
Ролики тижня: Ukrnafta, Ощадбанк, Prom.ua, Антошка, Novus


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
Компанія Ukrnafta презентувала динамічний проморолик про свою ініціативу #UKRNAFTAмолодь — програму, що відкриває реальні можливості для студентів і молодих фахівців, які прагнуть долучитися до трансформації енергетичної галузі вже сьогодні.
У фокусі — партнерства з 27 вишами та коледжами, кар’єрні можливості в рамках Ukrnafta Career Chance, профорієнтаційні лекції, екскурсії на виробництво, оплачувані стажування та стипендіальні програми. Це — не просто підтримка молоді, а інвестиція у майбутнє галузі.
Відео — концентрат енергії, дій і драйву. Компанія демонструє не лише готовність ділитися досвідом, а й створює стартовий майданчик для нової генерації професіоналів.
Агенція Drama Queen створила креативну кампанію для Ощадбанку. У ній іронічно та небанально розповідають про кредитну картку, а також показують анімованих маскотів бренду – Ощадиків, які вперше заговорили в реальному світі.
Перед командою Ощадбанку і Drama Queen стояла задача розказати про звичний банківський продукт так, щоб спонукати діючих і потенційних клієнтів оформити кредитну картку. Для авторів було важливо підкреслити, що ця картка не має на меті виділятися унікальністю. Вона така, якою і має бути хороший продукт – легка і комфортна в користуванні. Тому весь кампейн побудували навколо ідеї “Нічого дивного!”, акцентуючи на тому, що не треба чекати від кредитної картки чогось виняткового. Вона зручна і в цьому її сила.
Prom запустив підписку на доставку “Для своїх”, яка дозволяє платити один раз на місяць, і отримувати безплатну доставку на будь-яку кількість замовлень. Кампанія створена, щоб підвищити знання про сервіс, і заохотити користувачів спробувати нову модель шопінгу з підпискою.
«Найбільший бар’єр для онлайн-покупок сьогодні — це дорога доставка. Іноді вона становить 20-30% від вартості самого замовлення. Щоб розв’язати цю проблему, ми на Prom створили підписку на безкоштовну доставку — усього за 30 гривень на місяць. З нею можна замовляти скільки завгодно: і до відділень Нової пошти, і до магазинів Rozetka.
Щоб підтримати запуск цього продукту, ми вирішили зробити рекламну кампанію. Креативна агенція Taktika запропонувала кілька ідей, і ми обрали ту, яка найкраще підкреслює головну перевагу підписки — можливість замовляти багато і для різних потреб: для себе, для своїх рідних, і, звісно ж, для домашніх улюбленців”, — каже бренд-менеджерка Prom Катерина Герман.
Над створенням креативної ідеї для кампанії працювала агенція Taktika.
Кампанія відпрацювала вже три тижні, і має перші позитивні результати: додивленість роликів склала 60+%; ролик на якому присутні коти подивилися до кінця 80% глядачів; +7% зростання наміру покупки серед тих, хто бачив кампанію.
У весняно-літній кампанії мережа Антошка представила серію яскравих промороликів, присвячених ключовим культурним подіям і партнерським активаціям: Великодню, прем’єрам фільмів Minecraft, «Ліло і Стіч», «Як приборкати дракона», «Парк Юрського періоду», Formula 1: The Movie, а також запуску нової колекції креативних футболок. Це не окремі ролики, а цілісна низка образних, виразних відео, що поєднують візуальну стилістику бренду з асортиментом реальних товарів — іграшок, одягу, взуття та дитячого харчування від провідних міжнародних брендів.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
У створенні сюжетів активно використовувалися нейромережі, що дозволило реалізувати концепції, які раніше залишались на рівні ідеї. Завдяки цьому контент став більш ситуативним, динамічним і емоційно виразним.
Окремий фокус — на розширенні цільової аудиторії: яскраві сюжети цікаві не лише дітям, але й дорослим, зокрема спільноті кідалтів. Результати кампанії: +20% до переглядів у цифрових каналах, зростання охоплення та конверсій, позитивна динаміка продажів у відповідних товарних категоріях.
Ролики бренду можна переглянути на його сторінці в Instagram.
У партнерстві з Музеєм історії міста Києва компанія Novus стала співтворцем проєкту «На фестини до Києва. Смачна історія крізь віки». Це приклад культурного маркетингу, де бренд інтегрується в міську історію через щиру емоцію — смак.
Разом із гастрожурналістом Костянтином Грубичем команда Novus створила цикл з п’яти відеорецептів, що відтворюють гастрономічні традиції Києва — від давньоруського киселю до легендарної київської перепічки. Відео стали частиною музейної виставки, а також доступні онлайн.
Проєкт реалізовано спільно з режисеркою Олександрою Віннічук та кіностудією Film UA. Над історичною точністю працювали експерти музею. «Ми прагнули не просто підтримати культурну ініціативу, а вдихнути в неї нове життя через смак і контент, який об’єднує», — коментує керівниця зовнішніх комунікацій Novus Кристина Івченко.
Виставку можна відвідати до 20 липня у Музеї історії міста Києва (вул. Богдана Хмельницького, 7).