Тарас Панасенко, Аврора: У 2025 році в Україні плануємо відкрити близько 350 нових магазинів

Тарас Панасенко, Аврора: У 2025 році в Україні плануємо відкрити близько 350 нових магазинів

1 день тому
  429
rau

Чому мережа Аврора зробила експансію в Румунію, а не як більшість у Польщу. Також в компанії дивляться на Узбекистан, Молдову і Болгарію та цьогоріч планують відкрити 340–350 нових магазинів в Україні, – більше, ніж було тогоріч.

Під час повномасштабного вторгнення мережа Аврора відкрила понад 850 нових точок, тогоріч – 283 магазини, а всього компанія налічує понад 1545 точок, де працює понад 15 000 людей і щороку додається 2000-3000 робочих місць. Також мережа розпочала міжнародну експансію не як більшість українських ритейлерів з Польщі, а з Румунії. У цій країні має вже понад 30 точок та розподільчий центр. За рік інвестиції у розвиток бізнесу – 2,5 млрд грн, виторг тогоріч був 38,5 млрд грн – на 42,5% більше, ніж в 2023 році.  В інвесторах – Horizon Capital та компанія рухається у бік IPO. На Саміті експортерів від Forbes Ukraine виступив Тарас Панасенко, співзасновник і СЕО мережі Аврора, Forbes Ukraine вибрав головне з його розповіді, а RAU пропонує ознайомитися з тезами.

Про перші кроки у Румунії та результати роботи тогоріч

Ми замовили маркетингове дослідження та з’ясували, що ринок Румунії більш сприятливий та цікавий для експансії, ніж Польщі. Щоб наш шлях був швидше, залучили одну з топ-10 юридичних компаній Румунії, яка підказувала, як діяти. Тому залучайте місцевих експертів.

Спочатку сформували команду з чотирьох людей, яка прописала перші кроки. Один з них – знайти СЕО. І керівниця у Румунії місцева. Коли запустилися, основна команда передала естафету тим, хто вже будує бізнес.

Ключове – вибудувати спроможність у команді. Проблема не в ринку, а у тому, що команді треба вивчити англійську та бути готовими інтегруватися в міжнародну компанію.

Тож у 2024 році ми відкрили у Румунії 33 магазин, заробили 10 млн євро, а у 2025 році плануємо вийти на 40 млн євро – зрости у чотири рази.

30-й магазин у Румунії: Аврора продовжує свій розвиток в Європі

Про вплив культури за кордоном

Питання культури варто розділити на три частини. Перша – культура компанії. Її треба максимально масштабувати та шукати людей із soft skills, які відповідають культурі бізнесу.

Друга – бізнес-культура. Українці спритніші за європейців, але не встигаємо рефлексувати над тим, що робимо.

Третє – краще максимально адаптуватися до ринку без українського контексту. Ми любимо, щоб нас поважали як націю, так само і за кордоном. У нас у Румунії вже 1 млн чеків і 1 млн клієнтів, 90% з яких – місцеві.

Про плани

У 2025 році в Україні плануємо відкрити 340–350 нових магазинів та не плануємо виходити на нові ринки. Фокус – на розвитку румунських магазинів. Але ми дивимося на Узбекистан, Молдову, Болгарію.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку