Новини логістики та e-commerce: Nova Digital від Нова пошта, логістичні плани Аврора, нові точки та сервіси від Rozetka та інше

Новини логістики та e-commerce: Nova Digital від Нова пошта, логістичні плани Аврора, нові точки та сервіси від Rozetka та інше

Сьогодні
  226
Костянтин Симоненко

IT-компанія Nova Digital запустила сервіс для оптимізації маршрутів та графіків доставки, мережа Аврора ввела послугу передзамовлення на сайті та посилює власні логістичні можливості, Rozetka почала відкривати точки видачі в закладах локальних партнерів, а також інші новини сфери електронної торгівлі та доставки.

Нова пошта встановила у Києві найбільший поштомат

Нова пошта встановила в Києві свій найбільший поштомат у мережі – на 188 комірок. Пощтомат №77777 встановлено за адресою Дніпровська набережна, 18 (ЖК “Севен”) поблизу станції метро Осокорки. Він працює цілодобово, а його габарити — 900 см у ширину, 220 см у висоту та 37 см у глибину. Уже в перший день роботи поштомату було відправлено дві посилки та очікувалось отримання 11 відправлень. Нова пошта планує встановлювати ще більші поштомати — до 360 комірок. Наразі розглядаються нові локації у великих житлових комплексах Києва та інших містах.

Нова пошта запустила доставку посилок у власні пункти у десяти містах Чехії

Згідно з повідомленням компанії, нові точки сервісу запрацювали в Їглаві, Оломоуці, Чеських Будейовицях, Брно, Пршибрамі, Ліберці, Біліні, Усті-над-Лабем, Тепліце та Хомутові. Вони розташовані в закладах українського бізнесу, як-от магазинах українських товарів, сервісних центрах, готелях, ательє тощо. У нових пунктах можна отримати/відправити сплачену посилку до 30 кг і вартістю до 8500 грн (5000 крон). Але поки що оформлення відправлення й оплата здійснюється лише онлайн – через мобільний застосунок або сайт. Навесні планується відкрити ще сім міні-відділень у найбільших містах Чехії. Поки що мережа Нова пошта в Чехії включає вісім власних відділень у Празі, Брно, Пльзені, Ліберці, Остраві та Пардубіце, а також 1300 партнерських поштоматів Alza Box і 1400 партнерських пунктів видачі GLS Parcel Shop. Клієнти також можуть скористатися кур’єрською доставкою.

Nova Digital розробила RouteStripe – продукт для підвищення ефективності адресної доставки

У березні IT-компанія Nova Digital що входить до групи компаній Nova (Нова пошта), презентувала новий сервіс, що допомагає компаніям оптимізувати маршрути та графіки доставки. Сервіс має API для інтеграції з TMS-системами та буде корисним компаніям, які працюють з адресною доставкою: логістичним операторам, службам доставки, роздрібним мережам, бізнесу з електронної комерції тощо. Система може аналізувати ефективність використання ресурсів (палива, часу, задіяного персоналу), коригувати маршрути в режимі реального часу, відстежувати роботу кур’єрів тощо. Одним із перших клієнтів стала Нова пошта — міжнародний логістичний оператор, що надає послуги у 17 країнах Європи. Використання RouteStripe дозволило компанії скоротити витрати на логістику до 30%.

Компанія Аврора розширює власні логістичні потужності

Оптимізація процесів: як мережа Аврора впроваджує сучасні рішення у транспортній логістиці

Відкриття в лютому 2025 року РЦ площею понад 7000 кв. м у Стоянці Київської області стало першим кроком реалізації масштабного інвестпроєкту по відновленню логістичного комплексу West Gate Logistic. Спочатку розподільчий центр обслуговуватиме 150 магазинів у Києві та Київській області, а в травні цей показник збільшиться до 250 торгових точок. Повноцінний запуск усього логістичного комплексу, який мав 90 000 кв. м складських площ, планується наприкінці 2026 року. Це має скоротити витрати на транспортування та прискорити процес доставки, оскільки в магазини Аврора товар має надходити щодва дні. Окрім того, навесні 2025 року розподільчий центр у Львові переїде з 9000 на 20 000 кв. м, що дозволить реалізувати дедалі більші потреби мережі у західних областях України. Поки що мережа Аврора оперує чотирма РЦ та двома логістичними хабами. Для покращення ефективності доставки розглядається можливість відкриття додаткового хабу в Одесі.

Аврора запустила передзамовлення на сайті аvrora.ua

Отримай першим: Аврора запускає передзамовлення на сайті аvrora.ua

Мережа мультимаркетів Аврора оголосила про запуск послуги передзамовлення, коли бажані товари можна замовити на сайті аvrora.ua до їхньої появи на полицях магазинів. Це рішення прийняли за результатами аналізу споживчого попиту та зворотного зв’язку від клієнтів. Тепер покупці можуть уникнути ситуацій, коли популярні товари розкуповують у перші дні продажу. Наразі для замовлення доступні іграшки та товари для дітей, техніка та електроніка, товари для дому, косметика та парфумерія і модні аксесуари. Кожне передзамовлення оформлюється окремо: так мережа Аврора убезпечує покупців від затримок з доставкою, оскільки різні товарні позиції надходять на склад у різний час. Коли замовлений товар прибуде на склад, покупець отримає повідомлення на електронну пошту, вказану в особистому кабінеті на аvrora.ua.

