Мережа аптек Подорожник стала Lovemark вдруге поспіль

Мережа аптек Подорожник стала Lovemark вдруге поспіль

2 дні(в) тому
  43
Валерія Байда

Під час церемонії Всеукраїнської премії з клієнтського досвіду UCXE’25 мережа Подорожник вдруге поспіль стала lovemark-компанією у категорії «Аптеки». Нагорода відзначає улюблені бренди українців за даними щорічного дослідження міжнародної холдингової компанії 4Service. Дослідження охоплює різні галузі та фокусується на рівні клієнтського досвіду й лояльності споживачів.

Цьогоріч у споживчому опитуванні 4Service взяли участь майже 18 000 респондентів, які назвали 317 улюблених брендів у 14 категоріях. 

«Те, що Подорожник продовжує бути лідером уподобань українців, є показником не тільки високої впізнаваності бренду, а й стійкої прихильності клієнтів», — коментує Вікторія Скорбота, регіональна директорка 4Service East.

Наразі клієнтами мережі є понад 22 мільйони українців. За що вони обирають саме цю компанію?

За даними 4Service, 50% респондентів виділяють для себе мережу завдяки програмі лояльності, 37% — завдяки якості обслуговування.

У цьому році ще більше українців назвали Подорожник як аптеку, якій вони надають перевагу (23% у 2025 році проти 20% у 2024-му, 14% у 2023-му). 55% людей заявили, що для наступного візиту в аптеку оберуть Подорожник — і цей показник має тенденцію до зростання за останні роки (54% у 2024 році, 44% у 2023 році). Також респонденти відзначають мережу як лідера інновацій, а її рекламу як таку, що позитивно виділяється. Непоміченим не залишився й інтер’єр, завдяки якому заклади мережі виділяються серед інших.

Загалом мережа Подорожник посіла четверте місце в загальному рейтингу з 317 брендів, які українці назвали улюбленими в 14 категоріях. Категорія «Аптеки» при цьому виявилась однією з найбільш конкурентних: тут за право називатись lovemark змагалися 26 брендів. Це дуже показово: хоча придбання ліків не відноситься до емоційних покупок, але висока конкуренція і частота взаємодії з клієнтом роблять свою справу. Фактично, аптека перестає бути просто точкою продажу — це вже партнер у турботі про здоров’я.

У мережі кажуть, що змогли досягти таких результатів завдяки розгалуженій програмі лояльності і широкому вибору доступних ліків, які можна придбати за державними соціальними програмами і власними вигідними акціями. Мережа співпрацює з великим FMCG-ритейлом, банками та платіжними системами, а також є учасником найбільшої в Україні програми лояльності Fishka. У кількох областях Подорожник запустив акцію «Щасливі години», яка надає додаткові знижки пенсіонерам. Також, мережа є лідером продажів ліків за державною програмою реінбурсації.

“Ми високо цінуємо довіру клієнтів. Доступність ліків під час війни стає критичною потребою — сьогодні на цьому зосереджується фокус державної політики і зусилля всіх учасників фармринку. Те, що Подорожник відмітили, як lovemark, означає, що нам дійсно вдається відповідати очікуванням: справедливі ціни, широкий асортимент, доступність і це помічають наші клієнти. Розробка акційних пропозицій є важливою частиною нашої програми лояльності”, — коментує В’ячеслав Сауц, маркетинг-директор мережі аптек Подорожник.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку