Вийти за рамки: сучасні магазини трансформуються у платформи послуг

Вийти за рамки: сучасні магазини трансформуються у платформи послуг

Сьогодні
  255
Валерія Байда

Магазини вже давно «пережили» поняття класичних точок, де просто купують. Зараз – це спільноти однодумців та друзів, простори послуг, де в одному місці можна закрити всі свої потреби ще і смачно перекусити чи випити напої. RAU зібрала цікаві кейси, як окрім асортименту, бренди пропонують додаткові послуги: ремонт одягу та взуття, косметологію тощо. 

Українські fashion-бренди, на відміну від міжнародних, пропонують не просто прийти та обрати самостійно одяг, а стали справжніми студіями іміджу. До прикладу, у fashion-мережах Solmar, MustHave, Vovk працюють продавці-стилісти, які допомагають підібрати влучні образа під запити клієнтів.

Довічний ремонт одягу від мережі One by One

В інтерв’ю для RAU власниця бренду One by One Лідія Сметана розповіла, що наразі у повномасштабне вторгнення велика кількість клієнтів не купує з першого дотику, а після першої покупки зважує, чи повертатися знову. Тож в мережі пропонують довічний безплатний ремонт речей. Тут є окремий відділ, який цим займається. І з кожним клієнтом про наявність цього сервісу комунікують офлайн.

Нагадаємо, станом на березень 2025 року в мережі було 23 магазини та запустили онлайн-продажі у Польщі. У планах – відкриття фізичного магазину у Вроцлаві, експансія в Румунію та мінімум шість нових просторів в Україні цьогоріч.

Простори краси Eva

Мережа Eva уже давно не сприймається як магазини з побутовою хімією та косметикою. Це справжні простори краси, де в одному місці можна обрати косметику, протестувати засоби для шкіри, зробити зачіску та косметологічні процедури. 

Так, мережа Eva відкрила два простори нового формату – Eva Beauty. Перший – у столичному ТРЦ Respublika Park, площею понад 600 кв. м.

Тут на полицях представлено понад 50 000 SKU, при цьому асортимент постійно розширюється та доповнюється, є зона презентацій, лікувальної косметики, тестування шкіри та продукції, інноваційні пристрої та власний салон краси під назвою Beauty Salon Eva. Він розділений на зону догляду за волоссям та косметологічний кабінет. Інвестиції у відкриття торговельної точки склали близько 15,5 млн грн, а інвестиції в облаштування салону – $44 000.

А у липні 2024 року відкрився другий простір Eva Beauty в львівському ТРЦ Victoria Gardens площею 350 кв. м. Тут професійний візажист безплатно допоможе підібрати відтінки засобів декоративної косметики, які можна буде протестувати або записатися на повноцінний мейкап. Можна протестувати продукцію різних брендів. А деякі продукти можна «приміряти» навіть віртуально за допомогою планшета доповненої реальності Visual by Eva.

Також Eva запустила новий сервіс – індивідуальну консультацію експерта-косметолога в чат-ботах Viber та Telegram. Функціонал дозволяє отримати персоналізовані рекомендації з підбору засобів догляду за шкірою та волоссям без необхідності запису до спеціаліста або відвідування офлайн-консультацій. 

Колаборація брендів Ponchyk Boy та Техно Їжак у ЦУМ Київ

У вересні 2023 року в ЦУМ Київ на шостому поверсі на фуд-корті відкрився заклад Ponchyk Boy та Техно Їжак. Це дуже зручно: поки клієнту міняють захисне скло чи налаштовують гаджет, він може перепочити, випивши каву та з’ївши пончики. А все задля того, щоб очікування не було таким нудним.

Відеоконсультації та готові дизайнерські рішення від Агромат

Агромат – національна мережа магазинів плитки, сантехніки та підлогових покриттів, яка станом на кінець травня 2025 року налічує 35 точок. Ніша, в якій працює мережа, маю таку специфіку, що частота покупки дуже низька. До прикладу, зміна сантехніки відбувається раз на вісім років. Вплинути на те, щоб це відбувалося раз на рік – неможливо. Тому Агромат намагається надати такий сервіс своїм покупцям, щоб у них було бажання рекомендувати мережу своїм друзям та знайомим.

Одне з цікавих нововведень – оформлені готові рішення, які створюються дизайнерами.

Також для зручності клієнтів ритейлер у повномасштабне вторгнення запровадив відео-консультації. Простою мовою – це відео-дзвінок, під час якого менеджер надає рекомендації щодо дизайн-проєкту та підбору товарів.

Телемедицина від Аптека 9-1-1

Аптека 9-1-1 стала першою серед фарм-ритейлерів України, яка впровадила телемедицину ще у 2019 році. За шість років роботи сервісом скористалися понад 100 000 пацієнтів. Команда з 10 фахівців від ТОВ «Український центр телемедицини» надає професійну медичну допомогу, враховуючи індивідуальні потреби та особливості кожного звернення. Отримати онлайн-консультацію можна кількома зручними способами:

  • Через сайт https://apteka911.ua/ua/telemedicine – телефоном та в чаті.
  • За допомогою чат-бота Аптека 9-1-1 бот у Viber або Telegram – можна спілкуватися в чаті, замовити дзвінок або відеодзвінок через сервіс Е-рецепт.
  • У приміщеннях аптек у Києві та Борисполі, де діють Медцентри Doctor 9-1-1 з послугою відеоконсультації лікаря.

Мережа Аптека 9-1-1 долучається до державної програми підтримки українців “Національний кешбек”

Клієнт може отримати первинну медичну допомогу, почути альтернативну медичну думку, отримати розшифрування результатів аналізів, підбір лікарських засобів та консультації з питань здоров’я та краси. Ця форма медичної допомоги дозволяє оперативно отримати кваліфіковану пораду протягом 2 хвилин або у зручний для пацієнта час без необхідності відвідувати медичний заклад. Особливо важливо, що консультації наразі надаються безкоштовно, а звернутися до спеціалістів можна необмежену кількість разів.

Ремонтна майстерня від Intertop

Мережа Intertop пропонує клієнтам сервіс ремонту взуття, яке було придбано в магазинах Intertop, Intertop Kids, Ecco, Timberland, Geox, Clarks, Skechers. Послугою можна скористатися в усіх магазинах в столиці.

Марія Самплавська, Intertop: Люди уважно придивляються до брендів, чи немає російських «коренів»


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку