Китайський ритейлер швидкої моди Shein заходить на український ринок

Китайський ритейлер швидкої моди Shein заходить на український ринок

Сьогодні
  320
rau

Після можливих ускладнень на ринку США через тарифну політику, компанія активізувала експансію: стала агресивніше виходити на нові ринки та посилювати позиції на вже освоєних. Україна стала одним із нових ринків для бренду. Про це RAU повідомили в компанії Mitgo.

Міжнародний бренд Shein вже давно асоціюється з доступною модою, що оперативно реагує на глобальні тренди. На відміну від традиційних ритейлерів, бренд працює за принципом реактивного виробництва — адаптуючи дизайн і випуск колекцій буквально щоденно, залежно від попиту. Це робить бренд особливо привабливим для української аудиторії, яка швидко підхоплює світові тенденції та шукає нові можливості для самовираження.

Мода як економіка впливу

За даними платформи партнерського маркетингу Admitad (входить в холдинг Mitgo), поведінка українських покупців за останні роки суттєво змінилася. Онлайн-продажі лише у 2024 році зросли на 19%, а користувачі все частіше купують те, що побачили в Instagram, TikTok чи у стрічці Telegram. Про це свідчать і дані Meta — найбільшими рекламодавцями є Shein та ще один великий китайський маркетплейс Temu. У 2023 році кожна з компаній витратила понад $2 млрд на рекламу, а у 2024-му ці суми зросли майже до $3 млрд. Вони стабільно входять до топу рекламних партнерів Meta. І це дає відчутні результати: у 2023 році обсяг продажів Shein сягнув $30 млрд.

Одна з ключових стратегій Shein — масштабна робота з блогерами. Хоча для України це ще новинка, на ринку США бренд давно використовує цей підхід системно. Особливо популярні формати на кшталт «ось, що я замовила з Shein» у TikTok, де інфлюенсери демонструють великі покупки за мінімальні гроші. Така модель інфлюенс-маркетингу стала одним із факторів, який дозволив Shein обігнати за популярністю навіть таких гігантів, як Zara. Усе це створює ідеальний ґрунт для майбутніх успішних колаборацій бренду з українськими креаторами, які будуть «провідниками» трендів від Shein і отримуватимуть за це винагороду.

Причини виходу на нові ринки китайського гіганта

Shein — це не просто черговий модний бренд у стрічці соцмереж. Це глобальний гравець, який попри всі реалії сьогодення обирає Україну як один із пріоритетних ринків. У час, коли багато компаній чекають стабільності, Shein інвестує в українську digital-екосистему, відкриваючи нові можливості для українських креаторів та блогерів.

Серед факторів, які змусили компанію шукати нові ринки збуту, можна зазначити нову американську тарифну політику та законодавчі обмеження з боку європейських країн. Так, китайські Shein і Temu різко втратили продажі у США – спрацювали мита Трампа. Зокрема, з 25 квітня по 1 травня продажі Shein у США впали на 23% порівняно з попереднім тижнем, коли ще не було підвищення роздрібних цін через зростання мит у США (скасування так званої “пільги de minimis”, яку Temu і Shein довгий час використовували для безмитного постачання дрібних посилок із Китаю до США).

Своєю чергою, Європейський Союз теж розглядає можливість запровадження збору у розмірі 2 євро за обробку невеликих посилок, що імпортуються до країн-членів блоку в основному з Китаю. Так, збір у розмірі 2 євро застосовуватиметься до посилок, що відправляють безпосередньо покупцям через такі платформи, як китайські Temu та Shein. Товари, що відправляються на склади в країнах ЄС, будуть оподатковуватись у розмірі 0,5 євро. Європа стурбована тим, що “окремі споживачі стали своїми власними імпортерами”, що робить перевірку безпеки цих продуктів практично неможливою. Торік митні органи ЄС обробили близько 4,6 млрд посилок з низькою вартістю, куплених онлайн, або 12 млн посилок на день. 91% із цих посилок надійшли з Китаю. Кількість відправлень удвічі перевищила показник 2023 року.

Окрім того, Єврокомісію турбує негативний вплив дешевого імпорту на екологію, зокрема збільшення забруднення та ускладнення утилізації відходів. Системи утилізації відходів в Європі перевантажені через велику кількість низькоякісних та токсичних товарів, що імпортуються з інших країн. Так минулого року у Франції з’явився законопроект, який накладає нові обмеження на такі компанії, як Shein. Мова йде про штраф до 10 євро за кожну продану річ, якщо компанії не вживатимуть належних заходів щодо впливу на навколишнє середовище, який створюють споживачі, утилізуючи їхню продукцію.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Під управлінням Укрнафта «Укрнафтобуріння» заробило 1,19 млрд грн чистого прибутку у 2024 році: 1,074 млрд грн спрямовано до бюджету

Під управлінням Укрнафта «Укрнафтобуріння» заробило 1,19 млрд грн чистого прибутку у 2024 році: 1,074 млрд грн спрямовано до бюджету

1,19 млрд грн чистого прибутку отримало ПрАТ «ВК «Укрнафтобуріння» під управлінням ПАТ «Укрнафта» в 2024 році. 1,074 млрд грн...
time icon  
  161
Усі новини ринку