
Який Київ на смак: як райони столиці формують свій гастропрофіль


За даними Forbes, ще у 2023 році понад половина опитаних споживачів (58%) поділились, що готові залишити бренд, якому зазвичай віддають перевагу, на користь того, хто краще дбає про своїх клієнтів. Іншими словами, якість обслуговування сьогодні часто важливіша за сам товар.
Сучасний клієнтський сервіс – це не просто підтримка, а ціла система взаємодій, яка має враховувати головні очікування клієнтів, зокрема такі як:
Тому, компаніям не можна ігнорувати нові реалії взаємодії з авдиторією, адже як свідчать дані McKinsey & Company, втрата одного лояльного клієнта компенсується залученням трьох нових.
На фоні перелічених тенденцій активізувався попит на технології, що допомагають посилити ключові складники якісного обслуговування, забезпечуючи:
Відповіддю на запит бізнесу стали сучасні AI-інструменти, завдяки яким компанії можуть залишатися на зв’язку цілодобово, комунікувати з клієнтами через численні канали, враховувати індивідуальні вподобання та надавати точні й своєчасні відповіді. Інтеграція таких інструментів у вигляді чат-ботів та віртуальних асистентів у CRM-систему компанії стала ключем до створення безперервної й персоналізованої взаємодії з клієнтами, що підвищує ефективність обслуговування та сприяє зростанню бізнесу. Як саме? Пропонуємо розібратись детальніше!
Чат-боти та віртуальні асистенти є цифровими інструментами, які розширюють можливості CRM-систем, автоматизуючи взаємодію з користувачами самої системи та клієнтами компанії.
Чат-бот – це програмне рішення, що взаємодіє з користувачами через текстовий або голосовий інтерфейс, виконуючи певні завдання за попередньо заданими сценаріями. В основному чат-боти використовуються для автоматизації стандартних запитів, таких як реєстрація, надання базової інформації, бронювання чи підтримка користувачів.
Віртуальний асистент, своєю чергою, є більш універсальним варіантом чат-бота.
Віртуальний асистент – це складний інструмент, що базується на алгоритмах штучного інтелекту та здатний до більш гнучкої й контекстуальної взаємодії з користувачем. Віртуальний асистент може розуміти контекст запитів, враховувати попередні взаємодії, адаптувати відповіді відносно потреб користувача та постійно вдосконалюватися на основі зібраних даних.
Основна відмінність між чат-ботом та віртуальним асистентом полягає в їхній функціональності та здатності адаптуватися. Чат-боти найкраще підходять для виконання простих завдань: реєстрація на події, відповіді на часті запитання тощо. Тоді як віртуальні асистенти пропонують більш персоналізовану підтримку з урахуванням контексту, як-от допомога в управлінні щоденними завданнями, складання індивідуальних планів або інтеграція з іншими сервісами для складніших запитів.
McKinsey & Company наводять кейс впровадження інструменту з генеративним штучним інтелектом для ритейлу, що дозволило скоротити час першої відповіді на запит клієнта більш ніж на 80% та зменшити середній час вирішення запиту на 4 хвилини. Завдяки такій автоматизації, компанії можуть не лише покращити ефективність обслуговування клієнтів, а й суттєво збільшити свої прибутки завдяки оптимізації процесів і підвищенню рівня задоволеності споживачів.
Вибір між чат-ботами та віртуальними асистентами залежить від масштабів і складності завдань, які ставляться перед компанією. Якщо вам потрібно автоматизувати базові операції, чат-боти стануть чудовим рішенням. Водночас якщо необхідна більш гнучка, персоналізована взаємодія, то віртуальні асистенти здатні надати підтримку вищого рівня і розширити спектр ваших можливостей у клієнтському сервісі.
Generative AI (Генеративний штучний інтелект) здатен кардинально трансформувати процес обслуговування клієнтів завдяки автоматизації складних завдань, забезпеченню швидких і персоналізованих відповідей, а також оптимізації взаємодії з клієнтами через гнучку адаптацію до їхніх потреб та контексту.
Згідно з McKinsey, впровадження технологій з Generative AI у процеси обслуговування клієнтів дозволяє підвищити продуктивність на 30-45%.
Проте варто врахувати й додаткові переваги, зокрема, зростання продажів, що безпосередньо пов’язане з підвищенням задоволеності клієнтів. Це можливо завдяки:
Так, за оцінками McKinsey & Company, впровадження Generative AI може забезпечити компанії додаткову вигоду, еквівалентну 3–5% від загальних витрат на продажі – тобто дозволяє досягти більшого без збільшення бюджету.
