Новини логістики та e-commerce: Meest у Канаді, Грузії та Молдові, розподільчий центр e-commerce від Eva, Shein в Україні та інші новини

Новини логістики та e-commerce: Meest у Канаді, Грузії та Молдові, розподільчий центр e-commerce від Eva, Shein в Україні та інші новини

Сьогодні
  218
Дарія Осіїк

Сервіс Loko подвоїв присутність до 44-х міст, Maudau запустив програму Wow Club, а Meest вийшов на ринки Канади, Грузії та Молдови, мережа Eva оновила e-commerce центр у Броварах, Varus.ua додав функцію підписки на товари, китайський ритейлер швидкої моди Shein починає працювати в Україні та інші новини.

Loko за місяць розширив географію удвічі: доставка працює вже у 44-х містах

У травні 2025 року швидка доставка продуктів та готової їжі Loko виросла удвічі — розширила покриття з 22-х до 44-х населених пунктів.

Серед нових локацій — обласні центри: Запоріжжя, Кропивницький, Луцьк, Рівне, Ужгород, Харків та Хмельницький, а також менші міста, як-от Біла Церква, Коростень, Ніжин та інші. У планах до кінця року — ще 18 нових міст.

Loko працює як окремий застосунок, а також інтегрований у мобільний застосунок Сільпо. Клієнти можуть замовити як товари з Сільпо, так і страви з понад 2200 ресторанів-партнерів — залежно від міста. Крім того, у Києві можна замовити ліки з аптек Біла ромашка, квіти чи здати речі в хімчистку Mink. Усе це можна поєднати в одному замовленні й отримати все максимально швидко.

Maudau запустив Wow Club — програму лояльності з вау-ефектом

Маркетплейс повсякденних штук Maudau запускає програму лояльності Wow Club. Щоб потрапити до клубу, достатньо зробити дві покупки на 2000 грн або закупитись на 5000+ грн протягом місяця. Далі починається найцікавіше: щомісяця можна самостійно обирати категорії з підвищеним кешбеком, отримувати безоплатну доставку і ловити спеціальні пропозиції тільки для учасників клубу.

Перед запуском команда провела масштабну підготовку: аналіз існуючих рішень на ринку, глибинні інтерв’ю, тестування механік. Особливу увагу приділили тому, щоб умови участі були не тільки вигідними, але й природними — такими, які легко інтегруються в звичний шопінг. У результаті з’явилась програма, яка не нав’язує вигоди, а органічно їх підказує.

У програмі вже понад 22 000 учасників, і їхня кількість стабільно зростає. Вони купують частіше, відкривають нові категорії, активніше використовують кешбек. Найчастіше обирають бакалію, напої, міцний алкоголь, догляд за тілом, дитячі товари та посуд.

Українська компанія Meest запустила внутрішню доставку у Канаді

Meest Canada, що входить до складу міжнародної поштово-логістичної групи Meest, запустила послугу внутрішньої доставки у Канаді. Вона доступна як для приватних клієнтів, так і для бізнесу.

Раніше Meest Canada спеціалізувалася на доставці посилок із Канади в Україну та інші країни світу. Відтепер завдяки послузі Meest Domestic користувачі можуть надсилати посилки всередині Канади — у будь-який населений пункт.

Meest Domestic дозволяє надсилати речі вагою до 60 кг. Кур’єр забирає посилку з дому та доставляє її безпосередньо до дверей отримувача. Оформити відправлення та розрахувати вартість доставки можна онлайн.

Внутрішня доставка орієнтована як на приватних осіб, так і на малий та середній бізнес.

Сервіс Meest Shopping запустився в Грузії та Молдові

Український сервіс доставки покупок з інтернет-магазинів Європи, США та Канади Meest Shopping продовжує розширювати географію. Відтепер він повноцінно доступний у Грузії та Молдові — зокрема, з українських інтернет-магазинів.

