Новини магазинів техніки: Фокстрот, Comfy, Yabluka, Цитрус та Алло

Новини магазинів техніки: Фокстрот, Comfy, Yabluka, Цитрус та Алло

Сьогодні
  352
Дарія Осіїк

Поглинання мережі Цитрус ритейлером Yabluka, ребрендинг мережі електроніки Техно Їжак, приєднання мережі Comfy до мапи безбар’єрності ЛУН, нові відкриття від Фокстрот та інші новини.

Фокстрот провів реформат магазину в Ужгороді та відновлює роботу в Броварах

Омніканальний ритейлер 24 квітня відкриd одразу два магазини: новий Фокстрот у ТРЦ Термінал в Броварах та оновлений в Ужгороді за адресою: вул. Капушанська, 4.

Обидва магазини оформлені з використанням декоративних елементів «вишиванки» і відповідають сучасним стандартам безбар’єрності. Зокрема, передбачено доступний простір для обслуговування людей на кріслах колісних, в тому числі – в зоні сервісного хабу, підключено сервіс для консультацій жестовою мовою, а також заплановано впровадження інших інклюзивних рішень.

Також приділено увагу покращенню сервісу видачі онлайн замовлень. Враховуючи повноцінне використання продавцями Фокстрот мобільного застосунку Foxy Hub, отримання інтернет-покупок складає менш як дві хвилини.

Оновлений магазин в Ужгороді зазнав масштабного реформату з фокусом на оптимізацію простору (переїзд з другого на перший поверх ТЦ) та водночас – на збільшенні товарної матриці. Загальна площа охоплює 655 кв. м, торгова – 486 кв. м.

У рамках оновлення облаштували сервісний хаб, що став єдиним вікном для оплати й перевірки товару, оформлення кредиту, отримання онлайн-замовлень і додаткових послуг. Асортимент магазину розширено на 25%, зокрема, в таких категоріях як персональні гаджети, телевізори, дрібна побутова техніка. З-поміж бренд-зон представлені Samsung, Philips, Kenwood. Ця торгова точка має особливе значення для компанії: на початку повномасштабної війни саме тут був облаштований один із трьох корпоративних готелей для колег і всіх, хто був змушений залишити свій дім.

Мережа Фокстрот також повернулась до Броварів. Відтепер магазин ритейлера представлений на новій локації ТРЦ Термінал. Загальна площа магазину становить 1700 кв. м, торгова – 1025 кв. м.

В асортименті – розгалужений вибір топових товарів і технологічних новинок від популярних виробників. У торговій залі облаштовано бренд-зони Samsung, Xiaomi, LG, Philips, Delonghi, Tefal, Krups та інших, де клієнти можуть ознайомитися з технікою та протестувати її перед покупкою. Для комфорту відвідувачів облаштовано лаундж-зону з можливістю підзарядити гаджети, відпочити, а для найменших гостей – затишне місце для малювання.

Фокстрот сплатив понад 235 млн грн податків у 1 кварталі 2025 року

Упродовж першого кварталу 2025 року мережа побутової техніки та електроніки Фокстрот перерахувала до державного бюджету України 235 млн грн податків, що на 13,5% більше, ніж за аналогічний період 2024 року (207 млн грн).

Військовий збір у структурі сплачених податків склав 8,8 млн грн – внесок компанії у підтримку обороноздатності держави в умовах повномасштабної війни.

Фокстрот стабільно входить до переліку найбільших платників податків у галузі ритейлу побутової техніки. Так, у березні компанію включено до популярного #рейтингунайкращихплатників податків у 2024 році: компанія сплатила 1 млрд грн впродовж минулого року та майже 2 млрд – за три воєнні роки.

Крім обов’язкових внесків, Фокстрот системно інвестує в суспільно важливі ініціативи: пряма підтримка Сил оборони України, розвиток безбар’єрності, допомога дітям, що постраждали внаслідок ворожої агресії, зоозахисні ініціативи. Зокрема, бізнес з перших днів повномасштабної війни підтримує українських військових технікою, електронікою та іншими ресурсами. Загальна сума допомоги армії від компанії вже перевищила 45 млн грн.

Comfy приєднався до мапи безбар’єрності ЛУН

Сomfy, один з лідерів ринку техніки та електроніки в Україні, провів аудит безбар’єрності мережі та зробив його результати публічними на мапі безбар’єрності ЛУН.

Компанія перевірила рівень доступності 110 магазинів у 23 областях України. На мапу безбар’єрності додано інформацію про доступність входів, наявність пандусів, автоматичних дверей, ліфтів, місць для паркування та доступних санвузлів у ТРЦ, де розташовані магазини. Усі ці дані передано до ЛУН та перенесено на інтерактивну карту, де кожен охочий може знайти найближчий комфортний магазин Сomfy, який враховує потреби маломобільних груп населення.

Безбар’єрність для Сomfy — один із стратегічних напрямів, що базується на необхідності руйнувати кордони та створювати простори рівних можливостей. Окрім аудиту магазинів, компанія розвиває культуру рівності, різноманітності та інклюзії серед персоналу, формує нові стандарти обслуговування та надихає інші бізнеси наслідувати цей приклад.

Мапу безбар’єрності від ЛУН започатковано у 2023 році. Мета ініціативи — зібрати актуальні дані про рівень доступності міст України, підвищити обізнаність суспільства про принципи безбар’єрності та сприяти створенню інклюзивного середовища в українських громадах. Загалом географія сервісу охоплює 23 області України, крім тимчасово окупованих територій та АР Крим.

