Comfy – серед лідерів премії UCXE 2025

Comfy – серед лідерів премії UCXE 2025

1 день тому
  47
Оксана Дудка

Одразу чотири нагороди всеукраїнської премії з клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence’2025 отримала команда ритейлера побутової техніки та електроніки в Україні Comfy. Кращими стали кейси та практики компанії в номінаціях: «Кращий кейс персоналізованого CX», «Кращий Employee Experience»», «Кращий CX-кейс із використання зворотного зв’язку». 

Цьогорічна премія об’єднала 30 провідних компаній України, які презентували більше 60 практичних рішень заради однієї спільної мети – зробити клієнта центром системного зростання.

Компанія Comfy – найбільший український ритейлер техніки та електроніки, здобула три нагороди в номінаціях:

  • 2 місце «Кращий кейс персоналізованого CX» – за розбудову сучасного персоналізованого сервісу – динамічної системи, яка враховує поведінку, життєвий контекст і трансформує комунікацію в турботу. Це філософія взаємодії з клієнтом, завдяки якій у 2024 році до Comfy приєдналися понад 1 мільйон нових клієнтів, а частка продажів, що задрайвили персональні пропозиції, перевищила 5%.
  • 2 місце «Кращий Employee Experience» – за проєкт Comfy.Feed – сучасний корпоративний університет, який використовує інноваційні підходи для розвитку культури навчання і стає ефективним інструментом впливу на якість виконання задач у реалізації стратегії компанії. 
  • 3 місце «Кращий CX-кейс із використання зворотного зв’язку» – за платформу «Голос клієнта», що забезпечує 100% аналіз фідбеків у режимі реального часу, щотижневі звіти для команд, автоматичні тригери дій та скорочення повторних скарг на 32%. 

За результатами незалежного клієнтського голосування Comfy другий рік поспіль обрано Lovemark-компанією українців 2025 року в галузі «Техніка та електроніка».

На премію команда Comfy подала кращі СХ-практики та клієнтоцентричні кейси, які вже успішно впроваджені в комунікаціях з покупцями. Окремо розповіли про інноваційні рішення, завдяки яким компанія з року в рік покращує показники лояльності до бренду та зберігає статус лідера ринку. 

“Для Comfy ці нагороди – доказ того, що наш фокус на людину – працює. Кожен наш кейс – це відповідь на конкретний запит, відгук, біль або очікування. Саме тому на платформі «Голос клієнта» ми аналізуємо всі коментарі в реальному часі. Наші персоналізовані ціни – це реальна вигода або влучна пропозиція, яка максимально цінується клієнтом. А кожен співробітник – частина клієнтського досвіду. Тож ми пишаємось нашими успіхами, дякуємо за визнання і продовжуємо працювати”, – прокоментувала перемогу в премії директорка з маркетингу компанії Тетяна Василенко.

У 2023 році команда KA Group заснувала всеукраїнську премію з клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence для відзнаки особливих досягнень компаній, які розвивають досвід і сервіс на світовому рівні. Цьогоріч відбулася вже друга всеукраїнська премія, де переможців обирали у 13 номінаціях.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку