Мережа Eva запустила новий сервіс – індивідуальну консультацію експерта-косметолога

Мережа Eva запустила новий сервіс – індивідуальну консультацію експерта-косметолога

Сьогодні
  163
rau

Новий сервіс від Eva доступний просто в чат-ботах Viber та Telegram. Функціонал дозволяє отримати персоналізовані рекомендації з підбору засобів догляду за шкірою та волоссям без необхідності запису до спеціаліста або відвідування офлайн-консультацій. 

За потреби косметолог онлайн в Eva допоможе визначити тип шкіри та волосся, надасть поради щодо особливостей догляду та перетворить повну щоденну beauty-рутину на зрозумілий, особливий для кожного ритуал краси. Послуга розроблена для тих, хто прагне свідомо підходити до вибору косметичних засобів, але не завжди має змогу звернутись до професіонала через брак часу, коштів або відсутність фахівця у своєму місті.

Щоб отримати рекомендацію, достатньо в головному меню чат-бота обрати опцію «Консультація експерта», а далі – «Консультація косметолога». Після того необхідно визначити напрям консультації (підбір товару або повний підбір догляду для волосся чи шкіри). Залежно від обраного напряму клієнту пропонується заповнити анкету (у випадку повного підбору догляду)  або  вказати, який засіб він шукає, які задачі хоче вирішити, описати свій тип шкіри або волосся, повідомити про особливості, наприклад, чутливість, схильність до подразнення тощо. Можна також додати бажаний бюджет і сегмент продуктів.

«Наша мета – дати клієнту не просто великий асортимент, а й можливість впевнено обирати те, що дійсно підходить – незалежно від рівня знань про косметику. Цей сервіс дає змогу сміливіше пробувати нові категорії, у тому числі більш професійні засоби. Бізнесу ж він, зокрема, дає нові знання про потреби та побажання клієнтів. За рахунок цього в перспективі ми плануємо поглибити персоналізацію пропозицій», – коментує керівник напряму маркетингу інтернет-магазину eva.ua Руслан Сазонов.

Новий сервіс – це не лише турбота про комфорт клієнта, а й послідовне посилення експертного іміджу Eva та eva.ua. Компанія демонструє, що готова не просто продавати товари, а надавати цінність через сервіс та консультацію.

«Це про Eva, як опору в світі beauty, та довіру до Eva, як до експерта з краси — клієнт більше не залишається наодинці зі своїми проблемами, запитами, роздумами, бо у розмаїтті легко загубитись, коли прагнеш не помилитися. Косметолог онлайн надає рекомендації з підбору товару, які базуються на трьох основних принципах: індивідуальність, простота, послідовність. Це ще один крок до того, щоб клієнти не лише купували, а й вибудовували усвідомлений та комфортний шлях до власної краси, в якому саме Eva стає надійним експертом, що розуміє потреби людей і поважає їх час», – підкреслює керівниця напряму з управління клієнтським досвідом Ірина Данилова.

Для Eva впровадження сервісу – це також інструмент просування категорій, які потребують більшого залучення клієнта, де вибір базується не лише на ціні чи популярності бренду, а й на точному розумінні потреб шкіри та волосся. Надання професійних рекомендацій в месенджерах підвищує впевненість клієнта в покупці, зменшує ризик розчарування у засобі та збільшує ймовірність повторних покупок.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку