
Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex


Зима — це час гарячого чаю, затишних вечорів і, звісно ж, вигідного онлайн-шопінгу. У холодні місяці все більше людей обирають замовлення продуктів онлайн, адже це зручно, швидко та допомагає заощадити час.
Цього зимового сезону Varus.ua встановив новий рекорд – онлайн-замовлення зросли на 25% у порівнянні з минулою зимою.
Клієнти Varus.ua цієї зими мали особливі вподобання. Безумовними лідерами продажів стали:
Послугами онлайн-доставки Varus.ua найчастіше користуються жителі великих міст, де присутні супермаркети мережі. Топ міст, де найбільше замовляли доставку, виглядає так:
Клієнти Varus.ua мали різні вподобання щодо отримання покупок:
Коли купували найбільше – аналіз замовлень показав цікаві закономірності:
Varus.ua робить онлайн-шопінг максимально комфортним і вигідним. Клієнти можуть обирати зручний спосіб отримання замовлення: кур’єрську доставку до дверей, самовивіз із найближчого магазину доставку до відділення чи поштомату Нової пошти. Це дозволяє самостійно обирати зручний час отримання товарів, уникаючи зайвого очікування.
Особливу увагу Varus.ua приділяє якості доставки: під час транспортування дотримуються необхідні температурні режими, що гарантує свіжість продуктів, особливо молочних виробів, м’яса та овочів. Оформити замовлення можна через інтуїтивно зрозумілий сайт або мобільний додаток, що значно спрощує процес вибору товарів і дозволяє легко відстежувати статус доставки.
Для тих, хто любить вигідний шопінг, Varus.ua регулярно пропонує акції та знижки до 50% на різні категорії товарів. А, якщо піймати ексклюзивні обмежені пропозиції, то улюблені товари можна придбати зі знижками до 60%. Крім того, акція «Щасливі години» дозволяє отримати знижку від 25% до 50% на певні часові слоти доставки. Тож можна заощаджувати подвійно — і на товарах, і на доставці.