Укрпошта посилила позиції у рейтингу Всесвітнього поштового союзу

У світовому рейтингу Всесвітнього поштового союзу 2024 року серед 192 поштових операторів державна Укрпошта досягла рейтингу 8, набравши 72,7 бали зі 100. Для порівняння, у 2023 році компанія мала рейтинг 6 з 51,3 бала. Рейтинг від 1 до 10 відображає комплексну продуктову пропозицію поштових операторів, що сприяє економічному розвитку країн. Він формується на основі чотирьох ключових показників: якість та швидкість доставки; обсяги міжнародних відправлень; адаптивність до реалій конкретної країни та здатність компанії витримувати економічні та політичні виклики. За словами генерального директора Укрпошти Ігоря Смілянського, у 2025 році компанія має всі шанси увійти до топ-рейтингу, оскільки його складали ще до 100% автоматизації сортування, запуску банку й аптеки, до повної цифровізації всіх процесів.

Meest China назвав найпопулярніші покупки з Південної Кореї

Косметика, K-pop і не тільки: які товари з Південної Кореї замовляють українці. Аналітика від Meest

Фахівці поштово-логістичної компанії Meest China на основі статистики за січень 2025 року назвали південно-корейські товари, які найбільше цікавлять українців. Зокрема, лідирує поліграфія та канцелярія, яка була присутня в 25,9% поштових замовлень. Це книги, фотоальбоми, листівки, ручки та блокноти, наліпки, в тому числі з зображеннями K-pop ідолів родом з Кореї. Ще майже чверть – засоби догляду за обличчям (24,8%): маски, сироватки, креми, гелі й пінки для вмивання, пілінги та патчі. Також в замовленнях часто зустрічається декоративна косметика (12,9%). А от одяг (1,1%), аксесуари (1,7%) та господарчі товари (1,1%) поки що мають невеликий попит.

Скільки українці витрачають на онлайн-покупки: аналітика Meest

Водночас саме одяг, товари для дому, косметика, взуття та електроніка лишаються серед найпопулярніших категорій покупок українців на закордонних сайтах. За даними дослідження на замовлення сервісу Meest Shopping (сервіс доставки покупок з інтернет-магазинів Європи, США та Канади, що не мають прямої доставки в країну замовника), в 2024 році покупці частіше звертали увагу на наявність товару та його якість. Натомість ціна та термін доставки дещо втратили свою значущість, хоча все одно залишаються важливими факторами вибору.

Онлайн-доставка Varus.ua: що купували українці взимку

Переваги онлайн-доставки Varus.ua: що купували українці взимку

Цього зимового сезону Varus.ua встановив новий рекорд – онлайн-замовлення зросли на 25% у порівнянні з минулою зимою. В мережі визначили топ-5 категорій товарів, які користувалися особливим попитом. Безумовними лідерами продажів стали:

  • алкогольні напої (лікери та ігристі вина);
  • м’ясо та ковбаси (зріс попит на преміальні стейки);
  • випічка та хліб;
  • молочні продукти (вершкове масло та сири);
  • шоколад та святкові подарункові набори.

Послугами онлайн-доставки Varus.ua найчастіше користуються жителі великих міст (Київ, Дніпро, Кривий Ріг, Запоріжжя, Одеса). Найактивніші покупки з 10:00 до 14:00, а найпопулярніші дні – п’ятниця та субота.

Rozetka розширює мережу та запускає партнерські точки

Фахівець з маркетингу Rozetka Олена Распутная на своїй Facebook-сторінці повідомила, що за лютий 2025 року було відкрито три нові магазини:

  • м. Кривий Ріг, вул. Магістральна, 10;
  • Київська обл. с. Хотянівка, вул. Валова, 1 Д;
  • м. Київ, вул. Вербицького, 32.

На жаль, було закрито магазин в Надвірній для подальшої релокації. Нагадаємо, станом на 1 лютого в офлайн-мережі Rozetka працювало 530 магазинів в 157 містах.

Окрім того, в лютому компанія запустила новий напрямок – точки видачі Rozetka в закладах локальних партнерів. На меті – відкрити до 100 таких локацій, охопивши малі і зовсім малі та найвіддаленіші населені пункти України. Зокрема, вже відкрито вісім таких точок видачі Rozetka в містах Кагарлик, Козин та селищах Київської й Чернігівської областей. Наразі в Rozetka планується відкриття і розвиток двох форматів – магазини (з зоною видачі, додатковими сервісами і вітринами) і точки видачі (з місцями видачі замовлень).

Bolt Food розширив сервіс на сім нових міст

За 2024 рік сервіс Bolt Food розширив свою географію в Україні майже вчетверо: з 6 до 26 міст. У 2025 компанія продовжила експансію в сім нових міст: Кропивницький, Олександрія, Ковель, Чернігів, Боярка, Вишгород і Гатне. В компанії відзначають, що в останні роки ринок доставки їжі в Україні демонструє стрімке зростання, попит на якісну логістику та технологічні рішення активно збільшується.

Європейський сервіс доставки їжі Just Eat продано

Нідерландський технологічний інвестор Prosus купив один з найбільших у Європі сервісів з доставки їжі Just Eat Takeaway за $4,1 млрд. Про це повідомляє CNBC. Just Eat була заснована у 2001 році в Данії, в 2014 році Just Eat стала публічною компанією та провела IPO на Лондонській фондовій біржі. Карантинні обмеження під час пандемії COVID-19 на 50% збільшили кількість замовлень й компанія оголосила про злиття з нідерландською Takeaway, а наступного року купила за $7,3 млрд американську Grubhub. Але після пандемії коронавірусу попит на доставляння їжі різко знижується й у 2024-му Just Eat Takeaway оголосила про делістинг на Лондонській біржі, щоб знизити витрати, й продала американську Grubhub лише за $630 млн. Prosus, контрольний пакет акцій якого належить південноафриканській компанії Naspers, вже володіє 28% акцій іншої великої компанії з доставляння їжі Delivery Hero.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку