнерських локаціях.
Як повідомляє УРТЦ, компанія Meest China, що входить у поштово-логістичну групу Meest, запустила нову послугу для бізнесу – комерційний викуп під ключ. Послуга пропонує делегування фахівцям компанії пошуку, перевірки, повного супроводу співпраці із постачальниками в Китаї та доставку замовленого товару в Україну для бізнес-клієнтів. Цю функцію покладено на сервіс Meest China Shop, який до того надавав послуги викупу за посиланням лише для особистого вжитку. Фактично, це працює як персональний баєр, що шукає постачальників, веде переговори, перевіряє якість товарів, організовує викуп і оплату, забезпечує логістику та митне оформлення. Сервіс розроблений для малого й середнього бізнесу.
Український healthtech-маркетплейс Liki24 залучив $9 млн інвестицій у раунді Series A для розширення на нові європейські ринки та подальшого розвитку платформи. Про це компанія повідомила у пресрелізі. Платформа працює в дев’яти європейських країнах: Італії, Німеччині, Україні, Румунії, Франції, Австрії, Нідерландах, Бельгії та Іспанії.
Компанія Amazon оголосила про запуск мільйонного робота у своїх логістичних центрах і впровадження нової генеративної моделі штучного інтелекту DeepFleet, пише CNBC. Ці роботи працюють на понад 300 об’єктах Amazon по всьому світу. Завдяки застосуванню ШІ в управлінні роботами вдалося скоротити час їх пересування на 10%, що дозволяє швидше обробляти замовлення та знижувати витрати на доставку. Нагадаємо, Amazon використовує роботів з 2012 року.