Вони формують тренди: перші спікери RAU Expo 2025

Вони формують тренди: перші спікери RAU Expo 2025

15.04.2025 02:26
  222
Ковтун Юлія

RAU Expo 2025 — це не просто виставка чи конференція. Це місце, де майбутнє ритейлу та девелопменту обговорюється сьогодні. І ми з гордістю оголошуємо перших лідерів, які поділяться своїми кейсами, рішеннями та баченням ринку.

Вони керують трансформаціями, впроваджують технології, масштабують бізнес і не бояться викликів. Саме їхній досвід буде у фокусі RAU Expo2025 — чесний, актуальний, український.

 Знайомтесь з першими експертами:

  • Марія Панченко, Transformation Director Аврора
  • Наталя Кутузова, Операційна директорка Comfy
  • Тетяна Білошицька, Директорка з маркетингу KFC
  • Марина Остапенко, Директорка з маркетингу KIMS
  • Дмитро Воєвода, Head of Digital Varus
  • Наталія Случай, Заступниця директора з омніканальності Moyo
  • Борис Старинський, CEO ABM Cloud
  • Сергій Федоровічев, Операційний директор Ашан
  • Андрій Лотоцький, CEO Retail & Development Advisor
  • Роман Курицький, Founder Building Development 

Що спільного в усіх цих лідерів?

Вони не бояться змін. Вони не чекають ідеального моменту. Вони створюють бізнес без меж — саме зараз.

RAU Expo 2025 — це шанс поставити запитання особисто, перейняти досвід, побачити, як працюють ідеї в реальному масштабуванні. У форматі живого спілкування, без фільтрів і “теорії заради теорії”.

 Нагадуємо, що вас чекає на події:

  • 2 дні повного занурення у світ ритейлу та девелопменту
  • 70 компаній-експонентів з інноваційними рішеннями
  • 80+ спікерів — перші вже оголошені
  • 12 тематичних сесій
  • 1500+ учасників — засновники, СЕО, директори, управлінці
  • Цифровий додаток для зручності та ефективного нетворкінгу

RAU Expo 2025 — місце, де український бізнес росте, вчиться і діє.

Реєструйтесь прямо зараз!

 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Стен Крупник, Consulting4Retail: Цифрова трансформація – найефективніший спосіб оптимізації бізнес-процесів та підвищення рівня задоволеності клієнтів

Стен Крупник, Consulting4Retail: Цифрова трансформація – найефективніший спосіб оптимізації бізнес-процесів та підвищення рівня задоволеності клієнтів

Стен Крупник, головний директор з комерції та реклами компанії Consulting4Retail, яка понад 10 років займається цифровою...
time icon  
  228
Усі новини ринку