20% мерчантів користуються новою послугою маркетплейсу – доставляють замовлення в точки видачі Алло

Маркетплейс Алло реалізував масштабний проєкт з логістики Алло Експрес і пропонує мерчантам новий спосіб доставки замовлень. Відтепер клієнти можуть отримати замовлені на allo.ua товари мерчантів у точках видачі маркетплейсу Алло. 20% мерчантів, які продають як імпортні товари, так і продукцію власного виробництва, вже користуються такою можливістю та відправляють клієнтам 50% замовлень саме в точки видачі маркетплейсу.

Пілотний запуск проєкту відбувся торік, тестування проходило в Києві з одним мерчантом. Пізніше проєкт розширився на Дніпро та Харків, також збільшувалася кількість як мерчантів, так і точок видачі. Наразі послуга працює повноцінно, а замовлені товари мерчантів можна отримати в одній з 256 точок видачі маркетплейсу Алло, які знаходяться у понад 100 містах України. Товари від партнерів приймаються в 19 магазинах Алло, з них 16 знаходяться у Києві, і три – у Дніпрі. До замовлення та доставки в точки видачі маркетплейсу доступні понад 100 000 різних товарів. За статистикою, у мерчантів, які приєдналися до послуги, в точки видачі Алло доставляється кожне друге замовлення, а середній чек зріс майже вдвічі. Загалом, обсяги продажів товарів мерчантів на маркетплейсі Алло зросли за рік в 1,4 рази.

Відправити у такий спосіб можна онлайн-замовлення до 30 кг. В особистому кабінеті мерчанта вже є функціонал, який дає можливість швидко приєднатися до послуги та розширити способи доставки товару покупцям. Поки послуга безплатна для мерчантів і ніяк не впливає на вартість замовлення для клієнтів.

Також маркетплейс зафіксував розмір комісії для нових мерчантів на рівні 5% незалежно від товарів, які вони планують продавати на allo.ua (зазвичай комісія змінюється від 6% до 25% залежно від категорії товарів). Комісія фіксується на два місяці з дня укладання угоди. Зареєструватися на маркетплейсі потрібно до 31 липня.

На маркетплейсі Алло вже тисячі підприємців з усієї України продають товари у майже 5000 товарних категорій, залучаючи нову лояльну аудиторію та розвиваючи власний бізнес. Щомісяця команда маркетплейсу обробляє близько 700 000 нових товарів мерчантів, зокрема й у категоріях  «Побутова техніка», «Зоотовари» та «Електротранспорт». Реєстрація для нових мерчантів – на https://allo.ua/ua/marketplace-allo/. За консультаціями можна звернутися у зручний спосіб: на гарячу лінію 0800200900, електронну пошту mpsupport@allo.ua чи в онлайн-чат на allo.ua.

Техно Їжак оголосив про масштабний ребрендинг і вихід з «сірого» ринку iPhone

Український ритейлер електроніки Техно Їжак розпочав масштабний ребрендинг, у межах якого мережу буде поділено на два бренди — Їжак (магазини) та Техно Їжак (торгові острівці в ТРЦ). Компанія оновлює айдентику, змінює позиціонування та поступово переходить до повністю легального імпорту електроніки Apple через офіційного дистрибʼютора АСБІС-Україна. 

Ребрендинг відбувається на тлі зростаючого тиску на неофіційний імпорт техніки. У 2024 році після звинувачень у реалізації неліцензійних iPhone мережа пройшла через перевірки та сплатила штрафи. Також ритейлер прагне посилити присутність у категорії аксесуарів, зокрема за рахунок власної лінійки чохлів українського та китайського виробництва.

Перші оновлені точки вже відкриті в ТРЦ, повне завершення ребрендингу заплановане за півтора місяця. Інвестиції в оновлення склали близько $30 000. Детальніше про ребрендинг у матеріалі Forbes.

Ритейлер електроніки Yabluka готується поглинути мережу Цитрус

Станом на червень 2025 року мережа магазинів Цитрус має близько 40 точок по всій Україні, а Yabluka — близько 30. Інтернет-магазин Цитрус щомісяця відвідують приблизно 600 000 користувачів, що вдвічі більше, ніж у Yabluka.

Як повідомляє AllRetail, про плани поглинання Цитрус розповів Forbes Ukraine співрозмовник, знайомий з деталями угоди, а власник Yabluka Артур Гатунок підтвердив виданню цю інформацію. Він розповів, що компанія хоче зберегти свіжість бренду та маркетингові активності Цитрус.

«Я б сказав навпаки: Цитрус поглинає Yabluka — ми розвиватимемо саме його бізнес-модель. Yabluka вдалося знизити суму до менш ніж $10-20 млн, але фінальної домовленості ще немає — все може змінитися», — так прокоментував власник Yabluka Артур Гатунок. Фінансові умови угоди Артур Гатунок розголошувати відмовився.

Також Цитрус має партнерство з Apple через його офіційного дистрибʼютора в Україні — Асбіс. Yabluka серед 17 партнерів компанії немає.

Нагадаємо, Цитрус заснували Григорій Топал і Дмитро Зінченко. Навесні 2020-го в компанії виник корпоративний конфлікт. За словами Зінченка, Топал забрав його 50% й усунув від управління компанією. З 2021 року учасником конфлікту став Геннадій Корбан, який придбав у Зінченка частку 50% ключової юрособи Цитрус на той момент — ЗТ-Інвест. Інші 50% у компанії належать Топалу. Наразі Цитрус не має однієї керуючої компанії, бізнес складається з кількох юридичних осіб.

Ритейлер електроніки Yabluka веде перемовини щодо придбання мережі Цитрус, одного з ключових гравців українського ринку. Інформацію про угоду Forbes Ukraine повідомило джерело, обізнане з її деталями, а власник Yabluka Артур Гатунок підтвердив її у коментарі виданню.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку