Етапи впровадження еАкциз: як розвиватиметься система до 2026 року

Етапи впровадження еАкциз: як розвиватиметься система до 2026 року

1 день тому
  345
Оксана Дудка

В Україні триває поетапний перехід на електронне маркування підакцизної продукції.

Відповідно до Закону №3173-IX, впровадження системи еАкциз заплановано таким чином:

  • Березень 2025 року — старт тестового режиму еАкциз для добровільного підключення учасників ринку.
  • Січень 2026 року — система стає обов’язковою для всіх виробників, імпортерів і продавців підакцизних товарів.
  • До кінця 2026 року — діє перехідний період зі зниженими штрафами (від 10% до 30%).

Такий підхід надає бізнесу вікно можливостей для адаптації: налаштувати технічні процеси, протестувати взаємодію із зовнішніми модулями та системами обліку, провести навчання працівників і скоригувати внутрішні регламенти.

Компанії, які завчасно розпочали підготовку, забезпечать мінімізацію ризиків штрафних санкцій та операційних збоїв, а також прискорять процес адаптації до нових вимог.

Впровадження системи еАкциз вимагає не тільки дотримання нормативних вимог, а й певної трансформації бізнес-процесів, особливо в частині IT-інфраструктури та систем обліку. Для успішної та своєчасної адаптації представникам роздрібного бізнесу важливо спиратися на перевірених технологічних партнерів із профільною експертизою.

Компанія Consulting for Retail спеціалізується на цифровій трансформації процесів у роздрібній та оптовій торгівлі. Її експерти мають практичний досвід розробки та впровадження рішень для відстеження підакцизної продукції. У портфелі компанії є готове рішення для автоматизації процесів відстеження підакцизної продукції, роботу якого фахівці готові продемонструвати в рамках персоналізованих презентацій. 

Крім того, компанія забезпечує повний супровід на всіх етапах, від первинної консультації до повноцінної інтеграції з державною системою еАкциз.

Не відкладайте підготовку на останній момент!

Зараз саме час почати впровадження системи еАкциз, щоб уникнути ризику не встигнути підготуватися до обов’язкового переходу в січні 2026 року. Оскільки черги на тестування та інтеграцію рішень уже формуються, важливо не затягувати процес. Підготовка та налаштування всіх систем займає кілька місяців, і що раніше ви почнете, то меншою буде ймовірність зіткнутися із затримками або труднощами в останній момент.

Не ризикуйте втратою часу та ресурсів — забронюйте зустріч з експертами Consulting for Retail вже сьогодні та отримайте персоналізовану консультацію для вашого бізнесу.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Командний гравець: історія засновниці мережі зоомаркетів MasterZoo та співвласниці Suziria Group Поліни Кошарної

Командний гравець: історія засновниці мережі зоомаркетів MasterZoo та співвласниці Suziria Group Поліни Кошарної

Як співвласниця компанії, що займає десяту частину ринку дистрибуції та роздрібного продажу зоотоварів в Україні,...
time icon  
  344
Усі новини ринку