
Novus відкрив новий магазин у Unit City (+фото)


Український девелопер Mandarin Plaza Group (Lavina Mall, Blockbuster Mall, Mandarin Plaza, Ocean Mall) аналізує зміни споживчих уподобань серед відвідувачів своїх ТРЦ за 2024 рік.
RAU вже публікувало цифри стосовно Blockbuster Mall, на черзі дослідження аудиторії Lavina Mall — як змінився ТРЦ з грудня 2022 року та які точки зростання обирає для себе на 2025 рік. Лариса Ковальчук, CMO Lavina Mall, розповіла про результати ТРЦ у 2024 році.
Ми поставили собі за мету проаналізувати те, як змінився портрет гостя Lavina Mall за останні два роки.
Декілька разів провели розгорнуті опитування — загалом 1000 респондентів (офлайн та онлайн). Окремо проаналізували поведінку сімейної аудиторії — також понад 1000 комплексних інтерв’ю.
Основна аудиторія — жінки (79.3%):
По віку на першому місці люди 25-35 років, далі — 36-45 років:
Майже половина гостей відвідує Lavina Mall з постійною періодичністю, 2-3 рази на тиждень (це показник, яким ми в команді маркетингу найбільше пишаємося).
Ми просили оцінити останній візит в ТРЦ за шкалою від 1 до 10. Кінець 2024 року показав найвищий результат за увесь час з травня 2019 року:
Також запитували, чи буде гість рекомендувати відвідування Lavina Mall друзям та знайомим. Аудиторію розділили на три групи:
Просили порівняти Lavina Mall з іншими ТРЦ столиці по певним критеріям.
Тут хочу відмітити, що некоректно говорити про сталу аудиторію якогось певного ТРЦ, адже трафік постійно перерозподіляється. Сьогодні відвідувач їде в Respublika або Retroville, а на вихідні приїжджає з сім’єю в Lavina Mall або Blockbuster Mall. Гості мігрують між різними молами, в залежності від того, які в них потреби.
Конкретні цифри показати не можу з комерційних міркувань, однак скажу, що Lavina Mall:
Нові орендарі були однією з основних точок зростання за 2024 рік, і Mandarin Plaza Group вже підписали договори оренди з такими брендами:
Будемо продовжувати роботу в цьому напрямку. Втім хочу зазначити, що гості все ж додатково хочуть:
Аудиторія сімей відмічають, що потрібно:
ТРЦ Lavina Mall за останні декілька років пройшов ряд трансформацій. І це напряму вплинуло на:
Як бачимо, ключовий фактор, що сприяє зростанню лояльності аудиторії Lavina Mall — це широкий асортимент магазинів (міжнародні та локальні бренди). Але це зовсім не означає, що команда Mandarin Plaza Group буде зупинятися. Нам є що допрацьовувати та покращувати — і вже невдовзі ми оголосимо про запуск нових ТОП-брендів в ТРЦ.