Фора приєдналася до програми лояльності Yasnoлов

Фора приєдналася до програми лояльності Yasnoлов

Сьогодні
  161
rau

Мережа продуктових магазинів Фора продовжує зміцнювати свої позиції на ринку як бренд, який створює для своїх клієнтів простір піклування, зручності, вигоди та емоційного зв’язку. У червні компанія долучилася до партнерської програми Yasnoлов, запропонувавши її учасникам можливість обміняти накопичені бонуси на купон «10% кешбеку бонусами»у мережі Фора.

Цей крок – про розвиток екосистеми лояльності, що базується на повазі до вибору клієнта та глибшому розумінні його потреб. «Ми уважно спостерігаємо за тим, як змінюються потреби наших гостей, і прагнемо бути завжди поруч та на одній хвилі. Партнерська співпраця – це не лише спільна пропозиція, це спільна філософія: підтримувати відповідального покупця, цінувати його вибір, і будувати з ним довіру через реальні вигоди», – говорять у прес-службі Фора.

Як це працює

Програма Yasnoлов створена для того, щоб заохочувати користувачів постачальника Yasno до відповідальної платіжної поведінки. Кожен, хто вчасно та в повному обсязі сплачує рахунки за електроенергію, отримує бонуси – винагороду за відповідальне ставлення до оплат. Надалі ці бонуси можна обміняти на пропозиції від партнерів програми лояльності.

Чому це важливо для бізнесу

Формування культури відповідального споживання – це не лише задача держави чи соціальних ініціатив. Також це і виклик для бізнесу. Yasno, впроваджуючи програму лояльності, заохочує своїх клієнтів через позитивну мотивацію: бонуси як заохочення за своєчасну та повну оплату. Партнери, зокрема Фора, надають цьому заохоченню реальну споживчу цінність.

Для Фора – це не менш стратегічний крок. По-перше, компанія розширює доступ до мережі для нової лояльної аудиторії. По-друге, це дає глибше розуміння потреб конкретного покупця. Програма лояльності ФораClub дозволяє формувати персоналізовані пропозиції не на осліп, а на основі реальних споживчих звичок, проаналізувавши, що купує споживач, які товари для нього є пріоритетними, і саме на них формувати вигідні акційні пропозиції.

«У результаті клієнт отримує не просто “чергову знижку”, а справжнє піклування – з урахуванням його стилю життя, уподобань і навіть ритму споживання. А ми – можливість краще взаємодіяти з ним, підвищуючи його залучення та довіру», – зазначають у мережі.

Фора – відкрита до партнерства

«У мережі Фора ми віримо, що сучасний ритейл – це не лише про товари на полицях, а про сервіс, довіру та спільні цінності. Саме тому ми відкриті до партнерств, які допомагають створювати нові можливості для наших гостей: зручні, прозорі, вигідні», – говорять у Фора. Якщо у вас є ідея спільних проєктів, пишіть на yu.bilodid@fora.ua.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку