
Mobile-First Award 2025: Відкрито голосування за найкращі мобільні застосунки в Україні


Мережа продуктових магазинів Фора продовжує зміцнювати свої позиції на ринку як бренд, який створює для своїх клієнтів простір піклування, зручності, вигоди та емоційного зв’язку. У червні компанія долучилася до партнерської програми Yasnoлов, запропонувавши її учасникам можливість обміняти накопичені бонуси на купон «10% кешбеку бонусами»у мережі Фора.
Цей крок – про розвиток екосистеми лояльності, що базується на повазі до вибору клієнта та глибшому розумінні його потреб. «Ми уважно спостерігаємо за тим, як змінюються потреби наших гостей, і прагнемо бути завжди поруч та на одній хвилі. Партнерська співпраця – це не лише спільна пропозиція, це спільна філософія: підтримувати відповідального покупця, цінувати його вибір, і будувати з ним довіру через реальні вигоди», – говорять у прес-службі Фора.
Програма Yasnoлов створена для того, щоб заохочувати користувачів постачальника Yasno до відповідальної платіжної поведінки. Кожен, хто вчасно та в повному обсязі сплачує рахунки за електроенергію, отримує бонуси – винагороду за відповідальне ставлення до оплат. Надалі ці бонуси можна обміняти на пропозиції від партнерів програми лояльності.
Чому це важливо для бізнесу
Формування культури відповідального споживання – це не лише задача держави чи соціальних ініціатив. Також це і виклик для бізнесу. Yasno, впроваджуючи програму лояльності, заохочує своїх клієнтів через позитивну мотивацію: бонуси як заохочення за своєчасну та повну оплату. Партнери, зокрема Фора, надають цьому заохоченню реальну споживчу цінність.
Для Фора – це не менш стратегічний крок. По-перше, компанія розширює доступ до мережі для нової лояльної аудиторії. По-друге, це дає глибше розуміння потреб конкретного покупця. Програма лояльності ФораClub дозволяє формувати персоналізовані пропозиції не на осліп, а на основі реальних споживчих звичок, проаналізувавши, що купує споживач, які товари для нього є пріоритетними, і саме на них формувати вигідні акційні пропозиції.
«У результаті клієнт отримує не просто “чергову знижку”, а справжнє піклування – з урахуванням його стилю життя, уподобань і навіть ритму споживання. А ми – можливість краще взаємодіяти з ним, підвищуючи його залучення та довіру», – зазначають у мережі.
«У мережі Фора ми віримо, що сучасний ритейл – це не лише про товари на полицях, а про сервіс, довіру та спільні цінності. Саме тому ми відкриті до партнерств, які допомагають створювати нові можливості для наших гостей: зручні, прозорі, вигідні», – говорять у Фора. Якщо у вас є ідея спільних проєктів, пишіть на yu.bilodid@fora.ua.