
В мережі McDonald’s Україна призначена нова операційна директорка


Одразу чотири нагороди всеукраїнської премії з клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence’2025 отримала команда ритейлера побутової техніки та електроніки в Україні Comfy. Кращими стали кейси та практики компанії в номінаціях: «Кращий кейс персоналізованого CX», «Кращий Employee Experience»», «Кращий CX-кейс із використання зворотного зв’язку».
Цьогорічна премія об’єднала 30 провідних компаній України, які презентували більше 60 практичних рішень заради однієї спільної мети – зробити клієнта центром системного зростання.
Компанія Comfy – найбільший український ритейлер техніки та електроніки, здобула три нагороди в номінаціях:
За результатами незалежного клієнтського голосування Comfy другий рік поспіль обрано Lovemark-компанією українців 2025 року в галузі «Техніка та електроніка».
На премію команда Comfy подала кращі СХ-практики та клієнтоцентричні кейси, які вже успішно впроваджені в комунікаціях з покупцями. Окремо розповіли про інноваційні рішення, завдяки яким компанія з року в рік покращує показники лояльності до бренду та зберігає статус лідера ринку.
“Для Comfy ці нагороди – доказ того, що наш фокус на людину – працює. Кожен наш кейс – це відповідь на конкретний запит, відгук, біль або очікування. Саме тому на платформі «Голос клієнта» ми аналізуємо всі коментарі в реальному часі. Наші персоналізовані ціни – це реальна вигода або влучна пропозиція, яка максимально цінується клієнтом. А кожен співробітник – частина клієнтського досвіду. Тож ми пишаємось нашими успіхами, дякуємо за визнання і продовжуємо працювати”, – прокоментувала перемогу в премії директорка з маркетингу компанії Тетяна Василенко.
У 2023 році команда KA Group заснувала всеукраїнську премію з клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence для відзнаки особливих досягнень компаній, які розвивають досвід і сервіс на світовому рівні. Цьогоріч відбулася вже друга всеукраїнська премія, де переможців обирали у 13 номінаціях.