Команда SMART business, що вже понад 16 років займається розробкою й впровадженням інновацій для компаній у всьому світі, зібрала найкращі сценарії застосування рішень з Generative AI, котрі допоможуть ритейлу працювати швидше й краще розуміти своїх клієнтів.
Навіть тоді, коли фізичні магазини зачинені, чат-бот забезпечує підтримку клієнтів 24/7, а саме:
АІ-асистент для менеджерів магазинів
Полегшує управління широким спектром процесів та допомагає команді працювати ефективніше, забезпечуючи:
АІ для аналізу клієнтського досвіду
Покращує якість обслуговування та лояльність клієнтів, а саме:
Інтелектуальний аналіз тенденцій ринку
Віртуальні помічники допомагають компаніям бути на крок попереду конкурентів й забезпечують:
АІ для оптимізації асортименту
AI-технології, що орієнтовані на підсилення комерційних рішень, а саме:
АІ-асистент для e-commerce
Сприяє підвищенню конверсії інтернет-магазину:
АІ для маркетингових кампаній
Допомагає точніше потрапляти в ціль і досягати ключових показників:
До того ж можливість інтеграції рішень на базі Generative AI з вашими ERP-, CRM- та CMS-системами дозволяє забезпечити безшовний обмін даними й оптимізацію ключових бізнес-процесів – від маркетингових кампаній до управління товарами і взаємодії з клієнтами. Враховуючи всі переваги й потенціал AI-рішень, команда SMART business пропонує розробку індивідуальних чат-ботів або віртуальних асистентів, що врахують специфічні потреби й бізнес-процеси саме вашої компанії. Залиште заявку на безкоштовну консультацію тут – і експерти SMART business зв’яжуться з вами.
Бізнес вже не ставить запитання «чи доцільна автоматизація?», а все частіше запитує «з чого почати?» Найкращий старт – це аналіз потреб компанії та правильний вибір постачальника й інтегратора рішень.
Один із яскравих прикладів – глобальна мережа гіпермаркетів Walmart, яка спільно з Microsoft реалізувала ряд проєктів, що базуються на рішеннях з генеративним штучним інтелектом. Ця співпраця дозволила значно покращити клієнтський досвід споживачів в 11 країнах мережі, піднявши його на новий рівень. Топменеджмент Walmart зазначив, що ключовою причиною вибору рішень від Microsoft стала можливість отримати доступ до передових АІ-моделей і високого рівня захисту даних.
SMART business як партнер Microsoft має у своєму бізнес-портфелі широкий спектр рішень від провідного міжнародного трендсетера інновацій. До того ж компанія й сама розробляє рішення на базі технологій Microsoft. Серед таких рішень – платформа SMART CRM, яка надає потужні інструменти для побудови ефективної взаємодії з клієнтами та партнерами. Водночас для розширення функціональних можливостей платформи, розробник реалізував широкий вибір додаткових модулів, як-от – SMART Chat та SMART Easy Bot.
SMART Chat – це модуль, що пришвидшує обробку кросканальних звернень й забезпечує:
SMART Easy Bot – це модуль для зручного адміністрування чат-ботів у Viber та Telegram через CRM-систему. На відміну від SMART Chat, який призначений для омніканальної комунікації, SMART Easy Bot дає можливість клієнтам здійснювати самообслуговування через підписку на чат-бота й забезпечує компанії:
Успіх рішень SMART business підтверджується реальними результатами, і кейс спортивно-розважального комплексу Leoland у Львові став ідеальним прикладом ефективного застосування технологій для покращення взаємодії з відвідувачами. Команда SMART business отримала від Leoland запит на вдосконалення ІТ-екосистеми компанії для забезпечення зручнішої комунікації з клієнтами. Рішенням стало впровадження системи Microsoft Dynamics 365 з низкою корисних інтеграцій від SMART business, серед яких: SMART Connector for Binotel, SMART Chat, SMART Easy Bot, SMART Connector for eSputnik і SMART Connector for GMS. У результаті компанія Leoland отримала можливість комунікувати з відвідувачами через зручні для них канали, автоматично збирати й аналізувати звернення, а також формувати персоналізовані пропозиції, що значно покращило рівень обслуговування і задоволеності клієнтів.
Інноваційний підхід від SMART business забезпечує високий рівень інтероперабельності програмних продуктів для швидкого масштабування і впровадження в різні галузі й напрямки діяльності бізнесу. Тому якщо ви шукаєте, як автоматизувати свої бізнес-процеси, підвищити ефективність комунікацій та забезпечити персоналізований підхід до кожного клієнта, звертайтесь до SMART business для інтеграції сучасних технологій, які відповідають вашим потребам та викликам.