Сучасний та безбар’єрний: Фокстрот оновив магазин у Львові

Сучасний та безбар’єрний: Фокстрот оновив магазин у Львові

Сьогодні
  194
Дарія Осіїк

Магазин спроєктовано відповідно до актуальних вимог організації безбар’єрного торгового простору. Це дає можливість забезпечити комфортну атмосферу для всіх клієнтів. 

На початку березня один із флагманських магазинів мережі Фокстрот у ТЦ ВАМ у Львові, що на проспекті Червоної Калини, 62 (працює з 2007 року), відкрився після масштабного оновлення. Новий формат поєднує сучасний дизайн, стилізований під вишиванку, розширений асортимент і ще більше комфорту та можливостей для клієнтів.

Реновацію магазину провели в рамках наявної площі (торгова – 916 м кв., загальна – 1500 м кв.). Завдяки новому плануванню розширили вхідну групу, а простір став візуально більшим. Оновлений магазин також отримав енергоефективне LED-освітлення та професійне покриття підлоги з виділеними візуальними акцентами.

Асортимент представлених у магазинів товарів збільшився на 20%, а доля преміумсегмента зросла на 50%. Додалися 15 нових бренд-зон від провідних виробників, таких як Philips, Tefal, Hisense, Samsung та інших. З’явилася окрема зона Apple для прихильників сертифікованої техніки з екосистеми бренду. А для шанувальників кави облаштували 5 бренд-зон кавомашин, де можна продегустувати напій перед покупкою.

Важливим елементом оновлення стало врахування вимог до створення безбар’єрного торгового простору та обладнання. У магазині облаштовано сучасний сервісний хаб (що об’єднує зону кас, кредитування і видачу інтернет-замовлень) із заниженою стійкою для зручності покупців на кріслах колісних. Широкі проходи між рядами забезпечують комфортне відвідування магазину батькам з дитячими візочками. Також серед очікуваних практичних рішень – наявність тримача для милиць і індукційної петлі, а також підключення сервісу з обслуговування жестовою мовою.

«Коли ви вибираєте, чи робити ваш бізнес безбар’єрний, не вибирайте: робіть це! Адже клієнтський досвід – не тільки про базові, а й про нішеві сценарії. Як одні з перших на цьому шляху, Фокстрот засвідчує: дотримання стандартів безбар’єрності  вимагає більше часу, залучення експертів і додаткових інвестицій. Але головна запорука успіху – готовність і максимальна залученість команди й, як результат, вдячні та задоволені клієнти. Тому продовжуємо робити Фокстрот доступним для всіх», – підкреслив СЕО Фокстрот Олексій Зозуля.

Зазначимо, Фокстрот у Львові представлений 9 магазинами. Урочисте відкриття оновленого магазину на проспекті Червоної Калини, 62 відбудеться у найближчий вікенд – з 6 по 9 березня. У святковій програмі – знижки до 60%, кешбек 5%, безкоштовна доставка і вигідні умови кредитування. А ще – серед відвідувачів розіграють 1 000 000 бонусів на нові покупки.

Станом на березень 2025 року мережа Фокстрот оперує 124 торговими об’єктами у 66 містах, інтернет-магазином Foxtrot.ua та однойменним мобільним застосунком. Компанія системно впроваджує зміни, спрямовані на забезпечення доступності, покращення клієнтського досвіду і корпоративної політики. З 2023 року ритейлер реалізує проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» для обслуговування людей з порушенням слуху та облаштування безбар’єрного торгового простору в магазинах. За 2024 рік компанія збільшила покриття магазинів сервісом обслуговування жестовою мовою і відкрила 5 магазинів з адаптивним обладнанням.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку