
Топ-10 найбільших операторів мереж ТРЦ в Україні в 2025 році


Мережа АТБ наразі є найбільшою роздрібною торговою мережею в Україні, яка пропонує широкий асортимент товарів за цінами нижче ринкових і виросла до національного рівня, налічуючи понад 1000 магазинів по всій країні.
Більшість українців добре знайомі з брендом АТБ, оскільки ритейлер активно вибудовує відносини зі своїми споживачами. Однак тривалий час мережу сприймали переважно як зручний та доступний офлайн-магазин поруч з домом. Водночас товари АТБ вже давно доступні онлайн, як і послуги замовлення, комплектування покупок і доставки. Саме тому команда Netpeak Ukraine стала партнером мережі, допомагаючи масштабувати її присутність в Інтернеті та збільшивши прибуток від онлайн-продажів.
Бажаєте швидко масштабувати продажі онлайн? Вивчіть свої PPC-кампанії. Ми зазирнули в рекламний кабінет АТБ і виявили, що майже весь трафік крутився навколо брендованих запитів. Але справжнім відкриттям для нас став фокус на небрендовому трафіку. Саме там знайшли точку зростання й нові можливості для залучення клієнтів.
Далі ми налаштували трекінг покупок у Google Analytics 4, щоб чітко бачити:
GA4 дозволила нам отримати інсайти й оптимізувати кампанії під кожен сегмент аудиторії — новачків і лояльних клієнтів.
Результати після збільшення частки кліків по небрендових запитах
Хоча з партнером ми працюємо понад два роки, у 2024-му ми вирішили інтегрувати Performance Max, щоб не просто посилити наші пошукові кампанії, а й розширити охоплення по всій екосистемі Google. YouTube, Gmail, Google Maps — жоден канал не залишився поза увагою.
Результат: 45-50% нових клієнтів, які раніше навіть не знали про ритейлера.
Тепер сайт АТБ — це не просто каталог товарів, а цілий онлайн-хаб для покупців: зручно скомпонувати замовлення, забрати з магазину або оформити доставку прямо додому. Але так було не завжди.
Сайт АТБ після редизайну та переходу на власну платформу
Раніше продажі АТБ йшли через сторонню платформу, але вирішальним кроком для зручності споживачів став переїзд на власний сайт. І тут наша команда розпочала роботу. Технічний SEO-аудит після переїзду підсвітив кілька зон росту та помилок, які ми швидко виправили, що дало сайту додатковий поштовх у видимості. Ось що ми зробили:
Коли справа доходить до короткотривалих акцій, час і увага — на вагу золота. Щоб швидко донести пропозиції АТБ до максимальної кількості людей і закріпити меседж у їхній свідомості, ми запустили медійні кампанії. Використали YouTube Target Frequency з акцентом на частоту охоплень — п’ять на одну людину.
Результат не змусив чекати — за 11 днів охопили 50% цільової аудиторії
Приклад медійної реклами, яку ми запустили для партнера
У червні 2022 року ми почали працювати над e-mail-маркетингом для партнера, тоді АТБ вже мав активну комунікацію зі своїми клієнтами.
Проте, з початком повномасштабного вторгнення пріоритети споживачів змінилися кардинально. Всі ці розсилки і акції перестали бути в тренді. Тоді перед нами зʼявилось два виклики: реанімувати базу підписників й збільшити продажі через розсилки.
За п’ять місяців нам вдалося досягти 100% ROMI і підняти дохід від розсилок майже на 90% та ми вирішили йти далі, масштабуючи цей канал до максимуму, додавши тригерні розсилки.
АТБ має широкий асортимент, нові акції та послуги — це чудова нагода перетворити ці можливості на тригерні листи під час редизайну. Тут ми не лише змінили дизайн, а додали справді важливі для бренду повідомлення. Наприклад, про покупки через мобільний застосунок у welcome-серію, яку нові підписники отримують після реєстрації.
![]() |
![]() |
Старий та оновлений дизайн тригера welcome-серії
Також оновили базові тригери підписки — реєстрація/підтвердження підписки, де розповіли про «картку АТБ».
![]() |
![]() |
Старий та оновлений дизайн тригера реєстрація / підтвердження підписки
Додатково ми підключили Web Push канал, який у випадку з АТБ генерує близько 27% усіх транзакцій з retention-маркетингу та 24% загального доходу. А також розробили гейміфікації, інтерактивні елементи та бонуси як фішки, які будуть магнітом для залучення. Ці інструменти створили динамічну взаємодію з клієнтами, підвищивши їхню лояльність.
Приклад гейміфікації яка дала в 3,5 раза більше переходів з листа на сайт, ніж будь-який інший промолист