Користувачі в Молдові можуть отримувати онлайн-замовлення товарів з 12 країн: України, США, Великої Британії, Німеччини, Італії, Іспанії, Франції, Португалії, Чехії, Польщі, Туреччини та Греції. У Грузії також доступна доставка з цих самих країн й додатково з Канади. Доставляти можна з eBay, Amazon, ASOS та в інших популярних магазинів, які не мають прямої доставки у ці країни. 

Крім того, доставка у Грузію та Молдову доступна з українських онлайн-майданчиків, що особливо актуально для українців, що проживають у цих країнах. 

Тарифи залежать від країни відправлення та обраного способу транспортування. Наприклад, стандартна доставка посилки вагою 1 кг із Туреччини у Грузію коштуватиме 7,75 євро, а експрес-доставка літаком зі США — $12. У Молдову доставка аналогічної посилки зі США морем обійдеться у $23,3, а літаком — у $27. 

Китайський ритейлер швидкої моди Shein заходить на український ринок

Після можливих ускладнень на ринку США через тарифну політику, компанія активізувала експансію: стала агресивніше виходити на нові ринки та посилювати позиції на вже освоєних. Україна стала одним із нових ринків для бренду. Про це RAU повідомили в компанії Mitgo.

На відміну від традиційних ритейлерів, Shein працює за принципом реактивного виробництва — адаптуючи дизайн і випуск колекцій буквально щоденно, залежно від попиту. Одна з ключових стратегій Shein — масштабна робота з блогерами. Особливо популярні формати на кшталт «ось, що я замовила з Shein» у TikTok, де інфлюенсери демонструють великі покупки за мінімальні гроші. Така модель інфлюенс-маркетингу стала одним із факторів, який дозволив Shein обігнати за популярністю навіть таких гігантів, як Zara. 

Нараі Shein обирає Україну як один із пріоритетних ринків, інвестуючи в українську digital-екосистему, відкриваючи нові можливості для українських креаторів та блогерів.

На які товари збільшився попит за три роки повномасштабної війни: аналітика Rozetka

Найбільший онлайн-ритейлер країни Rozetka оприлюднив статистику продажів у декількох категоріях за березень-квітень 2021-25 років. Товари для дому, садове приладдя та декоративна косметика впали у продажах після 24 лютого 2022 року, проте станом на квітень 2025 року не просто наздогнали, а перевершили довоєнний рівень.

Загальноукраїнська статистика містить дані по покупках, зокрема, в Краматорську та Слов’янську, Сумах, Дніпрі, Павлограді, Харкові, Запоріжжі, Кривому Розі, де продовжує працювати ритейлер. 

За даними Rozetka, товари для дачі, саду й городу на початку повномасштабного вторгнення були з показником мінус 72% у порівнянні з 2021 роком. Зростання почалося вже за рік і у 2024-му українці купили на 50% більше таких товарів, ніж у 2021-му. 

Eva завершила ключовий етап модернізації розподільчого центру e-commerce в Броварах

Мережа магазинів Eva у травні завершила один із найважливіших етапів масштабного проєкту з модернізації розподільчого центру e-commerce у Броварах, що тривав з серпня 2024 року й реалізовувався без призупинення роботи складу.

У рамках виконаних робіт автоматизовано повернення тари з дільниці контролю та пакування на дільницю фінального відбору замовлень, встановлено нові конвеєрні лінії, реалізована автоматизація дільниці передконтролю замовлень. Окрім цього, створено буфер та налаштовано систему управління пріоритетами подачі замовлень на контроль, а також модернізовано дільницю контролю та пакування — тут встановлені нові ергономічні столи для контролю та пакування, впроваджені значні програмні доробки на етапах відбору, контролю та пакування замовлень, поліпшено освітлення на дільниці контролю та пакування.

«Модернізація дає комплексний ефект: вона покращує умови праці персоналу, знижує фізичне навантаження завдяки автоматизації процесів та значно підвищує швидкість обробки замовлень. Завдяки цим змінам ми зможемо швидко збільшити продуктивність складу до 20 000 замовлень на добу. Аналогічне рішення, впроваджене раніше на РЦ e-commerce у Львові, показало зростання продуктивності співробітників на дільниці контролю та пакування на 62,5%», — зазначив заступник директора департаменту логістики мережі магазинів Eva та Eva.ua Сергій Поляков.

Обсяг інвестицій у завершений етап модернізації склав близько 35,9 млн грн з ПДВ. Тоді як загальний обсяг інвестицій, запланованих на модернізацію розподільчого центру, складає близько 41,8 млн грн з ПДВ.

Наразі логістичний комплекс Eva у Броварах включає склад для обслуговування роздрібної мережі (площею близько 22 000 кв. м) та склад e-commerce (площею близько 21 000 кв. м). Після переобладнання об’єкта, який компанія на початку року придбала у Dragon Capіtal, Eva планує передати нинішній розподільчий центр під потреби напряму e-commerce.

Varus.ua запустив функцію підписки на товари

Varus.ua запровадив нову функцію — підписку на товари. Відтепер користувачі можуть налаштувати регулярну доставку обраних позицій з автоматичним повторенням замовлення через обраний інтервал: раз на тиждень, два тижні, місяць або у довільному ритмі.

Щоб скористатися функцією, потрібно вибрати потрібний товар на сайті, зазначити бажану частоту доставки та підтвердити підписку. Сервіс надає змогу змінювати налаштування в будь-який момент: змінити кількість товару, поставити підписку на паузу або скасувати її повністю. Усі зміни користувач вносить самостійно в особистому кабінеті.

Підписка доступна для всіх категорій товарів, включно з продуктами харчування, побутовою хімією, кормами для тварин і готовими стравами з Varus Café.

Як повідомили в компанії, доставка замовлень за підпискою безкоштовна до 30 червня 2025 року.

Нова пошта відкрила нові логістичні потужності для e-commerce у Європі

Нова пошта запустила фулфілмент-центр для e-commerce у Варшаві. Об’єкт площею 400 кв. м призначений для обробки замовлень онлайн-бізнесу та дозволяє підприємцям зосередитися на розвитку продукту, маркетингу та обслуговуванні клієнтів, передавши складські та логістичні процеси на аутсорсинг.

Крім того, компанія відкрила власний митний склад у Польщі. Це рішення дає змогу українським компаніям зберігати товари на складі у Варшаві без розмитнення терміном до 90 днів.

Нова пошта також надає послуги з митного оформлення, підготовки необхідної документації та організовує доставку до будь-якої країни, де працює компанія.

Паралельно з європейською експансією, Нова пошта продовжує розвиток фулфілмент-інфраструктури в Україні. Подібні склади функціонують у Києві, Львові та Рівному.

Також Нова пошта відкрила сортувальний хаб у Литві. Логістичний хаб працює 24/7, забезпечуючи швидку доставку по всій Литві, а також в Україну чи інші країни Європейського Союзу. Доставка в Латвію пришвидшилась на один день, в Естонію — на два дні.

На території логістичного хабу також розташоване вантажне відділення Нова пошта, де можна відправити та отримати документи, посилки й вантажі до 1000 кг. Відділення працює щодня за адресою: м. Каунас, Studentų g. 16.

«Цього року ми плануємо також запустити фулфілмент на базі хабу в Каунасі. Це відкриє нові можливості для наших бізнес-клієнтів — вони зможуть зберігати товари, оперативно обробляти замовлення і швидко доставляти їх як по Литві, так і по Європі, зокрема й в Україну. Крім того, ми активно працюємо над інтеграцією з платформами на кшталт Kamenskaya Ink, Multiparcel, Swotzy тощо — щоб зробити доставку ще зручнішою та доступнішою для кожного», — додала Світлана Книжка, CEO Nova Post у Литві.

За два роки роботи в Литві Нова пошта відкрила понад 650 точок сервісу по всій країні.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку